Saara Aallon big announcement 19.6
Veikkauksia siitä mikä se on?
TTK tulee taas. Onko hän menossa siihen?
Kommentit (457)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Managerin instassa ei olekaan muita kuin Saaran kuvia managerin selfieiden seassa. Saaran instassa on managerin kuvia/kuvia jossa manageri on mukana hyvin harvakseltaan. Edellinen managerin kuva on 5. toukokuuta, sitä edellinen 15. syyskuuta 2017. Tällä aikavälillä Saarasta on 33 kuvaa (sis. videot) managerin instassa.
Tämä kuvapari on jotenkin huvittava: https://www.instagram.com/p/BhBxTe8nKyA/?hl=en&taken-by=saaraaalto ja https://www.instagram.com/p/BhCIvs6AISc/?hl=en&taken-by=merisopanen Jotenkin tulee mieleen, että kuka ei kuulu joukkoon.
Niin. Eihän se tyrkky kuulukaan joukkoon. Muuta kuin kuvitelmissaan.
Huonoryhtinen fotobombaaja.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai Saara asuu nyt Lontoossa. Miten muuten onnistuisi keikkailut Stepsien kanssa?
Kai Englannissa motelleja on ?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai Saara asuu nyt Lontoossa. Miten muuten onnistuisi keikkailut Stepsien kanssa?
Ne keikat on takamailla. Ei ne ole Lontoossa. Ne majoittuu sinne keikkojen läheisyyteen.
Katselin videoita Steps-keikoilta. Saara on lisäillyt ihan kaikkeen sitä kummalista etnovolinaa ja runsaasti käsien ja ranteiden pyöritystä ja kökköä kiehnausta jokaikisen kappaleen alkuun. Ihan kuin katsois vouvaavaa No Fear remixiä over and over again.
Vierailija kirjoitti:
Katselin videoita Steps-keikoilta. Saara on lisäillyt ihan kaikkeen sitä kummalista etnovolinaa ja runsaasti käsien ja ranteiden pyöritystä ja kökköä kiehnausta jokaikisen kappaleen alkuun. Ihan kuin katsois vouvaavaa No Fear remixiä over and over again.
Katselin niitä muutama päivä sitten. Eipä ole juuri kommentteja videoiden perässä, kovin on kuollutta...
Oikeastaan aika surullista, että Saara on 2007 vuodesta lähtien ollut jokaisessa tosi-tv-kilpailussa toinen (Talent, Euroviisukarsinna, TVOF, UMK ja X-factor UK) eikä siltikään ole saavuttanut sitä mitä haluaa. Viimeisimpänä Euroviisut ja sekin meni pepuilleen. Unohtamatta monia albumeita, keikkoja ja ulkomaita myöten laajalle yleisölle ollut esillä. Mutta Saara ei ole siltikään supersuosittu.
Otetaan, vaikka Antti Tuisku esimerkiksi. Itseasiassa aika keskinkertainen laulaja eikä todellakaan yllä Saaran tasolle. Silti Tuisku on Idolsista 2003 vuodesta alkaen ollut yksi suosituimmista poppareita. Saaralta puuttuu sitä tiettyä tähtipölyä ympäriltä. Hyvä ei aina riitä, on oltava jotain muutakin annettavaa.
^ Niin ja se unohtui mainita, että tosiaan Tuisku oli vasta kolmannella sijalla.
^ Mä en voi sietää Tuiskun musiikkia, ei ole oman maun mukaista yhtään mutta sen mitä oon Antin haastatteluja/esiintymisiä tms. nähnyt niin siinä on kyllä aivan hiton hyvä ja luonnollinen esiintyjä. Toki antillakin varmasti tietty julkisuuskuvakin on joka eroaa siitä mitä on yksityisesti mutta kaikesta näkee sen palon ja innon siihen, mitä se tekee.
Saaralla taas tuntuu olevan mielessään joku mystinen superstara joka se haluaisi olla ja yrittää sitten käyttäytyä niinkuin kuvittelee sen superstaran käyttäytyvän. Ja sehän ei toimi kun suurin osa näkee sen feikkauksen ja näyttelemisen läpi. Ja tämä on kyllä sääli sillä vaikka Saara nyt ei mikään superhyvä laulaja ole niin kyllä sillä sen äänellä varustetulla esiintyjällä olis ollut mahdollisuudet pärjätä paremminkin kuin mitä tämä räpistely on.
Se että Saara on sellainen kuin on, etäinen varuillaan oleva, johtuu varmasti hyvin paljon siitä että häntä on kiusattu koulussa. Jos jotain haluatte nälviä niin menkää heidän kimppuun
Vierailija kirjoitti:
Managerin instassa ei olekaan muita kuin Saaran kuvia managerin selfieiden seassa. Saaran instassa on managerin kuvia/kuvia jossa manageri on mukana hyvin harvakseltaan. Edellinen managerin kuva on 5. toukokuuta, sitä edellinen 15. syyskuuta 2017. Tällä aikavälillä Saarasta on 33 kuvaa (sis. videot) managerin instassa.
Tämä kuvapari on jotenkin huvittava: https://www.instagram.com/p/BhBxTe8nKyA/?hl=en&taken-by=saaraaalto ja https://www.instagram.com/p/BhCIvs6AISc/?hl=en&taken-by=merisopanen Jotenkin tulee mieleen, että kuka ei kuulu joukkoon.
Matt ja Saara, ihana pari
Vierailija kirjoitti:
^ Mä en voi sietää Tuiskun musiikkia, ei ole oman maun mukaista yhtään mutta sen mitä oon Antin haastatteluja/esiintymisiä tms. nähnyt niin siinä on kyllä aivan hiton hyvä ja luonnollinen esiintyjä. Toki antillakin varmasti tietty julkisuuskuvakin on joka eroaa siitä mitä on yksityisesti mutta kaikesta näkee sen palon ja innon siihen, mitä se tekee.
Saaralla taas tuntuu olevan mielessään joku mystinen superstara joka se haluaisi olla ja yrittää sitten käyttäytyä niinkuin kuvittelee sen superstaran käyttäytyvän. Ja sehän ei toimi kun suurin osa näkee sen feikkauksen ja näyttelemisen läpi. Ja tämä on kyllä sääli sillä vaikka Saara nyt ei mikään superhyvä laulaja ole niin kyllä sillä sen äänellä varustetulla esiintyjällä olis ollut mahdollisuudet pärjätä paremminkin kuin mitä tämä räpistely on.
Näin Antin laivakeikalla ja siellä myös nimmarien jaossa. Hänellä on karismaa. Siitä ei vaan pääse mihinkään. Ja todella selkeästi hyvä taju mikä sopii hänelle ja tyylin ymmärrys.
Vierailija kirjoitti:
Se että Saara on sellainen kuin on, etäinen varuillaan oleva, johtuu varmasti hyvin paljon siitä että häntä on kiusattu koulussa. Jos jotain haluatte nälviä niin menkää heidän kimppuun
Ei se minua häiritse. Vaan se kaikki ylimielisyys, loppumaton itsekehu, täydellinen nöyryyden puute ja se ettei hän voi ikinä myöntää itse olevansa vikapää. Ja se kamala hirveä tyylitön ulkonäkö. Todella huono käytös. Minä minä minä minä. Kaikki asioita jotka helposti korjattavissa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä käsien kieputtelut, ranteiden pyöritykset ja ihmeelliset kiemurtelu-niiaukset ovat just sitä kun Saara saa itse suunnitella "koreografiat". Ja sit tampataan lavaa päästä päähän. Ei varmaan itsekseen jaksa treenailla ja panostaa koreografioihin, niin meinaa, että nää käy ihan hyvin. Nyt se poppimusa millä haluaisi pinnalle vaatisi kyllä muutakin showta kuin yhden ihmisen kiemurtelua. Lavakarismaa ei ole muutenkaan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä käsien kieputtelut, ranteiden pyöritykset ja ihmeelliset kiemurtelu-niiaukset ovat just sitä kun Saara saa itse suunnitella "koreografiat". Ja sit tampataan lavaa päästä päähän. Ei varmaan itsekseen jaksa treenailla ja panostaa koreografioihin, niin meinaa, että nää käy ihan hyvin. Nyt se poppimusa millä haluaisi pinnalle vaatisi kyllä muutakin showta kuin yhden ihmisen kiemurtelua. Lavakarismaa ei ole muutenkaan riittävästi.
Ei tollasella briteissä pärjää. Ylimalkaan sivukalju ja sortsitkin yms on sieltä ajalta kun Steps oli muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täältä lukenut että Saara olisi perfektionisti. En tajua tätä väitettä kun tämä ei ole eka kerta, kun vetää keikkaa vasemmalla kädellä ja sinnepäin. Ylipäätään moni asia urallaan menee todella sinnepäin ja mikä vaan riittää. Olen itse perfektionisti, eikä tää ole perfektionismia.
Luin jostain Saaran sanoneen että Stepsien keikalla möi levyjään ja ne loppuivat kesken. Totesi että pitää ottaa seuraavalla kerralla enemmän niitä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain Saaran sanoneen että Stepsien keikalla möi levyjään ja ne loppuivat kesken. Totesi että pitää ottaa seuraavalla kerralla enemmän niitä mukaan.
Ahaa. Sama lähde joka kutsui Nicolen laulamaan häihinsä ja joka sai Sialta kipaleen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa olla seuraavan big announcementin aihe? Kun Savonlinna-salin syksyn konsertin paikoista on saatu puolet myytyä?
Hyvinhän konserttisalit näyttää täyttyvät. Ei Saaralla sen suhteen huolta ole.
Haluaakohan se oikeasti Merin kanssa naimisiin? Vai roikottaako itsellään ilmaista piikaa? Nythän se pyörsi jo puheet kesähäistä 18.8.18 eikä edes keikkoja ole tiellä.