Tiedättekö ne moralistit, ihmiset, jotka loukkaantuvat muiden vioista, mutta naamioivat sen pilkaksi tai syyttämiseksi
Esim. netissä joku kertoo toimivansa jotenkin epätavallisesti, niin alkavat näykkiä ja aukoa tällöin päätään! Vähänkö ovat epäkypsiä ja lapsellisia :D
Kommentit (37)
Koska ei epätavalliseen toimintaan tarvitse suhtautua sillä lailla lapsellisesti, kuin nämä tekevät. Eli miten syöttäisi joillekin heidän oman lapsellisuutensa heidän kurkkuunsa...hmmm.
Olisiko Sokrates toiminut näin?
Sinkkumies
En tiedä. Ei mitään käryä, mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain, mikä ihme syöttäisi niille niiden oman käytöksen takaisin ja aiheuttaisi heille sen saman loukkaamisen, jonka he koittavat muille aiheuttaa.
Eli pitäisi alentua samanlaiseen lapsellisuuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain, mikä ihme syöttäisi niille niiden oman käytöksen takaisin ja aiheuttaisi heille sen saman loukkaamisen, jonka he koittavat muille aiheuttaa.
Eli pitäisi alentua samanlaiseen lapsellisuuksiin?
Niin, miksi ei?
Ehkä vain ilmaisee että henkilö on paha, toimii väärin. Jankkaa typerästi. Hyvänä esimerkkinä aloittaja. Miksi hän jakaa elämästään kaiken lian ja perheen kurjan kohtelun. Kaikki yksityiskohdat
Lisäksi kiroilee ja solvaa ihan ilokseen. Unohtamatta kakkaleikkejä, joihin tuntee vetoa
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vain ilmaisee että henkilö on paha,
Tää on hyvä, ehkä täytyy mennä kohti tätä viestinantoa sellaisille typeryksille, koska mitä muuta ihminen on, kuin paha, joka ei välitä muiden tunteista.
Mutta se täytyy sillä lailla ovelasti sanoa, että se, joka on kohteena ei tajua, mistä häntä syytetään, tajuaa vain, että hänen osoitetaan olevan paha, jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta se täytyy sillä lailla ovelasti sanoa, että se, joka on kohteena ei tajua, mistä häntä syytetään, tajuaa vain, että hänen osoitetaan olevan paha, jostain syystä.
Miten saisin tämän toimimaan äitiini, kohti häntä? Missä asiassa voisin vihjailla hänen pahuudestaan...hmmmmm. Kun itse en ole keinotekoinen teeskentelijä kuten hän niin on vaikea keksiä sitä!
Aiotko taas viettää koko päivän palstalla? Sulla ei ole muuta elämää?
Ja minä välitän toisten tunteista, mutta täällä palstalla törmäsin kirjoittajiin, jotka eivät välitä täällä muiden tunteista :(
Vierailija kirjoitti:
Ja minä välitän toisten tunteista, mutta täällä palstalla törmäsin kirjoittajiin, jotka eivät välitä täällä muiden tunteista :(
Kenen tunteista välität? Ei ole vielä kertaakaan tullut esille. Ei lapset, mies eikä isä. Ei isoäidin kuolemakaan liikuttanut
Muita sulla ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saisin tämän toimimaan äitiini, kohti häntä? Missä asiassa voisin vihjailla hänen pahuudestaan...hmmmmm. Kun itse en ole keinotekoinen teeskentelijä kuten hän niin on vaikea keksiä sitä!
Jotenkin sen voisi yhdistää tähän, että kun en ole yhteydessä häneen.... antaa jotan pieniä vihjeitä, kun hän yrittää jotain asiaa jutella tai muuten sattuisi erehtymään ottamaan yhteyttä, niin jos siinä ei olisikaan täysin tyrmäävä, vaan alkaisi vedättää uskottelemalla hänelle hänen pahuudestaan jotain sanomatta mitään suoraan, tietenkään. Jättäisi jonkinlaisen siemenen itämään ajatuksesta, että häntä paheksutaan koko perheen voimin, mutta emme voi sanoa mistä (se on jotain NIIN kauheaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen tunteista välität? Ei ole vielä kertaakaan tullut esille. Ei lapset, mies eikä isä. Ei isoäidin kuolemakaan liikuttanut
Muita sulla ei ole
Kaikkien. Äitini en, mutta muuten lähtökohtaisesti, kaikkien tunteet ovat minulle tärkeitä.
Ja äitinikin kohdalla siihen on syy. Ei kovin heppoisesti muodostettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sen voisi yhdistää tähän, että kun en ole yhteydessä häneen.... antaa jotan pieniä vihjeitä, kun hän yrittää jotain asiaa jutella tai muuten sattuisi erehtymään ottamaan yhteyttä, niin jos siinä ei olisikaan täysin tyrmäävä, vaan alkaisi vedättää uskottelemalla hänelle hänen pahuudestaan jotain sanomatta mitään suoraan, tietenkään. Jättäisi jonkinlaisen siemenen itämään ajatuksesta, että häntä paheksutaan koko perheen voimin, mutta emme voi sanoa mistä (se on jotain NIIN kauheaa).
Ei äitisi ota yhteyttä. Osaa varoa pahuuttasi.
Sulla kuluu koko elämä miettien mitä teet jos äiti soittaa... ei soita. Hän tuntee sut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita sulla ei ole
Miten isoäitiäni olisi pitänyt lohduttaa siitä, että hän kuoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei äitisi ota yhteyttä. Osaa varoa pahuuttasi.
Sulla kuluu koko elämä miettien mitä teet jos äiti soittaa... ei soita. Hän tuntee sut.
Kyllä soittaa. On aina ennenkin soittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita sulla ei oleKaikkien. Äitini en, mutta muuten lähtökohtaisesti, kaikkien tunteet ovat minulle tärkeitä.
Kenen tunteet? Älä valehtele itsellesi
Sinä et välitä kenestäkään. Et edes tunnista kenenkään tunteita