Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti! Koska olet viimeksi ostanut jotain ihan vain itsellesi?

Vierailija
14.06.2018 |

Olenko ainoa joka huomaa käyttävänsä äitiyspikkareita, reikäisiä sellaisia vielä 6kk synnytyksestä. Äitiys housuja kun ovat ainoat ehjät ja rintaliivejä joista tunkee kaarituki pihalle? Tukka roikkuu silmillä.. Silmälasit olen uusinut 3 vuotta sitten.. Mistään ylellisyyksistä puhumattakaan!
Lapsilla on viimeisen päälle vaatteet, kaikki tarvitsivat kesäksi kolmet kengät ja tiehenkin pitää tilata mursketta.. Kaikki menee aina äidin hankintojen edelle.
Onhan muillakin näin?

Kommentit (241)

Vierailija
21/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen viimeksi. Ostan myös luxuskosmetiikkaa, luxuslaukkuja, miksi pitäisi unohtaa itsensä sen takia että on äiti? Onneksi itse ei tarvitse kulkea reikäisissä alushousuissa. Olisi aika ankeaa.

Jaa niin ääripäästä taas siellä.

Ääripäästä? En sentään edes joka kuukausi ostele.

Vierailija
22/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ostan itselleni kaiken mitä haluan ja tarvitsen, ei meillä rahasta tiukkaa ole. Lapsille en osta kaikkea viimeisen päälle, koska kuitenkin kasvavat niistä ulos. Aikuiselle voi ostaa kalliimpaa, koska niillä on pidempi käyttöaika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostetaan meille kaikille vaatteet pääasiassa kirppareilta. Lapset nyt toki tarvitsee useammin, kun kasvavat kokoajan, mutta kyllä mä itsellenikin ostelen. Ainoa ongelma on se, että oon omien vaatteideni kanssa melko vaativa, niin harvemmin tulee sen takia löydettyä sopivia.

Nii, kirppareilla pitäis käydä enemmän. Kaikki muu ostetaan kyllä käytettynä mutta vaatteita ei oikein ole tullut eteen.

Vierailija
24/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hankittua lapsi vasta kun oli ura ja säästöjä. Voi ostaa lapselle kamppeet, taloon remppatarpeet ja itselle tarvittavan.

Lauantaina ostin koko perheelle uudet kännykät.

Vierailija
25/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kampaajalla (väri+ leikkaus). Viimeisin vaateostos taitaa olla nahkatakki ja valkoisia alushousuja. Pinkkejä korkkarisandaaleja etsin koko ajan, mutta se on työlästä kun jalka on 34-35. Ostaisin paljon enemmän ja juuri kenkiä, jos löytyisi mieluisa kauppa.

Lapsen vaatteisiin en vielä panosta, koska hän on niin pieni. Kunhan on siistit ja oikeankokoiset, se riittää. Itseeni panostan, koska käytän niitä vaatteita pitkään. Yhden lapsen kanssa jää rahaa.

Vierailija
26/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen viimeksi. Ostan myös luxuskosmetiikkaa, luxuslaukkuja, miksi pitäisi unohtaa itsensä sen takia että on äiti? Onneksi itse ei tarvitse kulkea reikäisissä alushousuissa. Olisi aika ankeaa.

No vaikka siksi, että ei elä mitään luksuselämää, vaan pitää valita, mihin rahat tietyssä kuussa käyttää. Jos mun pitää valita, ostanko päiväkodissa tai koulussa päivittäin ulkoilevalle lapselleni vai itselleni uudet kengät (jos rahaa ei juuri sillä hetkellä ole molempiin), niin kyllä ostan lapselle ja yritän itse pärjätä vanhoilla.

Mutta aloittajan kysymykseen vastaan: jos ei mitään syömisiä oteta lukuun, niin ostin t-paidan ja pitkähihaisen paidan tuossa pari viikkoa sitten. Sitä ennen ostin pari sarjakuvakirjaa.

Vierailija
27/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pientä rihkamaa ostan itselleni välillä piristykseksi. Ei hävetä eikä harmita. Vaatteita uusin myös kesän alussa.

Vierailija
28/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites isä sitten teillä, kulkee varmaan myös reikäisissä kalsareissa eikä käy parturissa?

Vierailija
29/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meillä näin. Toisaalta varsinkin vaatteiden kanssa saatetaan tytön kanssa käyttää ristiin, kun ollaan jo saman kokoiset. Viimeksi eilen tilasin itselleni pari kivaa paitaa netistä.

Vierailija
30/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän on tullu ostettua. Menee äitiyspäivärahat kaikki ruokaan ja vauvaan. Nyt häiden kynnyksellä oon ollu tosi itsekäs ja käyttäny itteeni rahaa kunnolla. Mut kyl sitä tuli kuljettuu 3kk haaroista revenneissä farkuissa kun ei vaan ollu varaa ostaa uusia.

Vierailija
31/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa ostaa lapselle merkkivaatteita joilla käyttöaika noin 2kk, ja itse näyttää kodittomalta. Ei ihmekkään, ettei teidän miehiä kiinnosta enää.

Vierailija
32/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Suklaa levy ja sipsipussi. Viikonloppuna ostin karkkia ja söin ne salaa.

Vierailija
33/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ostan itselleni kaiken mitä haluan ja tarvitsen, ei meillä rahasta tiukkaa ole. Lapsille en osta kaikkea viimeisen päälle, koska kuitenkin kasvavat niistä ulos. Aikuiselle voi ostaa kalliimpaa, koska niillä on pidempi käyttöaika.

Muistan kun joskus itsekin saattoi ajatella noin.

Vierailija
34/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa ostaa lapselle merkkivaatteita joilla käyttöaika noin 2kk, ja itse näyttää kodittomalta. Ei ihmekkään, ettei teidän miehiä kiinnosta enää.

Ihmekään.

Vierailija
35/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sitten tapahtui?

Vierailija
36/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites isä sitten teillä, kulkee varmaan myös reikäisissä kalsareissa eikä käy parturissa?

No mä ostan sen kalsarit ja osaan leikata itse sen tukan hyvän näköiseksi. Se ei kylläkään tiedä mun kalsarikokoa tai osaa leikata mun tukkaa.. Et miksi saisin laittaa rahaa parturiin kun ei muutkaan laita? Olen käynyt lokakuussa ja itse välillä nirhaisen otsiksen..

Vierailija
37/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hjdghj686

Vierailija
38/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sitten tapahtui?

Itseasiassa mä en oikein tiedä. Tiedän vaan että minä käyn kaupassa ja maksan laskut ja tili on nollilla jatkuvasti. Mä en oikeasti tiedä.. Oli rahaa remontteihin ja yks 500 murskekuorma ei ollut mitään. Lasit hain jos kerkesin. Nyt on tosi tiukkaa. Miehen rahatilanteesta en ole ihan kartalla.. Ei kai silläkään ole.

Vierailija
39/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. T-paidan, paljon graavilohta ja saippuamassaa. Kyllästyin unohtamaan itseni jo vuosia sitten.

Vierailija
40/241 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän on tullu ostettua. Menee äitiyspäivärahat kaikki ruokaan ja vauvaan. Nyt häiden kynnyksellä oon ollu tosi itsekäs ja käyttäny itteeni rahaa kunnolla. Mut kyl sitä tuli kuljettuu 3kk haaroista revenneissä farkuissa kun ei vaan ollu varaa ostaa uusia.

Mä huomasin et neulaa ja lankaa löytyy kotoa. Oikeasti paikkaan omia aluhousujakin. En ikinä olisi uskonut tekeväni moista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän