Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laktoosittomat pullat

Vierailija
19.03.2025 |

Onko muilla kokemuksia tälläisesta firmasta kuin helenan pulla Heinolasta?Firmaan ei saa yhteyttä ja puhelin ja yhteystiedot muuttuu jatkuvasti.Näytteitä lupaavat lähettää mutta eivät lähetä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tämä sitten, näytteitä, ei kai ne tavalliselle pulliaiselle mitään lähetä.

Vierailija
2/14 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn sun puolesta syömässä. Kerron sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laktoosittomissa pullissa ei ole mitään erikoista, muuta kokeileppa gluteenittomia. 

Vierailija
4/14 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/14 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Vierailija
6/14 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laktoosittomissa pullissa ei ole mitään erikoista, muuta kokeileppa gluteenittomia. 

Puoliso oli ostanut mulle gluteenittomia tummia patonkeja. Rakenn oli just niinkuin pesusienellä.

Vierailija
7/14 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoliso oli ostanut mulle gluteenittomia tummia patonkeja. Rakenn oli just niinkuin pesusienellä.

Nykyään niitä on ihan hyviä.

Vierailija
8/14 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile gluteenittomia pakasteena myytäviä cocktailpiirakoita, siis pieniä riisipiirakoita. Ainakin Porokylän tuollaiset ovat hyviä ja ei gluteeniton sukulaiseni on syönyt noita usein tajuamatta noiden olevan gluteenittomia ja jopa pitää noista. Olemassa on toki myös useita hyviä gluteenittomia leivonnaisia, mutta gluteenittomat pullat eivät ole hyviä.

Vierailija
9/14 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile gluteenittomia pakasteena myytäviä cocktailpiirakoita, siis pieniä riisipiirakoita. Ainakin Porokylän tuollaiset ovat hyviä ja ei gluteeniton sukulaiseni on syönyt noita usein tajuamatta noiden olevan gluteenittomia ja jopa pitää noista. Olemassa on toki myös useita hyviä gluteenittomia leivonnaisia, mutta gluteenittomat pullat eivät ole hyviä.

Suosittelen myös Fazerin gluteenittomia riisipuirakoita (pakaste)

Ja Pirkan kanelikierrepullia (2kpl /pkt, pakaste). Ovat hyviä. 

Vierailija
10/14 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laktoositon pulla tehdään veteen margariinilla.

Ei maistu miltään.

Niitä saa joka kaupan pullaosastolta.

Vierailija
11/14 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei maistu miltään.

Kyllä minä leivon pullani itse. Käytän laktoositonta maitoa ja voita. En mistään hinnasta ostaisi saatika söisi leipomon tuotteita. Sitte ku en enää voi itse leipoa, oon pullatta.

Vierailija
12/14 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maistu miltään.

Kyllä minä leivon pullani itse. Käytän laktoositonta maitoa ja voita. En mistään hinnasta ostaisi saatika söisi leipomon tuotteita. Sitte ku en enää voi itse leipoa, oon pullatta.

Samoin minä.

Vierailija
13/14 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maistu miltään.

Leipomoissa on hyviä tuotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi