Miten saan kotihiiren tyttären johonkin pois illaksi? Mies seuraa tulossa ...
Mulla olis mies seuraa tulossa kylään illaksi . Ärsyttää kun tuo teini vain kököttää huoneessaan . Menisi nyt vittu jonnekkin? Minä tuon ikäisenä olin kaikkialla muualla kuin kotona. Miten saan hänewt menemään vaikka nyt vittu jonkun kaverin luokse tai kaupungille hengailemaan? Että saan vähän rauhaa mies tuttavuuden kanssa.
Kommentit (48)
No sinä ainakaan et vaikuta kovin kypsältä tapaukselta. Mene itse sen miehen luokse?
Ettekö voi nussia siellä miehen kotona?
Anna sille 50 €, sano, että nyt ulos. Ja kerrot, kuinka monta tuntia pitää olla pois.
Menkää hotelliin panemaan ja jätä tyttö rauhaan.
Anna rahaa leffaan ja kaverille kans
Minkä ikäinen teiniparka?
Sääliksi käy, kun ei saa olla rauhassa omassa kodissaan.
Mene luontoretkelle. Kyllä se "mies seuraa".
Tuli mieleeni yksi mies, jonka kanssaviestittelin joskus. N kymmenen vuotias poika oli hällä. Pyyteli kylään ja kyseli, et olenhan varmasti kovaääninen! Tuntui niin oksulta, et jäipä menemättä....
Oot ihan järkyttävän paska ihminen, kun puhut ja ajattelet lapsesta tuolla tavalla
Sanot, että isä aikoo saada tänään kunnon persepanot, etkä sinä pysty sitä estämään.
Kylläpäs olet empaattinen jälkikasvullesi jolla ei ole ystäviä, miksi ylipäätään hankit lapsia?
Lapsella on oikeus olla kotonaan. Sä huoravoit käydä naimassa sitä satunnaistuttavuutta vaikka pyykkituvassa.
Hanki sille tytöllekin mies seuraa ja anna rahat vaikka hotelliin
Tee lastensuojeluilmoitus ja anna lapsi huostaanotettavaksi. Sitten riittää vuoden äitylillä aikaa tapailla reiskoja.
Yksinhuoltajat nyt ovat tuollaisia.
Oma äitini kiimoissaan järjesteli niin, et joku toinen ku llinhimoinen yh vahti minua. Ja sit toisinpäin.
Et tällä tavalla voi vaikka verkostoitua.
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltajat nyt ovat tuollaisia.
Oma äitini kiimoissaan järjesteli niin, et joku toinen ku llinhimoinen yh vahti minua. Ja sit toisinpäin.
Et tällä tavalla voi vaikka verkostoitua.
Näitä lunttuja on nähty, ja kuultu-valitettavasti.
No olihan tämä nyt ihan hauska :D "Menisi nyt vittu jonnekin?" XD
Hakkaa sitä tai aja pullon kanssa ulos