Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen lapsi ei osaa syödä domino keksiä oikein?!?

Vierailija
15.06.2018 |

tuttavan lapsen lapsi, tyttö 7v oli meillä kylässä mumminsa kanssa. Kahvipöydässä oli mm domino keksejä. Tyttö pyysi saada yhden domino keksin.

Lapsethan syövät domino keksin niin että irroittavat keksin puolikkaat toisistaan ja syövät ensin hitaasti sen puolen missä ei ole valkoista kreemiä. Kun kreemitön puoli on syöty nuollaan toisesta puolesta kreemi. Ja vasta sitten syödään sen puolen keksi, näin makunautintoa riittää pidempään.

Mutta tämä tyttö söi domino keksinsä ihan avaamatta sitä. Otti pieniä puraisuja ja laittoi keksin välillä pulla lautaselleen. Joi sitten mehua välillä. Ja otti taas domino keksin ja söi siitä.

Siinä kun hänen mummon kanssa kahviteltiin tyttö istui hiljaa ja välillä jutteli jotain. Lopuksi vielä kysyi voisiko ottaa toisen domino keksin. Ja söi sen samalla tavalla avaamatta!

Mietin vaan mimmoinen lapsi ei osaa syödä domino keksiä?

Ovat ilmeisesti niin rikkaita että domino keksejä voi syödä kuin leipää! Meillä äiti opetti että avataan domino keksi ja syödään puolet erikseen. Välillä nuollaan kreemi. Niin riittää makunautintoa pidempään. Mut me ei oltu rikkaita vaan ihan tavallisia työssä käyviä.

Ei kyllä ollut kovin ylipainoinen tämä tyttö kun painoa kyselin. 24 kiloa. Ja aika pitkä oli kanssa 135 cm. Vaikka voisi luulla muuta kun keksiä syödään kuin leipää.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole käynyt vielä domino-kurssin ensimmäistä osaa. Toivottavasti hän pian pääsee sille kurssille. Samoin Jaffa-kurssi on tarpeen, sehän keksi syödään niin, että ensin jyrsitään reunat ja sitten irrotetaan marmeladi kielellä. Ennen kouluikää pitää käydä myös vihreä kuula-kurssi, tosin jotkut osaavat sen luonnostaan. 

Vierailija
2/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kontrollifriikki määrittelee dominokeksille oikean syömätavan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten nämä lapset jotka uittaa Domino keksiään maitolasissa? Onko nykylasten hampaat todella niin huonossa kunnossa ettei pysty pureskelemaan?

Vierailija
4/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen trolli ei osaa yhdyssanoja?

Vierailija
5/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten nämä lapset jotka uittaa Domino keksiään maitolasissa? Onko nykylasten hampaat todella niin huonossa kunnossa ettei pysty pureskelemaan?

He ovat nähneet Oreo-mainoksia, mutta kukaan ei ole kertonut lapsiparoille, että Oreot ja Dominot ovat täysin eri asia. Koulussa nämä asiat sitten opetetaan viimeistään ja lapset pääsevät oikeille urille. 

Vierailija
6/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hitaammin syö, sitä vähemmän kaloreita kertyy?

Vierailija
7/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa on sallittua siirtyä Dominon kokonaisena syömiseen? Nää on kamalan vaikeita juttuja jos niitä ei opeteta.

Vierailija
8/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa on sallittua siirtyä Dominon kokonaisena syömiseen? Nää on kamalan vaikeita juttuja jos niitä ei opeteta.

Rippikoulu on selkeä vedenjakaja tässä asiaa, protuleiri sitten niillä nuorilla, joilla ei ole uskonnollista vakaumusta. 

Vierailija
9/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että jotkut vielä kasvattavat lapsiaan. Mikään ei ole ällöttävämpää kuin lapsi, joka leikkii ruoalla kahvi- tai ruokapöydässä. Pelkästään tuo nuolemisen mainitseminen aiheutti huonoa oloa. Ihmiset eivät normaalisti nuole. -10/5, ap.

Vierailija
10/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska lapsi.

Vierailija
11/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näpertele ruoan kanssa enkä ala halkaisemaan keksejä tai etenkään nuolemaan niitä

Vierailija
12/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisi dominot vastedes kauppaan, jos lapsi ei osaisi porsastelematta syödä keksiä.

Vierailija
13/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monta kertaa jaettiin domino keksi veljen kanssa kun piti säästää vieraille

ap

Vierailija
14/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on surullista, samoin kuin se kuinka harva lapsi osaa nylkeä kalapuikon itse.

Vierailija
15/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äiti sanoi usein että anna veljes syödä se kreemi puoli. Silloin se tuntui vähän ikävältä että miksen minä saa koskaan kreemi puolta mutta näin aikuisena olen ymmärtänyt että eihän sitä kreemiä riittänyt kaikille ja äiti yritti opettaa minua. Äiti söi aina viimeisenä tiskipöydän ääressä kun muut oli jo syönyt. Muuten seisoi pöydän vieressä ja katsoi ettei kukaan ota liikaa.

Silloin kun sai kokonaisen domino keksin ai että se kreemi maistui hyvältä

ap

Vierailija
16/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviin tapoihin vaan ei kuulu nuoleskelu ruokapöydässä jollei Tuutti jäätelö.Dominot nyt muutenkin niin tunkkaisen makusia että lähinnä vain talvella.

Vierailija
17/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja monta kertaa jaettiin domino keksi veljen kanssa kun piti säästää vieraille

ap

No te olittekin köyhiä luusereita. Isäs ryyppäs kaikki rahat ja äitis oli niin ruma lehmä ettei sen perse kelvannut kenellekkään niin tienestit jäi vähäisiksi.

Vierailija
18/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisit edes, tämä on niin huono ettei edes naurata.

Vierailija
19/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin??

Onneksi olen porvari niin dominot saa syödä miten itse haluaa.

Vierailija
20/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja äiti sanoi usein että anna veljes syödä se kreemi puoli. Silloin se tuntui vähän ikävältä että miksen minä saa koskaan kreemi puolta mutta näin aikuisena olen ymmärtänyt että eihän sitä kreemiä riittänyt kaikille ja äiti yritti opettaa minua. Äiti söi aina viimeisenä tiskipöydän ääressä kun muut oli jo syönyt. Muuten seisoi pöydän vieressä ja katsoi ettei kukaan ota liikaa.

Silloin kun sai kokonaisen domino keksin ai että se kreemi maistui hyvältä

ap

Vaikka tää on trolli, niin pahaa tekee edes ajatella kasvamista tuollaisissa olosuhteissa :( Mut kai noin joku on joskus elänyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi