Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta on jo juhannus :-(

Miksi minun piti syntyä Suomeen????
14.06.2018 |

Sitten taas alkaa päivänvalon määrä vähenemään ja sen myötä alkaa jälleen pitkä, pimeä, kylmä, sateinen, tuulinen, ankea, masentava, kaikki hyvät tunteet tappava kauhea syksy ja talvi.....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä meni jo, se oli toukokuussa.

Vierailija
2/9 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta hei, nyt kaikki yhdessä! "Vielä on kesää jäljellä..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyl tää kesä on jo taputeltu. Mä odotan jo innoissani ensi kesää!

Vierailija
4/9 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykene ymmärtämään näitä Suomen oloista itkijöitä. Euroopan Unionissa on vapaa liikkuvuus, joten mikään ei estä muuttamasta Välimeren rannalle.

Vierailija
5/9 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos asuisit esim. Saksassa, siellähän ei ole valoisia kesäöitä, olisiko paremmin?

Vierailija
6/9 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no kesäkuuta ehtii olla kolme viikkoa ennen juhannusta, joten tietenkin se tulee nopeasti. Ylipäätään kesä kestää virallisesti kolme kuukautta, siksi se menee nopeasti. Vihaan myös kylmää ja pimeää mutta ei sitä nyt noin vain joka elämäntilanteessa muuteta työttömäksi kielitaidottomana Espanjaan tms.

Vierailija
7/9 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätyksellisen kauan ollut lämmintä ja helteitä ja aina vaan ihmiset valittaa että voi buhuu kun Suomen kesä ja sitä tätä tota.

Muutakaa pois Suomesta jos on niin kauheaa.

Vierailija
8/9 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Juhannus on mun melkein lempijuhla😍ihmisiä, valoa, laulua, naurua. Ja sit alkaakin loman toiset neljä viikkoa😊

Vierailija
9/9 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos tää loppuu kohta. Saa jopa nukuttua kunnolla kun ei oo kuuma ja aurinko yritä tunkee 24/7 pimennysverhon raoista.