Tulevan velvoitetyöläisen ongelmia.
En ymmärrä oikeastaan mistään mitään. Olen suoraan sanottuna tyhmä kuin saapas. Lukeminen tuottaa suuria vaikeuksia. Luetusta en ymmärrä höykkäsen pölähtävää. Rasitun jo istumisesta, seistessä huippaa se korkeus. Lisäksi on muitakin ongelmia. Kuten vastaan väittäminen. Siihen minulla on vaikka koko päivä aikaa. Minulla on myös huonot hermot. Jos jokin asia vastustaa niin tavarat tuppaavat alkaa lentämään.
Täyden listan KAIKISTA ongelmistani annan heti ensimmäisenä orjuuden päivänä. Tuossa kerroin vain pienen osan niistä.
Kommentit (7)
Palkan maksaminen auttaa kaikkiin aloituksen ongelmiin. Tämä ihan ilmaisena vinkkinä työnantajille.
Olen avuton mutta en ole savuton. Oisko herra/rouva pomolla heittää vaikka viis kymppiä tässä vaiheessa?
Mikä velvoite? Et tee. Eikä velvoittajakaan maksa.
Jos on kipee saa saikkua. Ja saa saikkurahaa.
Vierailija kirjoitti:
Palkan maksaminen auttaa kaikkiin aloituksen ongelmiin. Tämä ihan ilmaisena vinkkinä työnantajille.
Pitää olla pää kunnossa ennen kuin palkkaa maksetaan. Tv. Ökypersu
Työttä kuitenkin voit ottaa rahaa vastaan, mutta työn teko perustoimeentuloturvalla taas ei käy?
Eihän se mukavaa ole tietenkään, mutta eipä ole Suomessa kenelläkään sen jälkeen kun halusitte EU:iin ja otitte vastaan ilmaiselättejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla pää kunnossa ennen kuin palkkaa maksetaan. Tv. Ökypersu
Hurttia huumoria kun persu alkaa puhumaan pään kunnossa olemisesta. Koko ps porukka on kuin pään lataamosta karanneita.
No muutaman kerran ku käy siellä riehumaan, niin hsluuvat susta eroon