Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vois se olla tiukempikin...

Vierailija
16.06.2018 |

Oli miehen rohkea kommentti, kun kysyin miltä uudesta kumppanista tuntuu olla "sisälläni". Edellinen mies sanoi, hommaa itsellesi geishakuulat, kun kerroin vaikeuksista saada isoa oota, ja olisi halunnut puhua tästä asiallisesti. Tätä edeltävä halusi usein kakkoseen. En olisi uskonut, että se tosiaan on noin löysä. Gyne sanoi, kun häneltä kysyin alapään kuntoa, että normi koko yhden synnyttäneelle ja normi puristusvoima. Tästä noin vuosi.
Tuntuu tällä hetkellä melkoisen pahalta. Ymmärrän miesten kommentit ja sen miksi suhteet ei kestä. Ajatus yksinjäämisestä tämän takia tuntuu surulliselta. En ole ruma enkä luonnevikainen, mutta kuka sitä ämpäriä lykkis. Olen myös tosi seksuaalinen, mistä syystä sattuu myös, kun en pääse koskaan enää nauttimaan. Utelias, kokeileva ja aktiivinen sängyssä. Tosin tähänki asti nautinnon viimeinen huippu jää kokematta, koska miehiä ei kiinnosta, saako nainen,minä huipentuman.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildoa on kätevä käyttää. En itse rasitu aktissa.

Vierailija
22/30 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kohdalle sattuu ny koko ajan jotain pieni munaisia ja valittavat toosan löysyyttä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venynyt mikä venynyt.

Pilde ei veny niin että jää löysäksi. En ole laskenut monenko naisen kanssa olen ollut silleen. Arviolta vähän yli sata. Niistä kaikista on vain yksi ollut oikeasti löysä/väljä. Oikein mukava nainen ja hän itse kertoi kuinka kärsii asiasta. Ei kenelläkään miehellä ole niin isoa että siihen paksuus riittäisi. Käsi nyrkissä oli sille tarpeeksi iso.

Se on molemmin puolin masentavaa kun muna ei tunnu missään. Antoi kyllä sellaista oraalia mitä voi pelkästään kehua.

Vierailija
24/30 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän löysä se sitten on...se voi ihan synnyttämättömilläkin olla löysä. Yksi mies sanoi saaneensa joidenkin nuorten naisten sisään melkein koko nyrkin.

Vierailija
25/30 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on isoja dildoja olemassa. Ne ei valita koskaan ja saa niin paljon kuin haluu, silloin kun haluu.

Vierailija
26/30 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että mielikuvituksen puutetta. Näin kolmen lapsen jälkeen seksi on parempaa ja sitä on enemmän kuin koskaan ennen. Miehen ei tarvitse varoa, voi antaa mennä erilaisissa asennoissa täysiä ja niin pois päin. Sitä tiukkuutta voi hakea eri asennoista ja kulmista. Lisäksi monet miehet tykkäävät myös käyttää dildoa apuna naisen orgasmin tuottamisessa, mitä isompi sen parempi.

Löysäperse elementissään. Miehen kulli nakkikokoa. 😀

Aivot on suurin seksielin, joten ymmärrän, että pahan mielesi :(

Tuota minäkin sanon että korvien välistä se kaikki lähtee.

M47.

Vierailija
27/30 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että mielikuvituksen puutetta. Näin kolmen lapsen jälkeen seksi on parempaa ja sitä on enemmän kuin koskaan ennen. Miehen ei tarvitse varoa, voi antaa mennä erilaisissa asennoissa täysiä ja niin pois päin. Sitä tiukkuutta voi hakea eri asennoista ja kulmista. Lisäksi monet miehet tykkäävät myös käyttää dildoa apuna naisen orgasmin tuottamisessa, mitä isompi sen parempi.

Löysäperse elementissään. Miehen kulli nakkikokoa. 😀

Aivot on suurin seksielin, joten ymmärrän, että pahan mielesi :(

Tuota minäkin sanon että korvien välistä se kaikki lähtee.

M47.

Olen alkanut hyväksymään, että o ei vaan tule. Miehet ovat kyllä saaneet, vaikka väljää on ollutkin.

28/30 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se orkku naiselle tule panemalla vaan klitorista stimuloimalla, joko suoraan tai epäsuorasti. En ihmettele jos et saa seksistä mitään, jos vain makaat ja mies polkee kuin tulpatonta mopoa. Kannattaa tutustua vähän siihen omaan kehoon ja kokeilla vaikka itsetyydytystä ensin.

Ja vinkiksi tosiaan että suurin osa naisista ei saa orkkua penetratiivisesta seksistä. Ehkä siellä Porvoossakin on kirjastossa seksuaalisuutta käsittelevää kirjallisuutta? Kannattaa tutustua aiheeseen.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
29/30 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies taas kateelinen dildolle.

Vierailija
30/30 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi niillä olla vaan pienet munat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän