Naiset! Vaikka mies katseleekin toisia naisia, niin olet kuitenkin miehelle se rakkain ja ihanin nainen
Moni nainen on usein napissut siitä, kuinka mies katselee toisia naisia. Ovat myös sanoneet, etteivät kuitenkaan lähde näiden kaunokaisten mukaan. Niin, siksi eivät lähde, koska hän pitää kuitenkin sinua kaikkein rakkaimpana ja parhaimpana naisena. Muistakaa tämä.
Kommentit (25)
Näinhän se on. Minäkin (nainen) katselen miehiä (siinä missä naisiakin), eikä tarkoitukseni ole promillenkaan vertaa lähteä jonkun random-tyypin matkaan, jos nyt joku joskus sattuisikin perään vonkaamaan. Luoja on antanut meille silmät, saadaan katsella kauniita asioita kuten muut ihmiset, luonto, nähtävyydet... Eihän se katselu synti ole, vaan jos lähtee himon tielle ni sitten eri.
Koittakaa erottaa asiat toisistaan! Ja niin epävarma ei toivoisi kenenkään olevan, että katsomisesta menee tolaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Se ero on miehen ja naisen välillä, että rakastunut nainen ei edes katsele. Mies katsoo aina, toiset vaan osaa peittää sen.
Kyllä minä rakastuneena naisena olen silti nähnyt komeat ja hyvin treenatut miehet. Olen rakastunut, en sokea. Eihän se tarkoita etten pitäisi miestäni yhtä komeana.
En minä miehiä katso siksi että haluaisin heiltä mitään. Saan mieheltäni kaiken mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ero on miehen ja naisen välillä, että rakastunut nainen ei edes katsele. Mies katsoo aina, toiset vaan osaa peittää sen.
Olen rakastunut nainen mutta huomaan kyllä komeat miehet ympäristössä ihan kuten mieheni varmaan huomaa kauniit naiset. Meillä ei ole kuitenkaan tapana arvostella ihmisiä ääneen.
Mulla sama juttu. Kyllä mä huomaan muita komeita miehiäki. Tykkän katella ihan muuten vaan ja joskus kommentoin kaverille. Mutta mun mielestä tämä on kumppanin kunnioitaminen jos ei tee sitä näin että kumppani huomaa. Mä en taju vaan miksi muutamat miehet pitä jotenkin niku ääliöt kommentoimaan tyttöystävälle. Se ei ole kunnioitusta.
Tiedän olevani miehelleni kaikkein kaunein aarre. Emme silti ole sokeita kumpikaan. Se on rakkaus joka vetää samalle hunajapurkille edelleen.
Uskokoon ken tahtoo. Oma mieheni oli aina ääneen kommentoimassa muita kauniita naisia. Ei ihmekään, että petti sitten ja lähti toisen naisen matkaan. Kysymys on siitä, että itsekäs ei piittaa oman naisensa tunteista, sellainen mies voi tehdä ihan mitä tahansa toiselle. Kaikki nämä kulkevat käsi kädessä eli toisten naisten katselu oman naisen nähden, kommentoiminen ja pettäminen. Kaikissa on kyse röyhkeydestä, itsekkyydestä ja empatiakyvyn puutteesta.
Naisen kannattaa kiinnittää huomiota siihen, jos oma mies katselee muita naisia. Rakkaus on silloin sammunut, jos sitä koskaan olikaan.