Miesystävä antoi minulle kuukauden aikaa laihtua 8 kiloa, en tiedä pystynkö
Olen nyt 170cm/68kg. Miesystävä sanoi, että jos en saa kuukaudessa painoani 60 kiloon, niin hän jättää minut. Olisiko jotain vinkkejä kun syön todella vähän ja liikun paljon ja silti laihtuminen on hidasta.
Kommentit (48)
Olisin antanut minuutin aikaa häipyä v****un silmistäni.
Tämmösiä sikoja ne Porvoolaiset poikaystävät on!
Kuukausi ja 8kg. Eli viikossa 2kg, pyöreästi 280g/pvä. Ei ehkä kuulosta kovin hurjalta?
Yksi laihdutettu kilo on noin 9000kcal energiavaje. Tämä tarkoittaisi kuitenkin 2400kcal energiavajetta joka päivä kuukauden ajan (8x9000kcal/30d), mikä taas kuulostaakin jo melkolailla mahdottomalta. Mahdatkohan edes syödä tuollaista kalorimäärää vuorokaudessa?
Okei, tää on aika karkeasti laskettu ja saatoin päässäni laskea väärinkin mutta yritän nyt vain tuoda ilmi ettei sinulla ole mahdollisuuksia täyttää noin hullua vaatimusta!
Olisikohan miehesi siltikään tyytyväinen kun haluaa noin äkkiä muutosta sinun ulkomuotoosi. Mieti oikeesti onko sen arvoista. Voithan itse muuttaa ruokatottumuksiasi itsesi parhaaksi mutta pikku hiljaa. Etsi joku kiva harrastus ja jatka eteenpäin. Toisen mieliksi oleminen käy voimille. Älä unohda elää itsellesi. =)
Anna miehelle kuukausi aikaa kasvattaa peniksen ympärysmittaa puolella, tai jätät hänet. Tai alkaa tienaamaan 2000e enemmän kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Tyrmään toki muiden kanssa miehen sanomiset.
Mutta yleensä rakenteeltaan sirolle, pitkähkölle/pitkälle naiselle antavat ihan liian suuria normaalipainon rajoja nämä laskurit.
Olen 170-senttinen myös ja painan 52 kg. Ihan on sopiva paino minulle ja tuntisin oloni painossa 68 vähintäänkin epämukavaksi.
Minä olen 165 cm. Painoin 55 kg, ja tunsin itseni sopivan painoiseksi. Sitten lihoin 5 kiloa, ja koin tarpeelliseksi laihduttaa. Oloni tuntui siltä kuin olisin laihtunut. Vaaka oli kuitenkin toista mieltä. Paino oli noussut muutamassa kuukaudessa 3 kiloa.
Eli lihasmassan lisääminen ei tee oloa epämukavaksi.
Ap ihan terveen kokoinen nainen olet, löytäisit varmasti paremmankin miehen!
Vierailija kirjoitti:
Mutta yleensä rakenteeltaan sirolle, pitkähkölle/pitkälle naiselle antavat ihan liian suuria normaalipainon rajoja nämä laskurit.
Olen 170-senttinen myös ja painan 52 kg. Ihan on sopiva paino minulle ja tuntisin oloni painossa 68 vähintäänkin epämukavaksi.
Hah, pitihän arvata, että jos joku kertoo olevansa hoikka, niin alapeukkuja satelee.
Tuohan on missimitoissa, ei sen kummempaa, ei mikään laiha edes.
-eri
Ihan hyvä kannustin ap:lle. Olet itsekin tyytyväinen kun 8 kiloa on poissa. Tuohan on vaan tsemppaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, pitihän arvata, että jos joku kertoo olevansa hoikka, niin alapeukkuja satelee.
-eri
On laiha!
Vierailija kirjoitti:
Minä helpottaisin hommaa: jättäisin miehen heti.
*läskimooses bongattu*
Vierailija kirjoitti:
Pääset eroon hetkessä aikamoisesta kasasta p-skaa kun jätät sen nyt heti.
*läskimooses bongattu*
Toki pitää pudottaa 8 kg jos kerran mies käskee. Sahaa toinen jalkasi poikki, muuten et onnistu täyttämään ylijumala-miehesi toivetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Laskurilla tulee tulos: "Pituus: 170 cm Paino: 52 kg
Normaalipainon alarajaan (53,62 kg) päästäksesi tulisi sinun lihottaa 1,62 kg."
Eli ei ole normaalipainoinen vaan todellakin laiha eli sairas.
Ap, anna sinä miehellesi aikaa muutama sekunti häipyä!
8 kg laihduttaminen kuukaudessa on vaikeaa eikä yhtään terveellistä kun kyseessä valmiiksi normaalipainoinen henkilö. Pikalaihdutuksella saa todennäköisimmin pikaisesti myös kilot takaisin korkojen kera.
Huomattavan ylipainoisella tuo ei olisi mitään kun alussa lähtee suuret määrät nestettä ruokavalion muutoksen myötä.
Hetkessä saat ison painolasti pois, ei mee kuukautta. Heitä jätkä pihalle.
Mulla on ystävä, joka oikeesti on hoikka ja nätti.
Entinen miesystävä valitti koko ajan painosta, ihanne olis ollut kai joku kylkiluut törröttää -tyyppi.
Ystäväni kärsi, kun kaiken muun lisäksi kaikin tavoin koetti miellyttää miestä. Odotin koko ajan, mitä seuraavaksi....
8kg kuukaudessa... ehkä jos liikkuu paljon eikä syö mitään koko kuukautena :D
Mikäli tuo on totta, niin on kyllä henkistä väkivaltaa, en suostuisi.