Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun illalla työpaikan kesäjuhlat ja millään ei viittis mennä

Vierailija
16.06.2018 |

Ihana ois vaan kotiin jäädä grillailemaan ja istua iltaa perheen kanssa, nauttia kesästä eikä mennä small talkia harrastamaan. Ne samat naamat näkee joka tapauksessa vielä koko viikon ennen kuin kauan odotettu loma alkaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kännit niin ei tartte mennä.

Vierailija
2/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Problem solvet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko vihaisia katseita koko ensi viikko jos skippaa firman tarjoamat kesäviinat?

Vierailija
4/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua mennä, miksi menet ?! Minä en ainakaan osallistu mihinkään työpaikkani juttuihin vapaa-ajalla! Niitä naamoja en tod.jaksa katella kuin ne pakolliset tunnit työaikana. 

Vierailija
5/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisten kanssa. Elämä on liian lyhyt, että kannattaisi tuhlata se ikäviin ihmisiin.

En ikinä lähde tuollaisiin kärsimään.

Vierailija
6/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamalia työpaikkoja teillä jos tämä on tilanne :( Ehkä se on se oikea asia jolle pitäisi tehdä jotain?

Vierailija
7/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua mennä, miksi menet ?! Minä en ainakaan osallistu mihinkään työpaikkani juttuihin vapaa-ajalla! Niitä naamoja en tod.jaksa katella kuin ne pakolliset tunnit työaikana. 

Mulla on ihan mukavat työkaverit, mutta olemme niin erilaisia kuitenkin, en vietä heidän kanssaan vapaa-aikaani.

Vierailija
8/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari mukavaakin työkaveria, mutta tää viidenkymmenen "läheisimmän" työkaverin kesäjuhla.... Montaa en edes tunne ja tottakai tämä vois olla tilaisuus tutustua paremmin, mutta en jaksais "olla sosiaalinen ja mukava" ja tsempata sen enempiä. Kuitenkin tuntuu, että pitäis omaa osastoa mennä edustamaan...

Ap

Vierailija
9/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pari mukavaakin työkaveria, mutta tää viidenkymmenen "läheisimmän" työkaverin kesäjuhla.... Montaa en edes tunne ja tottakai tämä vois olla tilaisuus tutustua paremmin, mutta en jaksais "olla sosiaalinen ja mukava" ja tsempata sen enempiä. Kuitenkin tuntuu, että pitäis omaa osastoa mennä edustamaan...

Ap

Mitä sä jahkaat..mene tai et mene.

Siinä sen kummempaa vatkaamista ole!

Vierailija
10/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Mulla on ihanat työkaverit ja menen yleensä mielelläni kesäjuhliin ja muihin tapahtumiin, mutta ei aina tarvitse. Mä voin ainakin ihan helposti sanoa, että tällä kertaa en pääse.

Vierailija
11/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kamalia työpaikkoja teillä jos tämä on tilanne :( Ehkä se on se oikea asia jolle pitäisi tehdä jotain?

Työpaikassa ei ole vikaa, mutta yksittäisissä työkavereissa sitäkin enemmän. Joistakin joutuu pysymään kaukana.

Vierailija
12/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jahkailua. Itse menen silloin kun huvittaa, toisinaan sitten taas ei.

Vierailija
13/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks pitää tehä niin vaikeeks asiat. et mee jos ei huvita.

Vierailija
14/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok eli on isot juhlat ilmeisesti. 50 ihmistä ja juuri sinua siellä jäädään kaipaamaan jos et mene?

Vierailija
15/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on syysjuhlat syyskuussa ja en ole ollut milloinkaan. Jos kaikki tulisi paikalle olisi tuhat ihmistä 😉

Syömään, juomaan, juttelemaan mukavia ja seuraamaan ohjelmaa, ei kiitos.

Olen töissä tai nautin illasta kotona. Menisin ehkä metsään :)

Vierailija
16/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene joissei huvita. Kauniita kesäviikonloppuja ei kannata tuhlata mihinkään mistä itse ei nauti.

Itse en käy läheskään kaikissa firman juhlissa esim. pikkujoulut skippaan aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi