Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehteliko nainen?

Vierailija
14.06.2018 |

Tuossa pari vuotta sitten olin viettämässä iltaa poikamiehenä ja olin tanssilattialla. Siihen sitten tuli hieman vanhempi nainen tanssimaan viereeni. Meno yltyi kiihkeäksi ja lattareita tanssittiin kiihkeästi. Pian tämän jälkeen palasimme pöytään istumaan ja nainen väitti saaneensa orgasmin tanssin aikana. Voikohan pitää paikkaansa? Hieman tosin ihmettelinkin tanssin aikana miksi hän meni hieman oudon näköiseksi yhtäkkiä. Onko teillä kokemuksia vastaavasta? Voikko pelkkä tanssi stimuloida niin vahvasti että räjähtää?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt aloit asiaa miettiä siksi, että ...?

Vierailija
2/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin ovulaation aikana laueta vaikka pelkän ajatuksen voimalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri nyt aloit asiaa miettiä siksi, että ...?

Tuli asia vain mieleen näin yhtäkkiä :)

Vierailija
4/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö höpö. Kuinka sairas muuten olisi ihminen, joka vieraalle edes kertoisi tuollaista?

Vierailija
5/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Kuinka sairas muuten olisi ihminen, joka vieraalle edes kertoisi tuollaista?

Voi jehna. Me kaikki emme ole estyneitä neitsyitä, jotka voivat keskustella seksiin liittyvistä asioista vain 20 aviovuoden jälkeen. Jotkut jopa kiihottuvat puhuessaan/kuullessaan vähän riettaita.

Vierailija
6/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei se olisi mahdollista. Ei yhdyntä tai muu suora fyysinen kosketus ole edellytys saada orgasmia.

Vierailija
7/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ilmeisesti soitellut illan jälkeen perääsi?

Vierailija
8/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ilmeisesti soitellut illan jälkeen perääsi?

EI. Sovimme että ei pidetä yhteyttä koska hän oli naimisissa.

Vierailija
9/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt sitten moniin sairaisiin miehiin elämäni aikana.. Yksi oli muuten psykologi viihteellä..

Vierailija
10/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Olen tavannut naisen joka on saanut orgasmin ihan vain autolla ajaessaan.

Vierailija
11/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta sulla on todella ärsyttävä puhetyyli. Tulee mieleen joku vähäjärkinen heinäkenkä. Tuossa tuota noin tosiaanni tuota..

Vierailija
12/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta saada tanssiessa. Itse en saa kun onanoidessa. Pimeässä.

Vierailija
13/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut useammankin kerran orgasmin bussissa istuessa; vähän pidempi bussimatka ja tasainen hyrinä ja tärinä jne.

Nukkuessa olen joskus herännyt orgasmiin.

Vierailija
14/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiihottaa joku värinä!? Sairas saa olla päästä. En koskaan käytä vibraa dildossakaan. Sen meteli herättää kuolleetkin ja muutenkin eihän se m*nakaan värise, ei ainakaan niin luonnottomasti.

Vierailija
15/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut useammankin kerran orgasmin bussissa istuessa; vähän pidempi bussimatka ja tasainen hyrinä ja tärinä jne.

Nukkuessa olen joskus herännyt orgasmiin.

Nauroin tälle mielikuvalle, naisen kasvot orgasmista vääntyneenä bussimatkan aikana.

Vierailija
16/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoittaakohan ihmiset orgasmin siihen kun menee niitä väreitä ylös ja alas pitkin selkää? 

Vierailija
17/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään silloin tällöin orgasmiin. Valveilla ollessani sen sijaan tarvitsen erittäin voimakkaan stimulaation lauetakseni. Uskon siis, että naisen kokemus voi hyvinkin olla totta. Ystäväni on kertonut saaneensa orkut kuntosalilla vatsalihaksia treenatessaan.

Vierailija
18/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoittaakohan ihmiset orgasmin siihen kun menee niitä väreitä ylös ja alas pitkin selkää? 

No tota, tuskin. :D

Vierailija
19/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta sulla on todella ärsyttävä puhetyyli. Tulee mieleen joku vähäjärkinen heinäkenkä. Tuossa tuota noin tosiaanni tuota..

Olet vain kateellinen kun et ole saanut ikinä itse orgasmia : D

Vierailija
20/23 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä herään silloin tällöin orgasmiin. Valveilla ollessani sen sijaan tarvitsen erittäin voimakkaan stimulaation lauetakseni. Uskon siis, että naisen kokemus voi hyvinkin olla totta. Ystäväni on kertonut saaneensa orkut kuntosalilla vatsalihaksia treenatessaan.

Saakohan naiset useinkin orkkuja salilla? Nyt tuli ihan uutta särmää salilla käymiseen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän