Miesystävä antoi minulle kuukauden aikaa laihtua 8 kiloa, en tiedä pystynkö
Olen nyt 170cm/68kg. Miesystävä sanoi, että jos en saa kuukaudessa painoani 60 kiloon, niin hän jättää minut. Olisiko jotain vinkkejä kun syön todella vähän ja liikun paljon ja silti laihtuminen on hidasta.
Kommentit (48)
Pääset eroon hetkessä aikamoisesta kasasta p-skaa kun jätät sen nyt heti.
Justiinsa juu...
Rakkaus vaikuttaa kukoistavalta :D
Vierailija kirjoitti:
Minä helpottaisin hommaa: jättäisin miehen heti.
Miksi jos ajattelee toisen terveyttä??
Miesystävälläsi ei ole näköjään minkäänlaista mielenkiintoa tieteeseen ja sen lisäksi hän ei ajattele terveyttäsi. Miksi tuollaisen tyypin kanssa pitää ylipäänsä olla tekemisissä? Ei ole hyväksi myöskään mielenterveydelle olla tekemisissä noin manipuloiva ihmisen kanssa.
Nopeissa laihdutuskuureissa hukataan nopeaan tahtiin sitä arvokasta lihasta, joka pitää perusaineenvaihdunnan aktiivisena. Naisen on helppo hävittää kehostaan kilo lihasta mutta todella vaikeaa hankkia kilo lihasta.
Minä en puolla tiukkoja laihdutuskuureja muuten kuin lääkärien määrääminä erityispotilasryhmille. Muille ihmisille riittää elämäntapojen muuttaminen terveellisemmiksi. Niillä on enemmän merkitystä kokonaisterveyden kannalta kuin jollain kitudieetillä tai jojolaihdutuksella. Monen sairaalloisen ylipainoisen paino on hankittu jojolaihdutuskuureilla koska jokainen laihdutuskuuri laskee perusaineenvaihduntaa.
Eli antakaa vaan kumppanin lihoa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole edes ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole edes ylipainoinen.
Vielä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMI ei hätyyttele edes normaalipainon ylärajaa.
Eli tuskin on siitä kyse.
Itselläni oli joskus samanlainen friikki, laihduin 65kg->38kg, pituus 165cm. Seuraavana ku paino alle 40kg, niin olisi pitäny silareihin kerätä rahat. Laihdutuksen idea oli pieni kulutus ja mies pystyi esittelemään luurankoa kavereilleen, joilla yli BMI 30 vaimo -> vähempi kuluja (vähän ruokaa, ei kuukautisia, ei tarvitse ehkäisyä, enempi rahaa miehen ryyppäämiseen yms) Onneksi jouduin sairaalaan =)
Näitä aloituksia, joissa mies on arvostellut naisen ulkomuotoa ja nainen on epätoivoinen asian takia on niin paljon, että jokaisesta herää epäilys. Harmillista, kun siinä saattaa asiallisetkin leimautua provoiksi.
Terveydelle vaarallista, eikä nopeat laihdutukset yleensä pysy. Provo taitaa olla, mutta kun tietää millaisia miehiä on olemassa, niin jos on totta, jätä miehesi välittömästi.
Mikset jättänyt jo? Minulla oli eksä jonka mielestä normaalipainoiset naiset ovat lihavia. Varmaan pyörtyisi jos näkisi minut nyt, painan peräti 50 kg nykyään. Eikä se ole rintoihin tullut.
Itse olen 170cm ja 70 kg. En koe itseäni lihavaksi. Kehuja satelee melkein päivittäin. En ymmärrä.
Älä suostu pompoteltavaksi. Tuo ihminen ei halua sinulle mitään hyvää. Noissa mitoissa ei tarvitse edes ajatella laihduttamista.
Kuuluuko mies 66 prosenttia -kerhoon? Kaksi kolmesta suomalaismiehestä on ylipainoisia.
Ketkä haukkuvat naisia eniten?
- ylipainoiset miehet
JSSAP!
Kerro miehelle, että aiot laittaa paremmaksi, pääset eroon 85kg yhdessä päivässä, jättämällä hänet. Sitten haet itsellesi parempaa seuraa, etkä vastaa hänen pyyntöihinsä jatkaa.
M47
Pudota se 80 kg taakastasi, sinun ei tarvitse laihtua.Löydät miehen, joka arvostaa sinua.
Tyrmään toki muiden kanssa miehen sanomiset.
Mutta yleensä rakenteeltaan sirolle, pitkähkölle/pitkälle naiselle antavat ihan liian suuria normaalipainon rajoja nämä laskurit.
Olen 170-senttinen myös ja painan 52 kg. Ihan on sopiva paino minulle ja tuntisin oloni painossa 68 vähintäänkin epämukavaksi.
Mitä ihmettä, sinähän et ole edes normaalipainon ylärajalla?