Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyi, että tuoko hän jonkun kuoharin mukanaan alkosta illaksi?! Tiedän kyllä tismalleen, mitä sillä on mielessä..

Vierailija
15.06.2018 |

Siis jos ja kun mies koskaan-ikinä -milloinkaan tarjotuu kaatamaan mulle toisen lasillisen " otatko kulta vielä siideriä" , saatika että vaivaantuu perjantairuuhkassa alkosta jonottamaan mulle sopivaa juotavaa (itsellään on kyllä kylmäkaappi täynnä), niin tämän tiedän, että mitä sillä on mielessä.
Tosin, olisi varmaan hyvä jotenkin vinkata miehelle, että se ei ole ihan vielä sillä kuoharilla taputeltu tämä ehtoo.
MUTTA, mikäli hän osoittaa aktiivisuutta myös viikonlopun ruokahuollossa, ehkäpä kantaa likaiset vaatteensa pesukoneeseen , niin mahollisesti, mahollisesti.
Mikäli täysi pesukoneellinen pärähtää käyntiin, ja ohjeman loputtua vaatteet menee kuivumaan, on pesän saanti hänellä varma. Olisin niin yllättynyt, että kaatuisin selälleni varmaan suorilta.
Kun ajattelee, minkä verran ajallisesti päivän puurtamisesta pitäisi lohkaista pieneen kodin puuhasteluun ja minun auttamiseen ja sen jälkeen on ns. latu auki, niin ei voi kuin ihmetelllä sitä matikkapäätä, joka laskee vaan että ei kannata, ja ei nappaa. Useimmiten ei sitten nappaa minuakaan.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla olisi ap:n kanssa ilmeisesti aktiivinen seksielämä kun pesen pyykkiä, ripustan kuivamaan, Teen ruoista ja ostoksista vähintään 80%, siivoan ja huolehdin lasten harrastuksista. Peitto ilmeisesti heiluisi taukoamatta.

Mies

Vierailija
22/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ihana mies kun tuo sinullekin eikä osta vain itselleen perjantaibisseä!

Meillä ei tosin ole miehen koskaan tarvinnut  kotona ostaa pillua joten siihen tuo ei vaikuttaisi mutta muuten kiva ele.

Mun mies toisi myös mansikoita. Tulisi muuan toukokuu 22v sitten mieleen - samalla setillä tuo mut "hurmasi" työpaikan lounastunnilla:D

Kuohari muuten maistuu todella hyvältä siinä tiskivuoren ja pyykinripustusten välissä. Kannattaa kiittää miestä, kun huomaavaisena ostaa virvokkeita ja jatkaa sitten kotitöitä. Miehelle voi huudella olohuoneeseen jotain kannustavia kiitoksen sanoja samalla kun jynssää uunia puhtaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, joidenkin mielestä paras vaimo on sellainen joka kiltisti hiljaa käy kaupassa, hoitaa juoksevat asiat, siivoaa, pesee pyykit, tekee ruuat, kuskaa lapset,käy tietenkin myös työssä että tuo myös rahaa kotiin. Ja illalla silittelee miehen uneen kunnon seksin jälkeen ja sanoo rakastavansa miestään. Juu. Tätä multa ainakin odotetaan ja auta armias jos joskus olen tästä työnjaosta eri mieltä niin lakkaa nalkuttamasta. Jos ketään nuorta vaimoketta nyt mietityttää niin sen sanon ettei se ukko siitä muuksi muutu! Pahenee vaan. - kolkyt vuotta yhdessä ja eroa harkinnut muutaman vuoden.

Mikä saa naisen jäämään orjaksi??

Ensinnäkin pitää ottaa mies jonka jo äiti on kasvattanut hyvin ja vielä 1. yhdessäolovuoden aikana opettaa tavoille. Ei ikinä mitään ongelmia kotitöiden tms kanssa. Äsken sanoin että alan nyt tekemään viikkosiivousta niin vastasi: mä käyn äkkiä salilla ja hoidan sen sitten, älä nyt hosu.

22v yhdessä

20

Vierailija
24/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla olisi ap:n kanssa ilmeisesti aktiivinen seksielämä kun pesen pyykkiä, ripustan kuivamaan, Teen ruoista ja ostoksista vähintään 80%, siivoan ja huolehdin lasten harrastuksista. Peitto ilmeisesti heiluisi taukoamatta.

Mies

ja kannan vielä ne juomatkin alkosta....

MIes

Vierailija
25/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies aina olettaa että kun ostan siideriä niin illalla peitto heiluu. 😄

Vierailija
26/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, joidenkin mielestä paras vaimo on sellainen joka kiltisti hiljaa käy kaupassa, hoitaa juoksevat asiat, siivoaa, pesee pyykit, tekee ruuat, kuskaa lapset,käy tietenkin myös työssä että tuo myös rahaa kotiin. Ja illalla silittelee miehen uneen kunnon seksin jälkeen ja sanoo rakastavansa miestään. Juu. Tätä multa ainakin odotetaan ja auta armias jos joskus olen tästä työnjaosta eri mieltä niin lakkaa nalkuttamasta. Jos ketään nuorta vaimoketta nyt mietityttää niin sen sanon ettei se ukko siitä muuksi muutu! Pahenee vaan. - kolkyt vuotta yhdessä ja eroa harkinnut muutaman vuoden.

Ensinnäkin pitää ottaa mies jonka jo äiti on kasvattanut hyvin ja vielä 1. yhdessäolovuoden aikana opettaa tavoille. Ei ikinä mitään ongelmia kotitöiden tms kanssa. Äsken sanoin että alan nyt tekemään viikkosiivousta niin vastasi: mä käyn äkkiä salilla ja hoidan sen sitten, älä nyt hosu.

22v yhdessä

20

Hyi oksu!

Tuoko on nyt tasa-arvoista sitten?!

Vierailija
27/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mies aina olettaa että kun ostan siideriä niin illalla peitto heiluu. 😄

Sut täytyy juottaa humalaan, jotta haluat seksiä?

Vierailija
28/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Siis en ole ap, mutta kyllä , isosti kyllä ja todellakin! Alkoi jo viestiä lukiessa tuntua outoja värähtelyjä siellä sun täällä. Missäpäin tämmöinen mies asustelee? Itse täällä länsi-suomessa, meren rannalla, tervetuloa vaan.

Vierailija
29/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa juuri sellaiselta naiselta kenen kanssa EI kannata aloittaa suhdetta.

Juu, tosiaan, kuulostaa ap sellaiselta että seksi ei ole hänelle rakkauden teko vaan se on kauppatavaraa, vastineena kotityöt yms.

Ei seksi ole mikään muusta elämästä erillinen rakkaudenosoitusasia. Yhtä lailla toinen voi osoittaa rakkautta panostamalla joihinkin ap:lle tärkeisiin asioihin, esim. pyykinlaittoon. Siitä tulee nimittäin mukavia ajatuksia toista kohtaan ihmisenä, minkä jälkeen myös seksuaalisen kanssakäymisen todennäköisyys kasvaa. Yhtälö on aivan luonnollinen. Turhaan hurskastelette kauppatavara-puheilla. 

Vierailija
30/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa juuri sellaiselta naiselta kenen kanssa EI kannata aloittaa suhdetta.

Juu, tosiaan, kuulostaa ap sellaiselta että seksi ei ole hänelle rakkauden teko vaan se on kauppatavaraa, vastineena kotityöt yms.

Ei seksi ole mikään muusta elämästä erillinen rakkaudenosoitusasia. Yhtä lailla toinen voi osoittaa rakkautta panostamalla joihinkin ap:lle tärkeisiin asioihin, esim. pyykinlaittoon. Siitä tulee nimittäin mukavia ajatuksia toista kohtaan ihmisenä, minkä jälkeen myös seksuaalisen kanssakäymisen todennäköisyys kasvaa. Yhtälö on aivan luonnollinen. Turhaan hurskastelette kauppatavara-puheilla. 

No kyllähän tuo nimenomaan on sitä kaupankäyntiä. Ja aika vinkeä tuo sun luonnollinen yhtälösi :D

Vierailija
31/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin voi olla teillä tosiaan. Me Naisissa oli juttu, jossa täysin erilaiset siivoukäsitykset omaavan pariskunnan seksielämä linkittyi, miehen linkittämänä, naisen kodin siivoamiseen. Mikäli nainen oli vastoin omia kiinnostuksiaan ja näkemystään (eihän täällä vielä tarvitse siivota mitään) oli innostunut siivoamaan asunnossa, sai hän samana iltana mieheltään seksiä.

En tiedä tuon psykologiaa että miten sen selittäisi. Että miestä ei huvita eikä erektio onnistu, jos keittiö on siivoamatta, pesutilat sotkussa ja lattiat ja pinnat pölyisinä? Ja kun koti tuoksuu ja näyttää puhtaalta, niin avot; petipuuhiin. 

Jutussa ei kerrottu, miten tuo suhde sitten jatkui. Huonolta kuulosti kyllä minun korvaan.

Sen sijaan ap:n tavallinen arjen huomaavaisuus ja kotiaskareissa auttaminen- hei kamoon, laita pyykit kuivumaan, on aivan ymmärrettävästi avuksi illalla seksiä suunnitellessa.  Tokihan toisella on enemmän aikaa, vapaata ja jaksamista, jos toinen auttaa hieman ensin kotona. Ei tämän pitäisi olla mitenkään mahdoton ymmärtää kenenkään. 

niin, miehen tekemänä tuo on outoa nipottamista ja vaatimista. Naisen tekemänä vain sitä, että edes toinen huolehtii kodin siisteydestä ja hänen on oikeutettua odottaa toisenkin osallistuvan. Katsos kun nainen tietää sen siivouksen tarpeen miestä paremmin. Miehen toivoma siisteystaso nyt vaan on väärin.

Vierailija
32/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v yhdessä

20

Pitää valita nainen, jonka isä on kasvattanut hyvin. Lisäksi (miehen) pitää opettaa nainen ensimmäisen yhdessäolovuoden aikana tavoille! Kun mies toteaa alkavansa siivoamaan, nainen huikkaa: "mä käyn äkkiä salilla ja sit hoidan sen!"

Vierailija
33/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille seksi on aina kaupankäyntiä. Olette tyhmiä jollette sitä tiedä.

Vierailija
34/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v yhdessä

20

Hyi oksu!

Tottakai on. Mä olen kuitenkin tänään käyttänyt hänen äitinsä lääkärissä ja kaupoissa.

Kumpikin tekee mitä ehtii. Eilen mies teki ruuan, tänään minä. Minä öljysin eilen talon terasseja kun mies vei lapsen harrastuksiin. Meillä ei koskaan tarvitse "neuvotella" kotihommista. Se tekee joka on kotosalla (molemmat paljon reissussa) ja jolla on enemmän energiaa.

Vierailija
35/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais jäädä huomaamatta että jalkapallon MM-kisat alkoivat, kuoharilla ostetaan nalkuttava akka pariksi viikkoa hiljaiseksi.

Vierailija
36/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ottaa pattiin tuo kun naiset aina olettavat miehen haluavan seksiä, jos hän huomioi naista. Sen takia se naisen huomioiminen vähenee suhteessa niin paljon. Ei miehen kannata sitä tehdä jos hänellä ei ole seksi mielessä, koska silloin pitäisi olla valmis seksiin jos toista sattuisikin haluttamaan. Sitähän naiset ei oikein tahdo kestää että olettavat saavansa seksiä, mutta jäävätkin ilman. He kun luulevat miehen olevan aina valmis ja innostunut.

Ja silloin kun mies haluaisi seksiä kannattaa hänen huomioida naista vain jos on valmis kestämään ap:n kaltaisen periaatteesta kieltäytymisen ja kiukuttelun. Lyhyesti sanottuna, jos naisen huomioimisesta seuraa useasti miehelle vaikeuksia, hän oppii tätä tilannetta välttelemään.

Vierailija
37/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v yhdessä

20

Pitää valita nainen, jonka isä on kasvattanut hyvin. Lisäksi (miehen) pitää opettaa nainen ensimmäisen yhdessäolovuoden aikana tavoille! Kun mies toteaa alkavansa siivoamaan, nainen huikkaa: "mä käyn äkkiä salilla ja sit hoidan sen!"

Tänään näin, toisena päivänä toisinpäin:)

Ja mitä ihanaan isääni tulee hän kasvatti minut jo pienenä arvostamaan itseäni naisena. Isäni oli poikkeuksellinen mies jo 60 luvulla, hoiti kotia ja meitä lapsia ihan mielellään ja pyytämättä. Muisti joka lauantai ostaa äidille kukkakimpun kiitoksena kuluneesta viikosta. Erinomainen miehen malli!

20

Vierailija
38/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v yhdessä

20

Hyi oksu!

Tottakai on. Mä olen kuitenkin tänään käyttänyt hänen äitinsä lääkärissä ja kaupoissa.

Kumpikin tekee mitä ehtii. Eilen mies teki ruuan, tänään minä. Minä öljysin eilen talon terasseja kun mies vei lapsen harrastuksiin. Meillä ei koskaan tarvitse "neuvotella" kotihommista. Se tekee joka on kotosalla (molemmat paljon reissussa) ja jolla on enemmän energiaa.

Viesti 32 oli minun. Kyllä sun tapasi käännettynä toisinpäin kuulostaa erittäin häiritsevältä. Miesten opettaminen tavoille? Äidin kasvatus? Come on. Kukaan ei kuuntelis tuollaista miehiltä. Älyttömän epäkunnioittavaa.

Vierailija
39/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaakin kiinnostaa.

Sinkkumies

Vierailija
40/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v yhdessä

20

Tänään näin, toisena päivänä toisinpäin:)

Ja mitä ihanaan isääni tulee hän kasvatti minut jo pienenä arvostamaan itseäni naisena. Isäni oli poikkeuksellinen mies jo 60 luvulla, hoiti kotia ja meitä lapsia ihan mielellään ja pyytämättä. Muisti joka lauantai ostaa äidille kukkakimpun kiitoksena kuluneesta viikosta. Erinomainen miehen malli!

20

Niin varmasti kasvattikin. Kas kun sulle hyvä kasvatus tarkoittaa naisen palvontaa sukupuolesta riippumatta. Sähän vaan vahvistat tätä käsitystä koko ajan! :D