Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen koetko vetoa mieheen, joka on muodoton laiha tikku?

Vierailija
16.06.2018 |

Olen pitkä ja hoikka mies. Vartalomalli on I muotoa ja en liho vaikka mitä teen eikä lihaksiakaan oikein ole.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat naiset tässä ketjussa jotka sanovat että miehellä pitää olla lihaksia,samat naiset toisissa ketjuissa haukkuvat miehiä pinnallisiksi

Vierailija
22/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodoton, laiha tikku käy, kunhan ei ole huono ryhti. Samoin mulle kelpais myös ylipainoinen mies, kunhan ei sairaalloisen lihava ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä satakiloiset 180-senttiset jättiläisnaiset ovat 165-senttisen 60-kiloisen veljeni kimpussa jatkuvasti. =D Juoksee karkuun näitä amatsoneja.

Vierailija
24/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup. Tykkään ylipainoisista miehistä (tyyliin 30kg ylipainoa).

Vierailija
25/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muodoton, laiha tikku käy, kunhan ei ole huono ryhti. Samoin mulle kelpais myös ylipainoinen mies, kunhan ei sairaalloisen lihava ole.

Juuri näin. Sellainen mies saattaa "kelvata" tai "käydä", jos kaikki muut ominaisuudet ovat kultaa. Mutta totuus on se, että lihaksikkaampana mies olisi oikeasti haluttava.

Vierailija
26/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat naiset tässä ketjussa jotka sanovat että miehellä pitää olla lihaksia,samat naiset toisissa ketjuissa haukkuvat miehiä pinnallisiksi

Tässä ketjussa kovin moni ei ole sanonut haluavansa lihaksikasta miestä,, ne kommentit vaan pistää silmääsi, älä ota niin itseesi.

Vierailija
27/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitkistä ja laihoista miehistä. Kasvot on kuitenkin ne tärkeimmät. Sirot kasvonpiirteet, suuret siniset silmät ja paksut pusuhuulet saa jalat veteliksi.

Vierailija
28/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen vetoa yhteen hoikkaan mieheen. Mun mielestä sillä on vähän sellainen kroppa mitä Andrew Garfieldilla tosi hoikkana. Mutta vetovoiman tuntemiseen vaikuttaa monta asiaa. N40

Vierailija
29/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mies joka sai mut ihan kuumaksi oli pitkä, laiha ja epäurheilullinen. Komeat ja raamikkaat kasvot oli kyllä.

Se oli vaan se särmikäs luonne mikä teki vaikutuksen.

Vierailija
30/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Sellainen mies saattaa "kelvata" tai "käydä", jos kaikki muut ominaisuudet ovat kultaa. Mutta totuus on se, että lihaksikkaampana mies olisi oikeasti haluttava.

Niin mitä sitten? Ymmärtääkseni kirjoittaja ei tarkoittanut haluavansa lihaksikasta vaan normaalipainoista miestä.

Vierailija
31/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti mulla ainakin on ne tietyt rajat jotka menee yli, lähinnä tosi anorektinen tai sairaalloisen lihava, mutta monen kokoisissa miehissä siltä väliltä voi olla viehättäviä tyyppejä, ja siihen vaikuttaa niin paljon enemmän se mikä löytyy ihmisen sisältä ja hänen ulosantinsa ja karisma yms. jutut.

Vierailija
32/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on kirjoitettu vähän sääliä herättävästi, joten saat ketjuun kaunisteltuja tsemppivastauksia naisilta. Harva haluaa lyödä lyötyä. Totuus on se, että jos treenaisit itsellesi vaikka 8-10 kg lisää lihasta, niin olisit sekä naisten mielestä että omasta mielestäsi paremman näköinen. Ja olokin olisi niin miehekäs, että et enää kerjäisi sääliä mammapalstalla kuin ulos yöksi unohdettu koiranpentu.

Olen tyytyväinen olomuotooni ja kiitollinen siitä etten liho helposti. Harrastan säännöllisesti liikuntaa, mutta en kasvattaakseni lihasmassaa ja pidän itseäni komeana vaikken olekaan ylimielinen machomies.

Vierailija
33/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet joista olen pitänyt, ovat olleet aika lihaksittomia. Uskon että yleensä lihakset on plussaa, mutta muhun vetoaa enemmän laihuus, se että näyttää voimattomalta, mutta kuitenkin miehekkätt kasvot ja miehekäs ääni, joka saa toki olla vähän pehmeä. Olen siis pinnallinen kuten muutkin, mutta onneksi eri ihmisiä kiinnostaa eri asiat.

Vielä kun löytäis miehen, jota kiinnostais minä...

Vierailija
34/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos, en halua mitään tuulenn*ssimaa vinkuheinää. Kyllä sulle maha kehittyy kun aineenvaihdunta hidastuu.

Luotan hyviin geeneihin, jotenka aineenvaihdunta ei hidastu enkä liho. En ala kasvattamaan lihasmassaa vain miellyttääkseni naisia, eheii se niin mene.

Vierailija
35/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peilaat nyt omaa miesmäistä ajatusmaailmaasi, jossa haaveillaan vain parhaimman näköisistä naisista ja sisällöllä ei ole niin väliä. Naisille sillä on paljon enemmän merkitystä.

Vierailija
36/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet niputtaa täällä kaikki naiset yhteen, mutta tässäkin ketjussa käy ilmi, että naisilla on todella erilaisia miesmakuja. 

Vierailija
37/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa luulin jonkun aikaa että minua kiinnostaa isokokoisemmat miehet, mutta nyt olen miettinyt yhtä hoikkaa pitkätukkaista miestä enkä saa häntä mielestäni.

Vierailija
38/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet niputtaa täällä kaikki naiset yhteen, mutta tässäkin ketjussa käy ilmi, että naisilla on todella erilaisia miesmakuja. 

Höpö höpö. Kyllä tutkimuksista saadaan paljon vakuuttavampaa tietoa aiheesta kuin näiltä anonyymipalstoilta.

Vierailija
39/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koen vetoa pitkiin, laihoihin miehiin, lääh.

Itse olen paksu :'(

Vierailija
40/59 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peilaat nyt omaa miesmäistä ajatusmaailmaasi, jossa haaveillaan vain parhaimman näköisistä naisista ja sisällöllä ei ole niin väliä. Naisille sillä on paljon enemmän merkitystä.

Älä käännä keskustelua minuun. Lainasin vain kirjoittajan omia sanoja (kelvata, käydä) ja tutkimusta, jossa kaikki naiset pitivät vahvemmista miehistä. Sinä sen sijaan vedit väittämäsi ilmeisesti ihan omasta pepustasi?