Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läheisyyden puute. Kohta lähden vieraan matkaan. Saako muut läheisyyttä miehiltään?

Vierailija
15.06.2018 |

Olen aivan valmista kauraa lähtemään vaikka kaupassa ohikulkevan miehen matkaan, jos se sattuisi minua hipaisemaan. Niin valtava on läheisyyden kaipuu.

Meillä takana yli 10 vuotta pitkä parisuhde ja alan jo uskoa, että mennyt käytös ennustaa tulevaa. Minä yritän ajoittain läheisyyttä, kuten vaikka telkkaria katsoessa silitän miestä käsivarresta, mutta mitä tekee hän? Ei mitään. Ei vilkaise kohti. Voisin yhtä hyvin silitellä koivuklapia ja saada saman reaktion. Pelkääkö mies, että läheisyys olisi seksin vonkaamista? Kun tätä pohdin, niin saatan vaikka automatkalla silittää miestä niskasta, koska siinä hän ei varmaan ainakaan pelkää, että läheisyys johtaa villiin seksiin liikennevaloissa. Mitä tekee mies? Ei mitään. Ei vilkaise, ei laske kättään minun reidelle, ei sano, että tuntuu hyvältä.

Tämän kaiken jälkeen herää kysymys, että onko parisuhde huono. Ei minusta ja ei kuulemma miehestäkään. Seksiä meillä on minun makuun aivan liian harvoin eli noin kerran kuussa, mutta se on hyvää. Mutta läheisyys? Missä se on?

Puhuin asiasta miehen kanssa ja kerroin, että miten hyvältä minusta tuntuisi, kun hän vaikka tulisi takaapäin ja kietoisi kädet ympärille. Kenties joskus suukottaisi niskaan. Mies sanoi, että kyllähän hän on joskus halannut. Juu, kyllä koko vuonna ehkä 5 kertaa. Mutta ne ovat sellaisia tuttavallisia halauksia. Olen viikon aikana halannut useampaa ystävääni kuin miestäni. Kun sanoin tästä, niin mies puhkesi itkemään ja sanoi, että hänelle se halauskin on jo niin iso juttu ja oli hämillään, kun koki, että minulle se ei ole mitään.

Myönnettävä on, että minulla olisi siellä läheisyyden kahden äärilaidan (nopea tuttavallinen halaus tai seksi) niin paljon muutakin. Huomaan pohtivani, että jos kaupassa joku mies ohikulkumatkalla sipaisisi minua vaikka selästä tai niskasta, niin olisin täysin valmis lähtemään vieraan matkaan. Niin suuri on läheisyyden kaipuu.

Olenko liian vaativa? Onko muidenkin miehet tämmöisiä on/off läheisyystyyppejä eli halaus tai seksi, muuta ei ole? Edellinen sukupolvi oli täynnänsä varmaan tämmöisiä miehiä, mutta onko tämä 40+ ikäpolvi myös?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onko tuollaisia noin paljon. Meillä uudessa suhteessa (tai vasta muutettu yhteen, muuten kyllä seurustelut 1-2v) nyt ei enää mies tunnukaan haluavan seksiä. Tuntuu nololta olla siinä aina lämmittelemässä ja aina ei onnistu. Päätän aina että nyt en enää yritä ennen kuin hän tekee aloitteen mutta sitten taas joidenkin päivien päästä on jo pakko.

Mulle sopiva olisi ehkä 2krt viikossa. En sitten tiedä mikä hänelle. Kyllä meillä ennen oli seksiä tuon verran keskimäärin ellei enemmänkin alkuaikoina. VAikkei siis asuttu yhdessä edes.

Mun on vaikea välillä edes nukkua kun tekisi niin mieli.

Ennen en ollut tällainen, edellisessä pitkässä liitossa olin just se jota ei aina huvittantu, ja mies se joka painoi päälle ja vonkasi. Paitsi sitten loppuvuosina - jolloin mua taas olisi voinut haluttaakin jos ois ollut vähän läheisyyttäkin ja henkistä hyvinvointia.

Harmi että nyt viriilissä iässä (onko se sitten niin että nuori 3-kymppinen suorittajanainen ei jaksa, näin päälle 4-kymppisenä olisi kuin teini-iässä) saa himmailla :(.

Nykyinen uusi mies kyllä muutoin saattaa antaa pikkusuukon, mutta usein tai melkein aina se olen vaan minä joka juuri noita pieniä helliä kosketuksia yrittää jakaa pitkin päivää, sipaisuja niskasta, haleja tms. Autossa pidän aina kättä polvellaan ja kyllä hän sitten yleensä tarttuu siihen, tai jos itse ajan laitan käden hänen polvelle viereen. Hän ei ikinä itse laita kättä minun polvelle.

Välillä - etenkin kun vaistoan että ei ole kaikki muutoinkaan ihan kohdallaan tai hän on vähän etääntynyt - ihan kotona esim keittiössä toista ohittaessa oikein pitää huolen ettei kehomme kohtaa vaan väistö tapahtuu koskettamatta. Tuostakin pienestä ruumiinkielestä huomaa ettei ole kaikki ihan kohdillaan. Onnellsiet rakastuneet ihmiset kohdatessa hipaisisi toista tarkoituksella.

Olen kärsinyt edellisessä liitossa vuosia tällaisesta hellyyden puutteesta (vain seksiä haltuessa pungettiin sitten päälle) ja en tajua että huomaan olevani kohta taas kai samassa tilanteessa.

Mies on tosiaan muuttunut vasta viime aikoina tuollaiseksi.

Kävikö kaikki yhteen muuton jälkeen liian arkiseksi?

Vierailija
22/22 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla