Yli 60 vuotiaat, haittaako sellainen synttärikortti jossa ikä suurin numeroin?
Mua vähän mietityttää, et tykkääkö yli 60-vuotiaat semmosesta kortista missä lukee se ikä suurella? Olen ystävälle lähettämässä synttärikorttia. 60v kuitenkin iso numero nii varmaa mikään huumorikortti ei käy vaikka ystävä onkin hauska tyyppi? vai mieluummin joku perus ruusukortti?
Kommentit (16)
Tahtoisitko itse jatkuvia muistutuksia siitä,kuinka lähellä kuolema on?
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisitko itse jatkuvia muistutuksia siitä,kuinka lähellä kuolema on?
en osaa sanoa, mutta en tiedä haittaisko se . Oletko sitä mieltä että perus kukkakortti sitten? Ajattelin tuollaista ikäkorttia kun ne näytti tyylikkämmältä mutta ei kai sitten.
Ei kukaan tykkää. Onneksi erosin aikanaan exästä, jonka äiti laittoi minulle sellaisen 20 ja 30 vuotiaana. Se yksistään olisi jo riittänyt syyksi eroon.
Ostaisin 100 krt.ennemmin sen huumorikortin, jos nyt kortti on pakko antaa....
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin 100 krt.ennemmin sen huumorikortin, jos nyt kortti on pakko antaa....
Ok. Ostan sen! Arvasin et moni ei ehk tykkää noista ikä korteista.
Minä tykkään niistä. Olen saanut itse ja olen myös lähettänyt toisille.
En tykkää, en inhoa, en vihaa. Ne vain ovat aikansa eläneitä, tyylittömiä. Mieluummin huumorikortti, tai joku muu kaunis. Ruusukorttikin on menneen maailman tyyliä, muita kukkakuvia on myös. Kauniita kortteja on tarjolla paljon, ei ole pakko pitäytyä perinteisessä.
En tiiä haittaisko mutta vituttais taatusti! T: Papparainen 62-v.
Kortit joissa lukee ikä isoin numeroin sopii pikkulapsille. Niille se on iso juttu olla taas vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä haittaisko mutta vituttais taatusti! T: Papparainen 62-v.
+60 on jo ikä jolloin ei tuollaisia kortteja kattella vaan otetaan wiskyt tai konjamiinit ja ollaan kiitollisia ystävyydestä ja kuluneista vuosista...
Ei haittaa, pääasia että muistaa sankaria.
No ei tietenkään haittaa. Sehän on mun ikä. 50, 60,70 oikein hyviä ikiä.
Tasavuodet on kiva saada kortti jossa juuri esim. 60 v. Varmasti ystäväsi arvostaa.
Vaikea sanoa, en saa synttärikortteja.