Te kun olette rohkeita ihmisiä
Uskaltaisitteko erota jos olisitte minä? 45v monisairas, oppimisvaikeuksien, ilman koulutusta.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Muistan ne kymmenet kerrat, kun ammattivalittaja on perunut eroaikeensa vähin äänin.
Onpa suorastaan uskomatonta, että nyt se ero tosiaan tulee. Nythän se ei enää kehtaa perua kun niin vakaasti vannoi, että nyt se tapahtuu.
Kiinnostavaa seurata, mistä se sitten tulevaisuudessa valittaa.
Että tällaisia suunnitelmia sitten tällä kertaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan ne kymmenet kerrat, kun ammattivalittaja on perunut eroaikeensa vähin äänin.
Onpa suorastaan uskomatonta, että nyt se ero tosiaan tulee. Nythän se ei enää kehtaa perua kun niin vakaasti vannoi, että nyt se tapahtuu.
Kiinnostavaa seurata, mistä se sitten tulevaisuudessa valittaa.
Ei sille jää enää valittamisen aiheita kun pääsee miehestä ja hometorpasta eroon.
Otatko sen urheilullisesti lahjakkaan nuoremman poikasi kanssasi asumaan, vai jääkö se miehelle?
Rohkeutta on monenlaista. Toivottavasti sinustakin löytyy sitä edes pisaran verran.
Väärin asetettu kysymys.
En uskaltaisi jäädä yhteen niin ilkeän miehen kanssa.
Kyllä sinä olet kaikkein rohkein.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitteko erota jos olisitte minä? 45v monisairas, oppimisvaikeuksien, ilman koulutusta.
Sen perusteella mitä olet siitä avioliitostasi kertonut, en uskaltaisi jäädä siihen. Eroaminen olisi ainoa vaihtoehto.
Sinä kyllä olet tehnyt elämässäsi niin rohkeita ratkaisuja, että itse en ikinä olisi pystynyt moiseen.
Yllättävän monen pariskunnan yhdessäpitäjä on miehen paksu lompakko. Jos nainen tulee miestään koulutetummaksi ja rikkaammaksi, niin sitten "kasvettiin erilleen".
Ei nykyaikana varmaan kovin monen. Mutta ap:ta ei erota sen miehen lompakosta mikään.
Lue Maria Jotunin Huojuva talo. Saat käsityksen, että joskus avioliitto-instituutio oli osa identiteettiä. Mutta nykyään on muille aivan sama, miten elät.
Luulenpa ettei sulla ole hätää, olet vain tylsistynyt. Jos vanhat keinot ei ole auttanut, keksi jotain muuta. Vaikka lue kirjoja tai harrasta liikuntaa, jotain uutta kuitenkin.
Hehee se siitä sitten.