Gallup miehille: naisihanteenne?
Eli ulkonäkö, luonne, ominaisuudet jne. Kertokaa myös ikänne
Kommentit (25)
Lyhythiuksinen ja lihava 40+ yh feministi. Tämän tyyliset vastaukset hyväksytään.
Vierailija kirjoitti:
Lyhythiuksinen ja lihava 40+ yh feministi. Tämän tyyliset vastaukset hyväksytään.
Yritä jo päästä yli sun katkeruudesta ja kerro rehellinen vastaus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hoikka, sporttinen ja lapseton.
Luonne? Ominaisuudet? Kasvot? Hiustenväri?
Ei minulla ole mitään tietynlaista ihannetta. Monenlaiset naiset voivat olla/ovat kiinnostavia.
M35
170-175 cm vaaleaverikkö. Luonnollinen. Rauhallinen, mutta huumorintajuinen. Mieluiten akateeminen.
Kaikki ne on kuitenkin itsekkäitä käärmeitä sekä naislapsia. Aivan sama mitä paperilla olisi.
Optimistinen ja hyväntuulinen, mutta ei tietenkään aina.
Hyvä yleissivistys, mutta ei välttämättä korkeasti koulutettu.
Hyvä keskustelemaan ja terve itsetunto,
Pitää seksistä, mutta vain sen oman rakkaan kanssa.
Kivat ja persoonalliset kasvot.
Pitkähköt hiukset.
Painoindeksi terveissä rajoissa.
m40
Hoikka, rauhallinen, hyvä ruoanlaittaja ja peto sängyssä.
Älykäs, itsevarma, persoonallinen. Ulkonäöllä ei niin väliä, kunhan näyttää siltä että elää terveellistä elämää ja liikkuu ja pitää huolta itsestään. Ikää 32 vuotta.
Ihan ensiksi toivon että nainen on halukas. Itse kun olen niin samaa toivon toiselta. Ikä on mulle aivan sama kunhan ei ole sakkomalli. Paineita lisäsi muijan tuttu joka halusi yhtäaikaa saunaan. Jos muijalle sopisi niin saisin ihan varmasti tuttua. Ei tuota voi vieraaksi sanoa.
Sitä kun on kehutusti tyydyttävä mies niin aika helposti saan uuttakin jos haluan. Ja voin sanoa että nyt on halut aika satnan kovat. Reaktiokin näkyy farkkujen lahkeessa. Nuo on molemmat huomanneet että vähän keulii.
Kyllä mä nyt vähän toivon että jotain toimintaakin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201805282200974846_vd.shtml
Näistä jokainen mutta erityisesti Krista ja Essi.
Monenlaiset naiset joilla pääkoppa kunnossa, nenä ei nyrpyllä, osaa nauraa myös itselleen ja järkevissä rajoissa vyötärö sekä pakara lihakset tunnistettavissa...
Vierailija kirjoitti:
Älykäs, itsevarma, persoonallinen. Ulkonäöllä ei niin väliä, kunhan näyttää siltä että elää terveellistä elämää ja liikkuu ja pitää huolta itsestään. Ikää 32 vuotta.
Onhan sillä ulkonäöllä sitten niin väliä.
"Ketju miehille"-ketju, jossa naisten vastauksia 95%, osa 5630156804.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne on kuitenkin itsekkäitä käärmeitä sekä naislapsia. Aivan sama mitä paperilla olisi.
Jospa se edellinen ketju poistui tällaisten vastausten takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelen kyllä että miehet vastaili siihen asiallisesti ja jotkut naiset alkoi syyttämään miehiä pedofiileiksi.
Se meni epäasialliseksi naisten kiihkoontumisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuudet eivät tosiaankaan ole palstan naisten mieleen, sinänsä olet oikeassa
Tällainen ketju oli jo kertaalleen ja siihen miehet vastasi rehellisesti ja se ketju poistettiin..
Ei tee mieli enää vastailla jos ainoa hyväksyttävä vastaus on että +40v lihava ja ruma nainen on ihanne.