Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä antoi minulle kuukauden aikaa laihtua 8 kiloa, en tiedä pystynkö

Vierailija
16.06.2018 |

Olen nyt 170cm/68kg. Miesystävä sanoi, että jos en saa kuukaudessa painoani 60 kiloon, niin hän jättää minut. Olisiko jotain vinkkejä kun syön todella vähän ja liikun paljon ja silti laihtuminen on hidasta.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinänsä suht mahdollista.. komannella päivällä iskenee kova nälkä, menee ohi parissa päivässä. Mutta sitten 2 viikon päästä iskee kumma tarve vetää ihan mitä vaan mausta riipumatta mallia vesi-vehnäjauho-ketsuppi yhdistelmiä..  samalla ku tärisee ja kylmä hiki valuu ja silmissä sumenee.

Vierailija
42/48 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehelle kuukausi aikaa kasvattaa peniksen ympärysmittaa puolella, tai jätät hänet. Tai alkaa tienaamaan 2000e enemmän kuussa.

Tämä!

Isäpuolellani oli tapana huomautella äitini painosta, verhottuna muka huoleen hieman pyöreän äitini terveydestä. Kerran äiti tokaisi että hän kyllä laihduttaa kymmenen kiloa jos isäpuoli kasvaa pituutta kymmenen senttiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt 170cm/68kg. Miesystävä sanoi, että jos en saa kuukaudessa painoani 60 kiloon, niin hän jättää minut. Olisiko jotain vinkkejä kun syön todella vähän ja liikun paljon ja silti laihtuminen on hidasta.

Pakko olla trolli, ei noin tyhmiä ihmisiä ole.

Vierailija
44/48 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä helpottaisin hommaa: jättäisin miehen heti.

Miksi jos ajattelee toisen terveyttä??

Ei ajattele vaan ainoastaan ulkonäköä eli miehellä on huono itsetunto.Myös moinen vaatimus puoltaa sitä.

Vierailija
45/48 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan suostu. Sano, että näin kelpaa tai sitten ei lainkaan. Älä lähde lainkaan tuolle tielle.

Erään kaverin mies oli samanlainen sadisti ja ilkiö. Kaveri oli hoikka ja urheilullinen, BMI jotain luokkaa 22 ja ikää kuitenkin 40+, kolme lastakin löytyi. Mies osti koon 34 housut ja sanoi, että noi pitää mahtua kesään mennessä. Kaveriraukka sitten näännytti itseään ja juoksi maat ja mannut mahtuakseen kokoon 34... mä en tajua, miten se myös pystyy tuohon. On varakas ja menestyvä, kaverilla on kaikki päälle hyvin, mutta mies on oikeasti tosi alistava ja ilkeä neljän seinän sisällä.

Vierailija
46/48 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyrmään toki muiden kanssa miehen sanomiset. 

Mutta yleensä rakenteeltaan sirolle, pitkähkölle/pitkälle naiselle antavat ihan liian suuria normaalipainon rajoja nämä laskurit. 

Olen 170-senttinen myös ja painan 52 kg. Ihan on sopiva paino minulle ja tuntisin oloni painossa 68 vähintäänkin epämukavaksi. 

Hah, pitihän arvata, että jos joku kertoo olevansa hoikka, niin alapeukkuja satelee. 

Tuohan on missimitoissa, ei sen kummempaa, ei mikään laiha edes. 

-eri

Eiköhän ne alapeukut tullu sille keskimmäisellä lauseelle.

Vierailija
47/48 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Paska provo.

Vierailija
48/48 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan