Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukupuolten erilainen suhtautuminen seksuaaliseen torjuntaan

Vierailija
16.06.2018 |

Luuletko, että miehet ja naiset suhtautuvat erilailla seksuaaliseen kieltäytymiseen? Jos, niin miten ja miksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on seksuaalinen kieltäytyminen?

Vierailija
2/13 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että miehet suhtautuvat rennommin, sillä ovat tottuneet siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmiset suhtautuu siihen eritavalla koska ihmiset ovat erilasia.

Vierailija
4/13 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltäytymistä kumppanin seksuaaliseen aloitteeseen tai kenties jopa baarissa satunnaisen tuttavuuden taholta.

Vierailija
5/13 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä ainakin melkeinpä "hajosin" saatuani pakit ihastukseltani ja olen itse nainen. Se tuntui todella pahalta ja suunnilleen rikkoi itsetuntoni. Niistä pakeista on 1,5 vuotta aikaa ja edelleenkin seksuaalinen itsetunto on täysin nollissa: en kykenisi enää tekemään aloitetta kenellekään muulle ja yritän sopeutua ikisinkkuuteeni ja siihen, että rakkautta en enää tule kokemaan.

T. Naiseen ihastunut nainen

Vierailija
6/13 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ehkä jos nainen on kuullut miten miehille kelpaa seksiin kuka tahansa nainen, niin se voi olla aika loukkaavaa, jos ei itse kelpaakaan. Että on NIIN huono nainen, ettei edes kelpaa sellaiseen mihin kuka tahansa nainen muka kelpaa.

Miehille taas se ettei hänen kanssaan haluta seksiä, ei välttämättä ole niin henk.koht. loukkaus, koska miesten on muutenkin naisia vaikeampi saada seksiä, vaikka olisi ihan ok näköinen.

Vierailija
7/13 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minä ainakin melkeinpä "hajosin" saatuani pakit ihastukseltani ja olen itse nainen. Se tuntui todella pahalta ja suunnilleen rikkoi itsetuntoni. Niistä pakeista on 1,5 vuotta aikaa ja edelleenkin seksuaalinen itsetunto on täysin nollissa: en kykenisi enää tekemään aloitetta kenellekään muulle ja yritän sopeutua ikisinkkuuteeni ja siihen, että rakkautta en enää tule kokemaan.

Tarkoitit varmaankin aloitetta seurusteluun, etkä seksiin? 

Vierailija
8/13 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kyllä se pahalta tuntuu ja yhtä pahalta tuntuu myös kieltäytyä.

Vierailija
9/13 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ehkä jos nainen on kuullut miten miehille kelpaa seksiin kuka tahansa nainen, niin se voi olla aika loukkaavaa, jos ei itse kelpaakaan. Että on NIIN huono nainen, ettei edes kelpaa sellaiseen mihin kuka tahansa nainen muka kelpaa.

Miehille taas se ettei hänen kanssaan haluta seksiä, ei välttämättä ole niin henk.koht. loukkaus, koska miesten on muutenkin naisia vaikeampi saada seksiä, vaikka olisi ihan ok näköinen.

Hyvin sanottu. Ajattelen edelleen, että mahdan olla todella ruma ja huono sängyssä kun ihastukseni ei kelpuuttanut minua lopulta edes seksisuhteeseen kanssaan, koska miehethän panevat kaikkea millä on reikä.. No, ei kuotenkaan minua. Itsetunto on hajalla enkä enää kuvittele ikinä kelpaavani kenellekään.

Vierailija
10/13 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltäytymistä kumppanin seksuaaliseen aloitteeseen tai kenties jopa baarissa satunnaisen tuttavuuden taholta.

Vähän eri asia kumppani tai satunnainen tuttavuus. Luulisi että jo pelkästään näihin kahteen yksi ihminen suhtautuu eri tavoin.

Vierailija
11/13 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut pakit aika monelle naiselle ja ovat sitten pohtineet selän takana, olenko kenties homo.

Vierailija
12/13 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalta sukupuolelta "kuuluukin" saada pakit. Varhaislapsuuteen kuuluu hassuttelu saman sukupuolen edustajan kanssa, mutta murrosiän myötä vastakkainen sukupuoli alkaa kiinnostaa normaalisti.

Sinä se et ainakaan ole ystäviä ja vaikutusvaltaa palstalta hakemassa. 😂

Vierailija
13/13 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri asia kumppani tai satunnainen tuttavuus. Luulisi että jo pelkästään näihin kahteen yksi ihminen suhtautuu eri tavoin.

Joo, ei minua kieltäytymisen takia parisuhteessa sentään homoksi ole haukuttu. Impotentiksi korkeintaan.