Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kateus naisen hyvästä kunnosta?

Vierailija
14.06.2018 |

Olen melko hyvässä fyysisessä kunnossa oleva nainen, jaksan juosta ja pyöräillä pitkiä matkoja ja ulkomuotoni näyttää ehkä jopa urheilullisemmalta mitä edes olen. Olen huomannut, että yksi mies olisi ikäänkuin kateellinen minulle. Mulla ei ole mitään parempaa kuin hänellä paitsi ehkä fyysinen kunto. Hän on menestyneempi, paremman näköinen, rikkaampi ja nuorempikin. Voiko olla niin, että mies kadehtii naisen kuntoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvägeeninen valkoinen nainen. Kuulut maailman etuoikeutetuimpaan joukkoon. 

Vierailija
2/7 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hänelläkin hyvät geenit ja valkoinen iho. Hän on monella tapaa etuoikeutetumpi kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kateellinen kunnostasi, koska ajattelee, että miehen tulisi olla naista kovakuntoisempi.

Vierailija
4/7 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan hänelläkin hyvät geenit ja valkoinen iho. Hän on monella tapaa etuoikeutetumpi kuin minä.

Mutta hän ei ole nainen.

Vierailija
5/7 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, niin kauan kuin sinä et kykene lukemaan toisten ajatuksia sun on ihan turha imarrella itseäsi kuvittelemalla mitä joku toinen EHKÄ susta tuumii. Kas kun 99% kerroista olet väärässä. Toi mitä sä  kuvittelet jonkun muun ajattelevan kertoo vaan siitä että sä toivoisit sen ajattelevan niin.

Vierailija
6/7 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole naisen kunnosta ikäänkuin kateellinen. Sitä ärsyttää sun itsekeskeisyys.

Vierailija
7/7 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi päästä panemaan? Tuskin kateellinen on.