Valehteliko nainen?
Tuossa pari vuotta sitten olin viettämässä iltaa poikamiehenä ja olin tanssilattialla. Siihen sitten tuli hieman vanhempi nainen tanssimaan viereeni. Meno yltyi kiihkeäksi ja lattareita tanssittiin kiihkeästi. Pian tämän jälkeen palasimme pöytään istumaan ja nainen väitti saaneensa orgasmin tanssin aikana. Voikohan pitää paikkaansa? Hieman tosin ihmettelinkin tanssin aikana miksi hän meni hieman oudon näköiseksi yhtäkkiä. Onko teillä kokemuksia vastaavasta? Voikko pelkkä tanssi stimuloida niin vahvasti että räjähtää?
Kommentit (23)
Kyllä voin ovulaation aikana laueta vaikka pelkän ajatuksen voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt aloit asiaa miettiä siksi, että ...?
Tuli asia vain mieleen näin yhtäkkiä :)
No höpö höpö. Kuinka sairas muuten olisi ihminen, joka vieraalle edes kertoisi tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö. Kuinka sairas muuten olisi ihminen, joka vieraalle edes kertoisi tuollaista?
Voi jehna. Me kaikki emme ole estyneitä neitsyitä, jotka voivat keskustella seksiin liittyvistä asioista vain 20 aviovuoden jälkeen. Jotkut jopa kiihottuvat puhuessaan/kuullessaan vähän riettaita.
Miksipä ei se olisi mahdollista. Ei yhdyntä tai muu suora fyysinen kosketus ole edellytys saada orgasmia.
Ei ole ilmeisesti soitellut illan jälkeen perääsi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ilmeisesti soitellut illan jälkeen perääsi?
EI. Sovimme että ei pidetä yhteyttä koska hän oli naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt sitten moniin sairaisiin miehiin elämäni aikana.. Yksi oli muuten psykologi viihteellä..
On mahdollista. Olen tavannut naisen joka on saanut orgasmin ihan vain autolla ajaessaan.
En tiedä, mutta sulla on todella ärsyttävä puhetyyli. Tulee mieleen joku vähäjärkinen heinäkenkä. Tuossa tuota noin tosiaanni tuota..
Sairasta saada tanssiessa. Itse en saa kun onanoidessa. Pimeässä.
Itse olen saanut useammankin kerran orgasmin bussissa istuessa; vähän pidempi bussimatka ja tasainen hyrinä ja tärinä jne.
Nukkuessa olen joskus herännyt orgasmiin.
Ketä kiihottaa joku värinä!? Sairas saa olla päästä. En koskaan käytä vibraa dildossakaan. Sen meteli herättää kuolleetkin ja muutenkin eihän se m*nakaan värise, ei ainakaan niin luonnottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen saanut useammankin kerran orgasmin bussissa istuessa; vähän pidempi bussimatka ja tasainen hyrinä ja tärinä jne.
Nukkuessa olen joskus herännyt orgasmiin.
Nauroin tälle mielikuvalle, naisen kasvot orgasmista vääntyneenä bussimatkan aikana.
Sekoittaakohan ihmiset orgasmin siihen kun menee niitä väreitä ylös ja alas pitkin selkää?
Minä herään silloin tällöin orgasmiin. Valveilla ollessani sen sijaan tarvitsen erittäin voimakkaan stimulaation lauetakseni. Uskon siis, että naisen kokemus voi hyvinkin olla totta. Ystäväni on kertonut saaneensa orkut kuntosalilla vatsalihaksia treenatessaan.
Vierailija kirjoitti:
Sekoittaakohan ihmiset orgasmin siihen kun menee niitä väreitä ylös ja alas pitkin selkää?
No tota, tuskin. :D
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta sulla on todella ärsyttävä puhetyyli. Tulee mieleen joku vähäjärkinen heinäkenkä. Tuossa tuota noin tosiaanni tuota..
Olet vain kateellinen kun et ole saanut ikinä itse orgasmia : D
Vierailija kirjoitti:
Minä herään silloin tällöin orgasmiin. Valveilla ollessani sen sijaan tarvitsen erittäin voimakkaan stimulaation lauetakseni. Uskon siis, että naisen kokemus voi hyvinkin olla totta. Ystäväni on kertonut saaneensa orkut kuntosalilla vatsalihaksia treenatessaan.
Saakohan naiset useinkin orkkuja salilla? Nyt tuli ihan uutta särmää salilla käymiseen :D
Juuri nyt aloit asiaa miettiä siksi, että ...?