Mitä te muut yksinäiset teette juhannuksena?
Olisin itse saanut juhannuksen kulumaan hyvin jos olisi ollut aurinkoista ja lämmintä, mutta ei. Täällä päin +17 ja vesisadetta luvattu :( Menee siis jälleen kerran juhannus neljän seinän sisällä yksinään. No, ei saa masentua, pitää sitten keksiä jotain tekemistä sisällä.
Kommentit (61)
ViimeinenKalja kirjoitti:
Mökille kalaan yksin. Laitan kikkelin kaljapulloon ja toisella kädellä juon kaljaa. Imeytyy näin vereen paremmin kummadtakin pääsrä
Kaljapullon suu on hyvin pieni.
Päivä muitten joukossa. Olen kotona, luen ja selaan nettiä. Käyn fillaroimassa, jos sää sallii. En saanut naimisissa ollessanikaan koskaan miestä mukaan juhannuskokolle ja mökillekin vain harvoin, joten ei tässä mitään uutta ole. Nyt olen oikeasti vapaa tekemään tahtoni mukaan.
Ykköset päälle ja lähden ekaa kertaa lavatansseihin. Kävin talvella tanssikurssin 👍
M31
Pelaan World of Warcraftia kiltalaisteni kanssa ja juon siideriä. Lämmitän pakastepitsan kun tulee nälkä... jos siis pelaamiseltani kerkeän. Ei haittaa kylmät kelit, Azerothissa on aina lämmin vastaanotto :)
N39
Saatan käydä mattopyykillä ellei sada, myös pyöräretki luontoon kameran kanssa on suunnitelmissa. Mikäli sataa koko ajan niin odottamassa on hyvä kirja ja jääkaapillinen ruokaa, luen, katson telkkaria ja palstailen :).
Makaan sängyssä ja itken avioeroa ja sitä, että menetin omaa syytäni kaverit sinä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mökille kalaan yksin. Laitan kikkelin kaljapulloon ja toisella kädellä juon kaljaa. Imeytyy näin vereen paremmin kummadtakin pääsrä
Kaljapullon suu on hyvin pieni.
Jos hän on pannut omaa erikoisolutta?
*hirn*
Olen kotona. Saatan katsoa Netflixiä/Viaplayta ja Prisma vissiin järjestää taas kassahihna-liven FB:ssa, joten tulee varmaan seurailtua sitäkin. Juu, aikas säälittävää toimintaa, mutta mulle sopii oikein hyvin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vähän hävettää. Liikun siis vain öisin.
Sama.
T. Batman
Niinhän ne norsutkin kärsällä juovat ja hyvin tulevatkin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Istun yksiössä ja juon kaljaa. Samaa kuin jokaisena juhlapyhänä viimeiset 10 vuotta.
Itsenirhaus-yksiö ?! Taskulämmintä ööliä ?! Sisälämpö 35-50 C välillä ?! Seinät kaatuu päälle ?!
Todennäköisesti puuhailen polttopuiden parissa, valmistaudun tulevaa talvea varten.
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin luonnosta. Minulla on sadetakki ja saappaat, voin mennä ulos kävelylle pienessä sateessakin. Teen joko peltolenkin tai metsälenkin, monta kertaa päivässä. Järvenrantaan pääsen, mutta venettä ei ole, se vähän harmittaa. Juhannuksena on jo alkukesän kasvit häipymässä.
"Järvenrantaan pääsen, mutta venettä ei ole, se vähän harmittaa."
Hanki suppailulauta. Ihana harrastus, paljon helpompaa kuin luuluisi.
M kirjoitti:
Lähden mökille yksin.
Kuulostaa ihanalta. Voi kun minäkin saisin olla yksin mökillä.
Katson lemppari sarjaa, valmistan hampurilaisia, syön sipsejä ja irtokarkkeja, käyn katsomassa kokkoa ja nautin muutaman siiderin :) olisin viettänyt vanhempieni kanssa mutta he lähtevät risteilylle eikä itseä oikein kiinnosta lähteä.
Nautin yksinolosta rauhallisessa kaupunkiasunnossa. Kiva käydä lenkillä, kun ei juuri muita näy.
Mistä ne muut sen tietäisi, että olet yksinäinen? Yksin olen itsekin juhannuksena, mutta en minä sitä silti mitenkään häpeä. Ihan normaalisti käyttäydyn kuin muulloinkin.
M35