Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kysyi, että tuoko hän jonkun kuoharin mukanaan alkosta illaksi?! Tiedän kyllä tismalleen, mitä sillä on mielessä..

Vierailija
15.06.2018 |

Siis jos ja kun mies koskaan-ikinä -milloinkaan tarjotuu kaatamaan mulle toisen lasillisen " otatko kulta vielä siideriä" , saatika että vaivaantuu perjantairuuhkassa alkosta jonottamaan mulle sopivaa juotavaa (itsellään on kyllä kylmäkaappi täynnä), niin tämän tiedän, että mitä sillä on mielessä.
Tosin, olisi varmaan hyvä jotenkin vinkata miehelle, että se ei ole ihan vielä sillä kuoharilla taputeltu tämä ehtoo.
MUTTA, mikäli hän osoittaa aktiivisuutta myös viikonlopun ruokahuollossa, ehkäpä kantaa likaiset vaatteensa pesukoneeseen , niin mahollisesti, mahollisesti.
Mikäli täysi pesukoneellinen pärähtää käyntiin, ja ohjeman loputtua vaatteet menee kuivumaan, on pesän saanti hänellä varma. Olisin niin yllättynyt, että kaatuisin selälleni varmaan suorilta.
Kun ajattelee, minkä verran ajallisesti päivän puurtamisesta pitäisi lohkaista pieneen kodin puuhasteluun ja minun auttamiseen ja sen jälkeen on ns. latu auki, niin ei voi kuin ihmetelllä sitä matikkapäätä, joka laskee vaan että ei kannata, ja ei nappaa. Useimmiten ei sitten nappaa minuakaan.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä häippäisin ja nopeasti jos naisystäväni uhkaisi tulla kuoharin kera kotiin.

Vierailija
2/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä häippäisin ja nopeasti jos naisystäväni uhkaisi tulla kuoharin kera kotiin.

;D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa juuri sellaiselta naiselta kenen kanssa EI kannata aloittaa suhdetta.

Vierailija
4/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan sä meille kerrot. Sano sama miehelles.

Vierailija
5/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa juuri sellaiselta naiselta kenen kanssa EI kannata aloittaa suhdetta.

Juu, tosiaan, kuulostaa ap sellaiselta että seksi ei ole hänelle rakkauden teko vaan se on kauppatavaraa, vastineena kotityöt yms.

Vierailija
6/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi mitään ennustajan lahjoja arvatakseen mitä miehellä on mielessä. Hän sentään ajattelee kuoharia ja nautintoja. Sä mietit jotain pyykkiä ja ruokaa. Jos piparin saamiseen alkaa tulla ihme ehtoja niin saattaa seura vaihtua.

Vierailija
7/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä siis seksi on jotain kauppatavaraa? Mies ostaa sinulta seksipalveluita kotitöillä ja kauppareissuilla? Mielenkiintoista.

Vierailija
8/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä etten enää ole vakituisessa parisuhteessa. Pelkkä tuon lukeminen alkoi ahdistamaan.

Paljon mukavampi tapailla naisia vähemmän tosissaan, ja olla myös yksin välillä. Sitten kun tapaa, ei tarvitse käydä mistään kauppaa seksillä.

M40

Vierailija
9/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle vastataan, että ei varmaan kannata, tänään menee koko ilta pyykkiä pestessä ja siivotessa. Sen jälkeen ajattelen itseäni ja menen pitkälle lenkille.

Vierailija
10/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi luultavasti antaa sinulle vielä mahdollisuuden ja yrittää vielä kerran. Nyt on valinnan paikka.

Vierailija
11/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. En ikinä halua tuollaista suhdetta missä mies vain ”auttaa” kotitöissä ja itse säännöstelen seksiä tehtyjen kotitöiden mukaan.

Vierailija
12/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tosiaan, kuulostaa ap sellaiselta että seksi ei ole hänelle rakkauden teko vaan se on kauppatavaraa, vastineena kotityöt yms.

Juurikin samaa mieltä.

T. Sama

Vierailija
13/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, joidenkin mielestä paras vaimo on sellainen joka kiltisti hiljaa käy kaupassa, hoitaa juoksevat asiat, siivoaa, pesee pyykit, tekee ruuat, kuskaa lapset,käy tietenkin myös työssä että tuo myös rahaa kotiin. Ja illalla silittelee miehen uneen kunnon seksin jälkeen ja sanoo rakastavansa miestään. Juu. Tätä multa ainakin odotetaan ja auta armias jos joskus olen tästä työnjaosta eri mieltä niin lakkaa nalkuttamasta. Jos ketään nuorta vaimoketta nyt mietityttää niin sen sanon ettei se ukko siitä muuksi muutu! Pahenee vaan. - kolkyt vuotta yhdessä ja eroa harkinnut muutaman vuoden.

Vierailija
14/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos ja kun mies koskaan-ikinä -milloinkaan tarjotuu kaatamaan mulle toisen lasillisen " otatko kulta vielä siideriä" , saatika että vaivaantuu perjantairuuhkassa alkosta jonottamaan mulle sopivaa juotavaa (itsellään on kyllä kylmäkaappi täynnä), niin tämän tiedän, että mitä sillä on mielessä.

Tosin, olisi varmaan hyvä jotenkin vinkata miehelle, että se ei ole ihan vielä sillä kuoharilla taputeltu tämä ehtoo.

MUTTA, mikäli hän osoittaa aktiivisuutta myös viikonlopun ruokahuollossa, ehkäpä kantaa likaiset vaatteensa pesukoneeseen , niin mahollisesti, mahollisesti.

Mikäli täysi pesukoneellinen pärähtää käyntiin, ja ohjeman loputtua vaatteet menee kuivumaan, on pesän saanti hänellä varma. Olisin niin yllättynyt, että kaatuisin selälleni varmaan suorilta.

Kun ajattelee, minkä verran ajallisesti päivän puurtamisesta pitäisi lohkaista pieneen kodin puuhasteluun ja minun auttamiseen ja sen jälkeen on ns. latu auki, niin ei voi kuin ihmetelllä sitä matikkapäätä, joka laskee vaan että ei kannata, ja ei nappaa. Useimmiten ei sitten nappaa minuakaan.

Onks sulla kaikki ihan hyvin ?

Vierailija
15/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin voi olla teillä tosiaan. Me Naisissa oli juttu, jossa täysin erilaiset siivoukäsitykset omaavan pariskunnan seksielämä linkittyi, miehen linkittämänä, naisen kodin siivoamiseen. Mikäli nainen oli vastoin omia kiinnostuksiaan ja näkemystään (eihän täällä vielä tarvitse siivota mitään) oli innostunut siivoamaan asunnossa, sai hän samana iltana mieheltään seksiä.

En tiedä tuon psykologiaa että miten sen selittäisi. Että miestä ei huvita eikä erektio onnistu, jos keittiö on siivoamatta, pesutilat sotkussa ja lattiat ja pinnat pölyisinä? Ja kun koti tuoksuu ja näyttää puhtaalta, niin avot; petipuuhiin. 

Jutussa ei kerrottu, miten tuo suhde sitten jatkui. Huonolta kuulosti kyllä minun korvaan.

Sen sijaan ap:n tavallinen arjen huomaavaisuus ja kotiaskareissa auttaminen- hei kamoon, laita pyykit kuivumaan, on aivan ymmärrettävästi avuksi illalla seksiä suunnitellessa.  Tokihan toisella on enemmän aikaa, vapaata ja jaksamista, jos toinen auttaa hieman ensin kotona. Ei tämän pitäisi olla mitenkään mahdoton ymmärtää kenenkään. 

Vierailija
16/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä siis seksi on jotain kauppatavaraa? Mies ostaa sinulta seksipalveluita kotitöillä ja kauppareissuilla? Mielenkiintoista.

Onko tämä yhtä tuomittavaa kuin rahaa vastaanottavalla prostituoidulla käyminen? Entä jos prostituoitukin hyväksyy maksuksi kassillisen ruokaa ja asunnon siivoamisen?

Vierailija
17/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi, jos elämä muuttuisi tollaseksi. Nalkutetaan kotitöistä miehelle ja taktikoidaan, kuinka sitten voidaan antaa "pesää", kun kaikki hoidettu.

Vierailija
18/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä yhtä tuomittavaa kuin rahaa vastaanottavalla prostituoidulla käyminen? Entä jos prostituoitukin hyväksyy maksuksi kassillisen ruokaa ja asunnon siivoamisen?

Tästä vastauksestasi saa käsityksen, että olet prostituoitu. No olet ainakin rehellinen.

Vierailija
19/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin voi olla teillä tosiaan. Me Naisissa oli juttu, jossa täysin erilaiset siivoukäsitykset omaavan pariskunnan seksielämä linkittyi, miehen linkittämänä, naisen kodin siivoamiseen. Mikäli nainen oli vastoin omia kiinnostuksiaan ja näkemystään (eihän täällä vielä tarvitse siivota mitään) oli innostunut siivoamaan asunnossa, sai hän samana iltana mieheltään seksiä.

En tiedä tuon psykologiaa että miten sen selittäisi. Että miestä ei huvita eikä erektio onnistu, jos keittiö on siivoamatta, pesutilat sotkussa ja lattiat ja pinnat pölyisinä? Ja kun koti tuoksuu ja näyttää puhtaalta, niin avot; petipuuhiin. 

Jutussa ei kerrottu, miten tuo suhde sitten jatkui. Huonolta kuulosti kyllä minun korvaan.

Sen sijaan ap:n tavallinen arjen huomaavaisuus ja kotiaskareissa auttaminen- hei kamoon, laita pyykit kuivumaan, on aivan ymmärrettävästi avuksi illalla seksiä suunnitellessa.  Tokihan toisella on enemmän aikaa, vapaata ja jaksamista, jos toinen auttaa hieman ensin kotona. Ei tämän pitäisi olla mitenkään mahdoton ymmärtää kenenkään. 

Mä en edes pystyisi kuvittelemaan suhdetta, jossa pitäisi erikseen kehottaa toista auttamaan askareissa. Meidän molempien asuinpaikkahan se on, pitäisi olla ihan itsestäänselvää että kumpikin tekee oman osansa sen kuosissapitämisessä. Ei ne kotihommat ole kivoja kellekään, itse esim. vihaan imurointia yli kaiken (onneksi mies tekee sen ja minä tulen sitten mopin kanssa perässä). 

Vierailija
20/55 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihana mies kun tuo sinullekin eikä osta vain itselleen perjantaibisseä!

Meillä ei tosin ole miehen koskaan tarvinnut  kotona ostaa pillua joten siihen tuo ei vaikuttaisi mutta muuten kiva ele.

Mun mies toisi myös mansikoita. Tulisi muuan toukokuu 22v sitten mieleen - samalla setillä tuo mut "hurmasi" työpaikan lounastunnilla:D