Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistun herättämään naisten kiinnostuksen baarissa vain, jos olen käynyt kuukauden sisällä parturissa, pukeudun siististi ja esitän itsevarmaa

Vierailija
15.06.2018 |

Se itsevarmuus ei siis ole sitä, että menisin ventovieraille naisille juttelemaan oma-aloitteisesti, mutta jos menen tanssilattialle, joraan riittävän itsevarman oloisesti, hymyilen naisille jne. niin jotkut naiset saattavat kiinnostua.

Jos sensijaan vaan istun pöydässä juomalasin kanssa, niin eipä kukaan nainen silloin kiinnitä muhun mitään huomiota tai tule juttelemaan.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se pitkälti on.

Vierailija
2/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit baaritiskille rennosti heitetyn Porchen avaimen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
4/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä jos olet huomannut, mikä toimii kohdallasi.

Vierailija
5/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi nainen menisi juttelemaan jollekin epäsiistin näköiselle, nyrpeälle luimistelijalle nurkkapöytään?

Vierailija
6/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi nainen menisi juttelemaan jollekin epäsiistin näköiselle, nyrpeälle luimistelijalle nurkkapöytään?

Voihan se epäsiistin näköinen, nyrpeä luimistelija olla sisäisesti kaunis.

Vierailija
7/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos olet oivaltanut olennaisimman.

Vierailija
8/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos menen homssuisissa vaatteissa, ilman meikkiä, tukka kananp:nä istumaan kyyryssä naama mutrussa yksin johonkin pöytään kittaamaan kaljaa, niin veikkaan ettei kovin moni mies lähesty minuakaan.

Vierailija
9/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistun herättämään miesten kiinnostuksen baarissa vain, jos olen käynyt viimeisen puolen vuoden aikana 6 kertaa viikossa kuntosalilla, noudattanut tiukkaa ruokavaliota, ja samana päivänä olen muotoillut hiukset, olen meikannut, pukeutunut paitsi siististi myös epämukavasti.

Vierailija
10/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Kyllä mulla ainakin vientiä riittää ilman parturiakin. Mulla onkin pitkät kiharat tummat hiukset. Usein naiset haluavat upottaa sormensa hiuksiini. Ehkä se millisiili sitten viehättää pientä prosenttia naisista.Mutta tsemppiä naisten kaatoon joko parturilla tai ilman.

Vierailija
11/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä esitä. Hymyile silloin kun hymyilyttää, tanssi jos tanssituttaa, mutta älä tee asioita, jotka eivät sinusta tunnu hyvältä.

Vierailija
12/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Kyllä mulla ainakin vientiä riittää ilman parturiakin. Mulla onkin pitkät kiharat tummat hiukset. Usein naiset haluavat upottaa sormensa hiuksiini. Ehkä se millisiili sitten viehättää pientä prosenttia naisista.Mutta tsemppiä naisten kaatoon joko parturilla tai ilman.

Pete Parkkonen?

Vierailija
13/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nainen puolestaan herättää miehissä kiinnostusta vain, jos on ennen baariin lähtöä meikannut itsensä kauniiksi, pukeutunut seksikkäisiin, paljastaviin vaatteisiin, eikä ole alunperinkään esim liian pulska tai vanha.

Semmost se o, paarielämä.

Viksummat käy vaan bailaamassa kaverien kanssa tai pysyvät poissa baareista.

Vierailija
14/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei olekaan tummia kiharia hiuksia, vaan vaaleat ja suorat, joskin tuuheat hiukset. Tosin kyllä jotkut naiset siitäkin tykkäsivät, kun mulla oli muutama vuosi sitten korville ulottuva mustaksi värjätty tukka. Eräskin 18v nainen pörrötti sitä ohimennessään.

AP

Vierailija
15/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan istuu lasinsa ääressä saattaa näyttää siltä, että juominen on liian tärkeää. Helpompi myös tanssin lomassa tehdä tuttavuutta. Pöytään on hankala tulla, kun ei tiedä odottaako jotain seuraa.

Vierailija
16/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viehätä millisiili minua, mutta kyllähän se toisaalta monille kelpaa. Semmoinen ylikasvanut hoitamaton rasvaletti on eri asia.

Vierailija
17/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pete Parkkonen?

No, sillä kyllä tosiaan riittäisi vientiä ilman parturikäyntiäkin. 

Vierailija
18/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten katsoo epätoivoisen anovalla koiranpentuilmeellä naisia sieltä pöydästä, se on varma karkotuskeino. Kyllä se itsevarmuus on ihan hyvä juttu.

Vierailija
19/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aloituksen pointti oli? Koetko että tuo on väärin?

Munkin pitää olla tietysti siisti (can do) mutta ennen kaikkea hymyilevä, jotta jotkut miehet "suvaitsevat" puhu mulle, tai itse asiassa tuo näyttäisi koskevan myös naisia. Hekin välttelevät, jos ilmeeni on neutraali (oma mielestä, ties mitä muiden silmissä). Joskus oikeasti hymyilyttää, mutta useimmiten se olisi teeskentelyä enkä ole luonteva teeskentelemään, pitäisi varmaan opetella. Fake it till you make it? Tähän asti olen elänyt vain sinkkuna enkä edes suudellut ole, mikä alkaa jo vähän harmittaa. N 27

Vierailija
20/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos menen homssuisissa vaatteissa, ilman meikkiä, tukka kananp:nä istumaan kyyryssä naama mutrussa yksin johonkin pöytään kittaamaan kaljaa, niin veikkaan ettei kovin moni mies lähesty minuakaan.

Kaikki rekkalesbot lähestyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi