jOuLutähtösten torstaiturinat
Kommentit (23)
moi!! testasin juuri plussan ja La olis laskurin mukaan 23.12... ennestään minulla on tyttö 5/01 ja poika 6/03... hiukan jännittää tuo jaksaminen kolmen pienen kanssa mutta eiköhän se sit aikanaan suju ihan hyvin... Mites muut on jaksaneet?? mukavaa odotuksen aikaa kaikille :)
Tultiin tytön kaa 11 jälkeen kotiin ja aattelin pestä parvekkeen et päästään vihdoin nauttii keväästä ja istuskelemaan partsille, ni hemmetti, yläkertalainen oli kans pessy partsin ja arvatkaa onko pesuvedet meitsin partsilla...aaarrggg!!!
Ja huoltomiehelle soitin et voisko tulla kattoo onko ränni tukossa vai missä vika no eipä äijää näy kohta ooteltu 2 tun tia et varmaan käyn riveleihin kiinni ku se lopulta tulee tänne! En saa m itään tehtyy ku olen niin raivoissani. Piti laittaa petivaatteetkoi ulos tuultuu mut eihän tonne kuralammikkoon niitä voi viedä! Tää on niin raivostuttavaa. Kävin sanoo asiasta yläkerrassakin, mut eihän ne enää sille mitään voi.
Mua kiehuttaa niin hemmetisti. Ja oksettaa viel kaiken päälle et se siitä tasasesta olosta!
No likka onnex nukahti partsille ni saan yksin tääl kiehua!
No kaipa tää tästä!
Toivottavasti muilla on makavampi päivä!
Huoltomiestä odotellessa....Daaria
Carolinelle paljon tsemppiä myös täältä!
Meillä oli eile semmone hulinapäivä etten koneella kerenny ollenkaan käymään. Nyt on neiti onneks tyytyväisenä päikkäreil kun oltiin tossa melkein 3 tuntia ulkona. Ruuan kerkesin juuri antamaan ni nukahti syliin. Täällä sitä kärvistellään pahanolon kanssa. Mikään ruoka ei maistu mut väkisin syön.. :) Tossa jos lähtis parvekkeelle nauttimaan hetkeks itsekseen hienosta ilmasta. Mä oisin kovaa kyytiä menos yksityiselle ultraan mut taidan vaan sisulla odotella ekaa neuvolan ultraa kun rahapussin nyörit ei oikein taida antaa periks nyt.
Eipä tässä nytkään muuta ole kuin heipsis taas..
Jonna,Eve ja masuasukki rv 7+