Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, oletteko koskaan runkanneet uimahallissa/kylpylässä?

Vierailija
26.04.2006 |

Itse olen tyydyttänut itseni porealtaan " poreilla" ja on kylpylän saunassa tullut myös runkattua...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin parikymppisenä uimahallissa ja suihkussa eräs naikkonen katseli minua ja kaveriani ja samalla hiplasi itseään, siis ehkäpä jopa harrasti itsetyydytystä. Emme viitsineet niin tarkasti katsella.

Harmittaa vieläkin, ettemme tehneet ilmoitusta ko. tyypistä. Onneksi olin kaverini kanssa, ei tuntunut niin pahalta. Tuollainen teko verrattavissa itsensäpaljastamiseen - ja sitähän ei todellakaan terveet ihmiset harjoita.

Vierailija
2/27 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, kiihottaako naisia alastomat miesvartalot ja penikset kylpylöiden höyrysaunoissa? uskaltaa joku tunnustaa nauttivansa näkemisestä paljastamisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ensin kuin vahingossa ja sitten kun annan ymmärtää, että koske vaan... niin hän kuljettaa sormiaan reisiäni pitkin ja uskaltautuu myös sisäreiden puolelle... Sen jälkeen haluan hänen raottavan bininihousujani ja koskettavan minua pillusta... Saisin ihanan orgasmin!

Toinen yleinen fantasiani koskee myös kylpylää. Makailen höyrysaunan lauteilla jalat koukussa ja koskettelen pilluani. Lähistölle istahtaa mies, joka näkee suoraan jalkojeni väliin. Hän sanoo, että jatka ihmeessä, kiva katsella! Jatkan ja saan orgasmin miehen katsellessa...

Vierailija
4/27 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin siinä ammeessa ja huoneessa ja amme jälkeeni putsattiin, joten katson, että siinä ei tapahtunut pahoja!

Vierailija
5/27 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on kiihottavia fantasioita teillä, naiset. kertokaa lisää, näin miehenä kiinnostaa kuulla...

Vierailija
6/27 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi tulee helposti ja varmasti.

Kerran " unohdin" geishapallot sisääni kylpylää mennessäni. Silloin vesisuihku sai pallot pyörimään tosi villisti sisässäni antaen valtavan suuren O;n. Se oli paras kokemukseni näistä " tuhmista leikeistä" !

Vierailija
7/27 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, miesten alastomat vartalot ja penikset eivät kiinnosta minua höyrysaunassa.

Vierailija
8/27 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus tehnyt suihkulla orgasmin itselleni kuntosalin suihkutiloissa, kun olen ollut ihan yksin siellä.

Vierailija
9/27 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mieheltäni altaaseen, apuna oli poresuihku. Itekin tykkään poreista, mutta koskaan en oo orkkuun asti niissä lillunut :-)

Vierailija
10/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) :)

Vierailija
11/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala pitää ilme kurissa (silmät lasittuvat, painuvat kiinni, pää kallistuu), kun orkku tulee.

Nautin samalla lämpimästä vedestä samalla.

Vierailija
12/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olit?

Mies

Vierailija
13/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä touhua! toivottavast kemistit keksii nopeasti lisää niitä värjäytyviä aineita jotta voidaan noi pervot lähettää kotiinsa tumputtaa.

NE ON HEI YLEISIÄ ALUEITA MISSÄ ON LAPSIA JA VANHUKSIA YMS. JA ILMAN TEIDÄN PERVOILUAKIN NE VITUN ALTAAT ON TÄYNNÄ ERITTEITÄ.

ITSE en käy ikinä yleisissä uimaloissa yms. köyhien paikoissa. omat kylpylät kotona vastavirta -altaineen yms. herkut. mut silti HEI alaluokka herätkää. Menkää töihin jos teil on töitä.

NOKIA, YESKIA, PERHAPSKIA.

Vierailija
14/27 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vaimon kanssa kylpylässä, huomasin siinä porealtaassaa että sopivasti uimapukua raottamalla hänelle tekevän hyvää. Minun piti pitää kohdallaan, nainen kiemurteli ja tärisi niin, ettei olisi yksin onnistunut saamaan. Toisaalta myös vartioin, että muut eivät huomanneet. Oli hiljainen aika, eikä koko kylpylässä ollut juurikaan muita.

Vierailija
15/27 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin porealtaassa vieressä nuoripari oli sylikkäin ei jäänyt epäselväksi mitä tapahtui nainen kiemurteli ja puri huulta sylissä lantiota heiluttaen :) iteäni alkoi kiihottaa ja samalla käsi meni uikkareihin kun kuplat viellä hyväilivät niin laukesin melkein samaa. Aikaan kun pari.

Vierailija
16/27 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkkaan joka paikassa. Kassajonossa, kirjastossa, uimahallissa, työpaikalla ym. ym.

Mitähän seksihulluja tällä palstalla oikein pyörii???

Vierailija
17/27 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua hävetä kertoa, että esim. uimahallissa saatan jossain tilanteissa kiihottua. Porealtaassa kerran vastapäätä istui mies, ja näin kun katseli mun rintoja. Nännit oli luonnollisesti kovana, ja näkyi uimapuvusta. Alkoi kyllä poskia punottaa, ja tuntua alapäässä. Kun menin saunaan, ei siellä ollut muita, niin hieroin klitorista ja vähän sormetin, siirryin siitä kuitenkin vessaan hoitamaan itseni loppuun. Sormetin ja hieroin klittaa, ja tulin. Tuntui hyvältä. Ei mun mielestä mitään väärää, jos ei tee sitä muiden nähden, tai esim. sielä vedessä.

Vierailija
18/27 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin työporukalla kylpylässä ja aloin hyväillä erästä hyvää tuttua, myös varattua naista vieressäni , kun porealtaassa ei ollut juuri muita. Hän ei vastustellut yhtään, vaan sain viedä sormeni uimapuvun alle ihan perille asti ja hieroin hellästi sormella klitorista. Hän toi kätensä uimahousuihini ja hyväili ja kovetuin täysin. Altaassa ollut vanhempi pari ei huomannut ja lähti pois. Silloin nainen laukesi pienesti.Minä en uskaltanut mennä loppuun asti. Emme voineet silloin rakastella missään, vaan piti tehdä itse kummankin. Olin aivan valtavan kiihottunut silloin ja tiedän, että seksi olisi tuntunut taas ihan taivaalliselta hänen kanssaan.

Vierailija
19/27 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn uimahallissa viikoittain. Jos ketään muita ei ole saunassa, niin usein sormet eksyvät jalkoväliin. Jos joku avaa oven niin otan heti pois. Nautin jotenkin siitä kun mietin että epäileeköhän toinen jotain. Malttamattomana myös odotan että toinen saunoja lähtisi että pääsen jatkamaan. Yleensä en kyllä koskaan saa niin pitkää hetkeä yksin saunassa että orgasmiin asti pääsisin. Pitää joko mennä veskiin tai jättää sikseen. 

Vierailija
20/27 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porealtassa olen pari kertaa saanut orkun kun ohjaan kuplat klitorikselle!