Minkä pituisia työmatkoja kävelette ja/tai päivittäin?
Paljonko tähän menee aikaa?
Teettekö samaa päivittäin myös talvella?
Minulla matka 5km ja pyöräilen kesät talvet. Jos paljon lunta tai liukasta, kävelen. Pyöräilen menee 20 min suuntaansa, talvella vähän enemmän ja kävellen kuluu tunti.
Kommentit (14)
Mulla menee tunti yhteen suuntaan pyörällä kaupungista toiseen 17 km pyörällä, pääkaupunkiseudulla, kesät talvet eli 2 tuntia vähän reilu päivässä, talvella pidempäänkin.
Kävelen autolle 5m, ajan tunnin ja kävelen 15m työhuoneeseeni. Urheilen kyllä muuten, mutten kävellen.
Vierailija kirjoitti:
N. 2,5 km bussipysäkiltä työpaikalle ja sama pois lähtiessä. Aikaa menee noin 10 minuuttia.
Paljonko juokset Cooperin testissä? Kävellen pääset jo 3000 m...
Pyöräilen töihin 18 km suuntaansa eli 36 km päivässä. Olen tehnyt niin viimeiset neljä vuotta, pois lukien pahimmat lumipyrypäivät, joita ei pk-seudulla kovin montaa ole vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilen töihin 18 km suuntaansa eli 36 km päivässä. Olen tehnyt niin viimeiset neljä vuotta, pois lukien pahimmat lumipyrypäivät, joita ei pk-seudulla kovin montaa ole vuodessa.
Ja aikaa menee suuntaansa 45-60 min säästä riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. 2,5 km bussipysäkiltä työpaikalle ja sama pois lähtiessä. Aikaa menee noin 10 minuuttia.
Paljonko juokset Cooperin testissä? Kävellen pääset jo 3000 m...
En tiedä, en ole kokeillut koskaan.
Päivittäin 4-12km, josta työmatkoihin 1 km.
10 km per suunta. Pyörällä 30 min.
Kävelen päivittäin 3-4 km. Työmatkoihin joudun käyttämään autoa.
Työmatka on noin 1,3km, kävellen menee noin 15 minuuttia. Ja kävelen kesät talvet.
Mulla on sama kuin sulla ap, mutta kävelen kyllä reippaasti 45-50 minuutissa tuon matkan, mutta varsinkin töihin mennessä valitsen sitten ennemmin bussin, jos ei voi pyöräillä kelin takia, kotiin voin sitten lenkkeilläkin ihan mieluusti.
Mulla sama kuin vastaajalla 3.
Kävelen autoon, otan kohtaamispaikalta 3 työkaveria kyytiin ja ajan tunnin töihin.
Työpaikka on noin kilometrin päässä ja menen aina kävellen, aikaa kuluu 10 minuuttia.