Ihmiset liioittelevat hygieniatasoaan
Mistä ne rasvapäiset ja hienhajuiset kanssakulkijat sitten tulevat? Moni väittää käyvänsä päivittäin suihkussa, illoin ja aamuin. Käyttävät erikseen kasvopyyhettä ja toista pyyhettä vartalon kuivaamiseen. Itse käytän koko kehon kuivaamiseen samaa pyyhettä, hui kauheeta! Yksikään tuttavani ei ole ainakaan minun nähden käyttänyt suihkusta tullessaan erikseen kasvopyyhettä.
En siis usko hygieniatason olevan niin korkea kuin väitetään, tarkoitan näitä itsensä pesemisiä ja alapäiden sjatkuvia suihkutuksia.
Entä jos tässä ketjussa keskusteltaisi todellisesta peseytymisestä. Itse aloitan. Käyn suikussa kerran päivässä, joskus jää väliin. Yleensä pesen alapään päivittäin, joskus sekin jää väliin. En kyllä likaisena seksiä harrasta. Välillä vaan on kiva rypeä pahnoissaan.
Kommentit (3)
Käyn kyllä suihkussa ainakin kerran päivässä. Jos vain kerran, niin aamulla. Yleensä vaihdan alusvaatteet ja sukat. Paitaa voin pitää pari päivää, mutta kyllä hiki voi haista lämpimänä päivänä, vaikka kävisikin suihkussa. Käytän myös deodoranttia aamusuihkun jälkeen. Hampaat pesen aamuin illoin. Olen mies.
Käyn suihkussa aamulla, pesen alapääni monta kertaa päivässä (en tykkää käyttää paperia kotona, vesi+pyyhe on parempi vaihtoehto), käyn suihkussa myös joka ilta, etenkin jos olen meikannut kun en jaksa lutrata lavuaarin ääressä. Hampaiden pesun unohdan välillä, koska nukahtelen milloin minnekin ja en jaksa sitten enää. Seksiä en harrasta koskaan peseytymättä ensin, edes jossain määrin. Ja pesu tietty sitten myös jälkeen. Tämän takia päivässä voi tulla otettua useampikin suihku.
Luuletko että meitä kiinnostaa kuinka usein sä peseydyt?
Ei kiinnosta.