Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin eilen kalsarikännit. Aamulla kun tulin tähän alakertaan oli vastassa yllätys

Vierailija
16.06.2018 |

Olin nimittäin siivonnut ja järjestänyt keittiön, pessyt sieltä lattiat ja kodinhoitohuoneessa viikannut pyykkejä😅

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, ihanaa! Pitäisiköhän minunkin, jos olisi vaikka huomisaamuna valmis gradu vastassa? Tai edes siivottu kämppä? 

Vierailija
2/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että, ihanaa! Pitäisiköhän minunkin, jos olisi vaikka huomisaamuna valmis gradu vastassa? Tai edes siivottu kämppä? 

Kokeile, ei sitä koskaan tiedä! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle iskee aina ihan hirvee siivousvimma kun tissuttelen. Pitäis ottaa vähän joka päivä vissiin 🤣

Vierailija
4/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle iskee aina ihan hirvee siivousvimma kun tissuttelen. Pitäis ottaa vähän joka päivä vissiin 🤣

Mullakin! Oon tosi tehokas kännissä 😂. Pitäis ottaa vähän töissäkin.

Vierailija
5/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan siivoamista, mutta se sujuu kummasti mukavammin ku ottaa viinipullon avuksi ja hyvää musaa soimaan😄sillon saa paljon enemmän aikaiseksi

Vierailija
6/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös aiemmin aina vapaapäivinä tissutellessani siivosin ja tein muita kotitöitä. Näin sain huijattua itseäni orastavan alkoholiongelman suhteen. En voi olla juoppo, koska asunto on ensiluokkaisessa kunnossa, ja juomisesta ei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa, kun olen juodessani tehnyt jotain hyödyllistä. Olen sittemmin vähentänyt riskirajoilla olleen juomiseni maltilliseksi ja tajunnut, miten paljon tällaisia haitallisia toiminta-

ja ajatusmalleja minulla oli.

Vierailija
7/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä avaan aina viemärin viinin kanssa. Jos ei ole viiniä en vaan osaa saada aikaiseksi.

Vierailija
8/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä avaan aina viemärin viinin kanssa. Jos ei ole viiniä en vaan osaa saada aikaiseksi.

”Nyt ei pysty lähtemään, avasin eilen viemärin” 😆

Vierailija
9/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös aiemmin aina vapaapäivinä tissutellessani siivosin ja tein muita kotitöitä. Näin sain huijattua itseäni orastavan alkoholiongelman suhteen. En voi olla juoppo, koska asunto on ensiluokkaisessa kunnossa, ja juomisesta ei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa, kun olen juodessani tehnyt jotain hyödyllistä. Olen sittemmin vähentänyt riskirajoilla olleen juomiseni maltilliseksi ja tajunnut, miten paljon tällaisia haitallisia toiminta-

ja ajatusmalleja minulla oli.

No vähän sellainen piilojuoppohan mä oonkin, mutta ennemmin siisti juoppo kuin sotkeva juoppo. 😁

Nro 3

Vierailija
10/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opinnäytetöihin ja julkaisuihin auttaa punaviini! Selvinpäin sitten korjailee tekstiä, mutta sisältö soljuu helpommin, kun ei ole liikaa itsekriittisyyttä. 😁

Jokin tuossa siivoamisessakin on. Huijasin itseäni viime kesänä, kun tissuttelin käytännössä päivittäin, että kun laitan kaiken tiptop illalla, niin eihän se puolitonkkaa haittaa mitään. Ihan normaali työssäkäyvä olen. Lapseton tosin. 😂😂

Vierailija
11/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä määrä hymiöitä ja omalle alkiholiongelmalle naureskelua sekä aloituksessa että vastauksissa. Se, että juo päiväsaikaan yksin kotona, on säälittävää, eikä asia sillä muutu, että ilmiölle on keksitty leikkisä nimitys "kalsarikännit".

Vierailija
12/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä määrä hymiöitä ja omalle alkiholiongelmalle naureskelua sekä aloituksessa että vastauksissa. Se, että juo päiväsaikaan yksin kotona, on säälittävää, eikä asia sillä muutu, että ilmiölle on keksitty leikkisä nimitys "kalsarikännit".

Kuka on sanonut että juo päiväsaikaan ja yksin? Mä siivoilen viikonloppuiltaisin pääasiassa, arjet kun olen töissä. Arkisin en juo alkoholia. Ukko on kyllä kotona myös ja tissuttelee omaa tahtiaan ja tekee pihatöitä. Tehokkaasti.

Vierailija
13/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa muistuu itsellekin outoja juttuja mitä tuli tehtyä kalsarikänneissä. Kerran olin järjestellyt koko pakastimen uuteen uskoon ja siivonnut jokaisen nurkan. Olin myös silloisen tyttöystävän kanssa harrastanut seksiä ja kuulema oli parasta ja hellintä ikinä. Mistään ei muistikuvaa.

Vierailija
14/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota sinäkin lasillinen niin ei pipo kiristä niin pahasti😊🍷

Vierailija
15/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kalsarikännit ovat sinun mielestäsi synonyymi alkoholiongelmalle? Minä en ole koskenut alkoholiin pariin vuoteen ja ihan tosissani heitin tuon gradukommentin. Tiedän, millaista on olla humalassa enkä näe mahdottomana sitä, että yksin kotonani ollessani voisin juoda pari lasia viiniä. Ja tiedän myös, että tulen vahvasti hiprakkaan parista viinilasillisesta. Sekö minusta tekee alkoholiongelmaisen? Ja missä puhuttiin päiväsajasta? 

Vierailija
16/16 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan viestistä pitäisi tyhmemmänkin tajuta, että missään örvelökännissä ei olla edes oltu. Käsittämätöntä nipotusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi