Mieheni päätti ottaa minusta avioeron koska en suostu syömään uusia perunoita hänen kanssaan
Tilanne kehittyi siten, että sanoi yhdessä ruokaa laittaessa vahingossa ruohosipulia valkosipuliksi. Siitä mieheni kävi inttämään ja saivartelemaan, tavallaan jumittui, mitä eroa on kyseisillä sipulilajeilla. Pyysin anteeksi koska välillä tulee sanottua väärin työn touhussa. Käytännössä ei tapahtunut minkäänlaista vahinkoa itsensä perunankeiton ja muun ruoanlaiton suhteen.
Kun mieheni pyöritteli ja pyöritteli vahingossa väärällä nimelläni kutsumaan sipulilajiketta kuin nenästä kaivettua räkää räkäpalloksi sormien välillä minun mittani täyttyi. Lopetin ruoanlaiton siihen paikkaan ja sanoin etten osallistu enää ruoanlaittoon tai ateriaan. Että syököön perunansa ja lisäkkeensä aivan juuri kuten haluaa.
Siihen mieheni vastasi että hän ottaa minusta avioeron ja menee heti maanantaina maistraattiin jos en syö perunoita hänen kanssaan. Minä vastasin että ok ja poistuin keittiöstä.
Nyt mieheni kävi uhkailemassa minua täällä makuuhuoneessa, että hankkii minut pakkolähetteellä mielisairaalaan. Uhkailkoot! Minä sanoin hänelle suoraan, ettei tuollainen pakonomainen nillittäminenkään ole täysin täyspäisen ihmisen käytöstä.
Eli se siitä avioliitosta sitten. Lapset jääkööt isälleen. Minä laitoin heti hakemuksen kaupungin asuntojonoon.
Kommentit (57)
Ja lapsetkin jätät tuosta noin vaan? Hrr.....
Ainiin, mut olihan ne muutenkin epäkelpoja sulle
Rölli ottanut tämän tarinan Aku Ankan taskukirjasta, missä Akun pölhön näköinen kaveri dumppasi likkaystävänsä koska tämä pisti keittoon liikaa suolaa.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne kehittyi siten, että sanoi yhdessä ruokaa laittaessa vahingossa ruohosipulia valkosipuliksi. Siitä mieheni kävi inttämään ja saivartelemaan, tavallaan jumittui, mitä eroa on kyseisillä sipulilajeilla. Pyysin anteeksi koska välillä tulee sanottua väärin työn touhussa. Käytännössä ei tapahtunut minkäänlaista vahinkoa itsensä perunankeiton ja muun ruoanlaiton suhteen.
Kun mieheni pyöritteli ja pyöritteli vahingossa väärällä nimelläni kutsumaan sipulilajiketta kuin nenästä kaivettua räkää räkäpalloksi sormien välillä minun mittani täyttyi. Lopetin ruoanlaiton siihen paikkaan ja sanoin etten osallistu enää ruoanlaittoon tai ateriaan. Että syököön perunansa ja lisäkkeensä aivan juuri kuten haluaa.
Siihen mieheni vastasi että hän ottaa minusta avioeron ja menee heti maanantaina maistraattiin jos en syö perunoita hänen kanssaan. Minä vastasin että ok ja poistuin keittiöstä.
Nyt mieheni kävi uhkailemassa minua täällä makuuhuoneessa, että hankkii minut pakkolähetteellä mielisairaalaan. Uhkailkoot! Minä sanoin hänelle suoraan, ettei tuollainen pakonomainen nillittäminenkään ole täysin täyspäisen ihmisen käytöstä.
Eli se siitä avioliitosta sitten. Lapset jääkööt isälleen. Minä laitoin heti hakemuksen kaupungin asuntojonoon.
Kuule, kun kirjoittaa trollausta kannattaa perehtyä asioihin joista trolllaa. Avioeroa EI haeta maistraatista.
Että sä olet typerä.
Sivuun aiheesta, mutta miksi te käytätte sanaa "alentuvasti", kun ilmeisesti tarkoitatte "alentavasti"?
Alentavasti puhuminen tarkoittaa, että alentaa toista, puhuu esimerkiksi vähätellen toisesta.
Alentuvasti puhuminen on, että alentaa itseään, eli esimerkiksi puhuu niin, että vähättelee itseään.
Minun tapauksessani se ero kyllä tulisi jos pakotettaisiin syömään lisäksi silliäkin.
Näistä jutuista aina huomaa, miten epäreiluja miehet on :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vuotaa koko parisuhteensa ja elämänsä nettiin kaikkien töllisteltäväksi, ei voi olla täysijärkinen.
Kulta pieni: tiedät todella, todella vähän siitä minkälaista perhe-elämämme on ollut.
Pidän kyllä tällä palstalla huomattavasti mielenterveysongelmaisempina tapauksina niitä, joilla on esim. pakkomielle sukupuolielinten karvoituksesta, toisten ihmisten alapesuista tai siitä, että pyydetään arvioimaan ventovieraan ihmisen päivän syömiset tietämättä ihmisen taustatietoja.
Jos kirjoittelet netissäkin noin alentuvasti tuntemattomille ihmisille, niin tiedän kertomattakin millaista koti-olonne ovat.
Minuakin alkoi kiinnostaa! Laitapa pika-analyysi tähän ketjuun näin kauniin kesäpäivän viihteeksi. T. Kolmas pyörä
Miehesi vaikuttaa aspergerilta, samoin lapsesi. Ja minua hiukan ällötti tapasi moittia lapsiasi, mistähän lie epävarmuudesta sekin kumpuaa? Siis että et ole heille kuin äiti, vaan jonkinmoinen kasvattaja vaan.
Et oikeesti välittänytkään kuoin itsestäsi. Lapsetkin on paskas sinulle ja mukz syy juoda siideriä
Vierailija kirjoitti:
Miehesi vaikuttaa aspergerilta, samoin lapsesi. Ja minua hiukan ällötti tapasi moittia lapsiasi, mistähän lie epävarmuudesta sekin kumpuaa? Siis että et ole heille kuin äiti, vaan jonkinmoinen kasvattaja vaan.
Sain saman vaikutelman kuvauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta äiti voi kuin yrittää kasvattaa lapsiaan? Ei kasvattamatta jättäminen ole vastuullisen vanhemman vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Näistä jutuista aina huomaa, miten epäreiluja miehet on :(
Eilen mieheni sanoi muuttaneensa mielensä avioeron suhteen.
Minä en ala pilaamaan psyykkistä terveyttäni ja enää hätäilemään hänen uhkaustensa vuoksi. En jää tähän myöskään vatvomaan asiaa sen enempää koska tässä ei ole sen kummempaa draamaa. Hakekoot itselleen paremmin uhkailuja kestävämmän emännän. Minä en jaksa ja haluan olla vain rauhassa. Liitolla ei ole minkäänlaista todellista pohjaa jos rakkaus on jonkun ruoan syömisestä kiinni.
Kyllä on ihmisillä outoja ongelmia.
Ja syy miksi avaudut aiheesta nettipalstalla sen sijaan että päivittelisit asiaa kavereillesi on....?
a) kavereiden puute
b) yleisön (huomion) tarve?
Vierailija kirjoitti:
Ja syy miksi avaudut aiheesta nettipalstalla sen sijaan että päivittelisit asiaa kavereillesi on....?
a) kavereiden puute
b) yleisön (huomion) tarve?
Ilkeäisitkö itse avautua kavereillesi tai tutuillesi tuollaisesta aiheesta? Joka tapauksessa molemmat osapuolet ovat yhtä syyllisiä kun ovat menneet yksiin vääränlaisen ihmisen kanssa. Eivät vaikuta sopivan laisinkaan toisilleen.
Nainen ei olisi kyennyt keksimään noin hauskaa aloitusta!
Mustavalkoista on esittää itsensä ihannepuolisona ja samalla selittää miten on joutunut sietäämään toiselta niin paljon. En usko. Kuule, et sä vaikuta niin ihanalta. Lapsiakin arvostelet ja puhut alentuvasti heistä.