Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies ennustaa väkivaltaista käytöstä..

Vierailija
14.06.2018 |

.. siis seurusteluaikana..

Voitteko kertoa kokemuksistanne?

Tyyliin: olisi pitänyt hokata jo siinä vaiheessa..

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeuksia tulla ihmisten kanssa toimeen, jyrkkiä mielipiteitä ja "kulmikas käytös". Kontrolloiva, mustasukkainen ja huomionhakuinen (ilmenee aluksi positiivisesti: haluaa pitää paljon yhteyttä. Tulee kuitenkin ärtyisäksi siitä, kun vietät aikaa muiden kanssa tai jos hän näkee että sinulla on hauskaa ilman häntä). Haluaa koko ajan muuttaa naista vaivihkaa johonkin suuntaan, samaan aikaan kehuu vuolaasti ja arvostelee kaikkea. Todennäköisesti jakaa kaveriporukkasi kahtia: toiset eivät voi sietää ensi hetkestä ja varoittelevat hullun katseestä, kieltäytyvät tulemaan samoihin tilaisuuksiin miehen kanssa. Toiset sen sijaan lankeavat samaan harhaan kuin sinä itse. Jos käytös muuttuu huomattavasti ärtyneemmäksi humalassa, krapulassa, niksoissa, matalalla verensokerilla, you name it, silloin pääset kurkistamaan "kulissin" taakse. Kunnes jossain vaiheessa teet jotain väärin ja mies räjähtää esim. neutraalista kommentistasi tai "ärsyttävästä musiikista".

Joo, te teitte minusta tällaisen. Hakkasitte ja koko nuoruus meni pelätessä milloin joku vetää taas t-ur-pa-an. No ei vedä enää, mutta minä vedän :D

Vierailija
22/38 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee tahallaan ikäviä pikku juttuja esim. ei aamulla vastaa halaukseen, vaan nousee sängystä nopeasti ja tarkkailee hymyillen, miten reagoit.  

Just.  Joka tarkkailee miten reagoit.  Sanoo vaikka ottaneensa setelin jonkun lompakosta tyyliin no ethän sinä kerro tästä..  

En mennyt vipuun, oikeasti hän ei ollut ottanut yhtään mitään, vain tahtoi heittää syöttiä, ettei kannata ilmiantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never Forget kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeuksia tulla ihmisten kanssa toimeen, jyrkkiä mielipiteitä ja "kulmikas käytös". Kontrolloiva, mustasukkainen ja huomionhakuinen (ilmenee aluksi positiivisesti: haluaa pitää paljon yhteyttä. Tulee kuitenkin ärtyisäksi siitä, kun vietät aikaa muiden kanssa tai jos hän näkee että sinulla on hauskaa ilman häntä). Haluaa koko ajan muuttaa naista vaivihkaa johonkin suuntaan, samaan aikaan kehuu vuolaasti ja arvostelee kaikkea. Todennäköisesti jakaa kaveriporukkasi kahtia: toiset eivät voi sietää ensi hetkestä ja varoittelevat hullun katseestä, kieltäytyvät tulemaan samoihin tilaisuuksiin miehen kanssa. Toiset sen sijaan lankeavat samaan harhaan kuin sinä itse. Jos käytös muuttuu huomattavasti ärtyneemmäksi humalassa, krapulassa, niksoissa, matalalla verensokerilla, you name it, silloin pääset kurkistamaan "kulissin" taakse. Kunnes jossain vaiheessa teet jotain väärin ja mies räjähtää esim. neutraalista kommentistasi tai "ärsyttävästä musiikista".

Joo, te teitte minusta tällaisen. Hakkasitte ja koko nuoruus meni pelätessä milloin joku vetää taas t-ur-pa-an. No ei vedä enää, mutta minä vedän :D

Olen pahoillani että olet joutunut kokemaan kiusaamista ja väkivaltaa. Puolustautuminen ok. Sinä kuitenkin vellot vihassa ja katkeruudessa sekä elät menneessä. Hae apua ja voit jatkaa elämää, jopa onnellisena. Nyt vaikutat ilkeältä eikä se ole kellekään kivaa, tuskin edes sinulle.

Vierailija
24/38 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, ehkä joku kuuluisan näkijäsuvun vesa?

Vierailija
25/38 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto.

Huonot kotiolot, tottunut hoitamaan asiat väkivaltaa käyttäen, joko suullista tai fyysistä.

Kaveripiiri epämääräistä.

Käyttää alkoa säännöllisesti.

Ei saa pidettyä työpaikkaa, ei sosiaalisia taitoja.

Kaikki on muiden syytä.

Lyhyt pinna.

Lyö, kun ei osaa puhua. Siis nyrkki puhuu.

Kannattaa ottaa selvää onko tehnyt rötöksiä.

Jos mahdollista, jututtaa ei tyttöystävää.

Pyytää kertomaan hänen lapsuudestaan, isästä, äidistä. Veljistä siskoista.

Negatiivinen.

Pallo hukassa, muumit hakusessa. Takertuu Sinuun.

Kiero luonne.

Vierailija
26/38 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kiltinoloinen ujo mies joka nielee kaiken pskan itseensä ja lopuksi sitten räjähtää kun saa tarpeeksi.

Vierailija
27/38 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kiltinoloinen ujo mies joka nielee kaiken pskan itseensä ja lopuksi sitten räjähtää kun saa tarpeeksi.

Tämä! Olen juuri tuollainen.

Vierailija
28/38 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksuu äitiään ja on muutenkin sellainen, että puhuu naisista helposti alentavasti. Aluksi itse ajattelin (tyhmänä), että onpa kiva kun ei tarvitse olla mustis hänen työpaikkansa "ämmänlänkyröistä" tai kaveriporukan kanoista.

Vierailija
29/38 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka on olemassa. Poikkeuksetta jokainen mies syyllistyy väkivaltaan jossainvaiheessa elämäänsä. Ainoa mitä voi toivoa on ettei itse ole kohteena jos alentuu miehen kanssa elämänsä pilaamaan.

Tämä. Olin aina sen luokan toiseksi pienin tai pienin poika. Pitkät pompotti ja hakkasi eli juuri ne naisten suosikki miehet (pitkät). Isä vei nyrkkeilysalille ja siellä näin, että koolla ei ole mitään väliä vaan nopeudella ja rohkeudella. Sain itsevarmuutta ja seuraava hujoppi joka kosketti minua tavalla joka ei miellyttänyt minua hänet minä tyrmäsin. Minut leimattiin rikolliseksi kun puolustin itseäni, jouduin oikeuden eteen ja maksumieheksi kun puolustin itseäni. Sakot olen maksanut, mutta koskaan en meinaa lakata puolustamasta itseäni. En aio olla naisten suosikkimiesten heittopussi. Mikään ei anna parempaa tyydytystä kuin tyrmätä honkkeli yhdellä koukulla ja kuunnella hänen tyttöystävänsä itkua ja huutoa.

Tällainen mies.

Vierailija
30/38 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Never Forget kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani että olet joutunut kokemaan kiusaamista ja väkivaltaa. Puolustautuminen ok. Sinä kuitenkin vellot vihassa ja katkeruudessa sekä elät menneessä. Hae apua ja voit jatkaa elämää, jopa onnellisena. Nyt vaikutat ilkeältä eikä se ole kellekään kivaa, tuskin edes sinulle.

Ilkeä ihminen on mun mielestä sellainen joka aukoo päätä tuntemattomille, vitsailee toisen äidistä, kiihdyttää autolla kun joku ylittää tietä, ei pidä ovea auki, ei tervehdi etc. En minä ole ilkeä, minä vain haluan olla rauhassa.

Vierailija
31/38 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka on olemassa. Poikkeuksetta jokainen mies syyllistyy väkivaltaan jossainvaiheessa elämäänsä. Ainoa mitä voi toivoa on ettei itse ole kohteena jos alentuu miehen kanssa elämänsä pilaamaan.

Tämä. Olin aina sen luokan toiseksi pienin tai pienin poika. Pitkät pompotti ja hakkasi eli juuri ne naisten suosikki miehet (pitkät). Isä vei nyrkkeilysalille ja siellä näin, että koolla ei ole mitään väliä vaan nopeudella ja rohkeudella. Sain itsevarmuutta ja seuraava hujoppi joka kosketti minua tavalla joka ei miellyttänyt minua hänet minä tyrmäsin. Minut leimattiin rikolliseksi kun puolustin itseäni, jouduin oikeuden eteen ja maksumieheksi kun puolustin itseäni. Sakot olen maksanut, mutta koskaan en meinaa lakata puolustamasta itseäni. En aio olla naisten suosikkimiesten heittopussi. Mikään ei anna parempaa tyydytystä kuin tyrmätä honkkeli yhdellä koukulla ja kuunnella hänen tyttöystävänsä itkua ja huutoa.

Tällainen mies.

Ensiksi te pieksitte porukalla pientä poikaa ja sitten kun heikosta pojasta kasvoi vahva niin alkaa ulina?

Vierailija
32/38 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos välit poikki joka ikiseen ihmiseen huono merkki

susta tulee sen terapeutti ja rengas.. mutta ei se sua rakasta

oot vaan sen sijainen kun kaikki muut kontaktit poikki

kysy vaan miksi999

Vierailija
33/38 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi pullollaan näitä miehiä ja suomi24

Vierailija
34/38 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että naiset aina löytävät nämä samat väkivaltaan taipuvaiset miehet kertonee enemmän naisista kuin miehistä...?

Vierailija
35/38 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ed viestin kirjoitti väkivaltainen mies, joka syyllistää naisia omasta väkivaltaisuuestaan..

Vierailija
36/38 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistushaluinen,mustasukkainen,luuloharhainen,pessimistisesti naisiin suhtautuva,äkkipikainen,eristäytynyt,alkoholi tms.päihdeongelmia,mt ongelmia.Olisin huolissani myös jos naista esineellistetään tai kohdellaan kuin palvelijaa..

Vierailija
37/38 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mustasukkainen

- Kontrolloiva

- Omistushaluinen

- Joutui usein baaritappeluihin tai ainakin saattoi töniä tms. jos joku yritti tehdä mun kanssa tuttavuutta.

Erittäin tunteellinen, herkkä, kehuu ja puhuu paljon. Porukan hauskuuttaja ja osaa keskustella fiksuja.

Toisaalta myös loukkaantuu helposti ja jää jankkaamaan asioita. Äkkipikainen. Paiskoo ovia ja heittelee tavaroita.

Vierailija
38/38 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistushaluinen, mustasukkainen, kontrolloiva, pieniä valkoisia valheita -> suurempia valheita, manipuloiva, liikaa alkoa käyttävä, alkon alaisena ensin verbaalista alistamista, mitätöintiä, haukkumista, johon helposti saattaa suhtautua "olankohautuksella" ja selitellä asiaa kännin piikkiin meneväksi. Seuraavaksi kännissä alkoikin sitten töniminen ja seinille heittely.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi