Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelua

Vierailija
19.02.2008 |

Olen sitä mieltä, että monet naiset valhtelevat silloin, kun on puhetta munan koosta ja siitä, minkä kokoisista he pitävät. Mistäkö tiedän tämän? Tiedän sen siitä, että omissa housuissa sattuu pullottamaan ISO. Takana on noin 80 seksikokemusta ja aina naisten reaktio on ollut haltioitunut. Osa noista mimmeistä on intoutunut suorastaan seksiorjikseni (soittelevat perään koko ajan ja haluavat lisää).

Miksi naiset siis valehtelevat tästä asiasta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka jaetaan naisille, ja sen sääntöjä / koodistoa niiden tulee noudattaa ja koskaan ei paljastaa sen sisältöä miehille..

Niin siellä lukee pykälä 87 että naisten kuuluu sanoa että koolla ei ole merkitystä......

Vierailija
2/13 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on paljon naisia jotka eivät halua isoa vaan keskikokoista koska iso sattuu. Monikin korostaa sitä että naiset niinkuin miehetkin on erilaisia, toiselle sopii iso ja toiselle pienempi. Miksi ne naiset täällä valehtelisivat?

m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole paljon merkitystä vehkeen koolla.. no kunhan nyt ei ole aivan olematon. Ulkonäköseikat yleensä eivät ole parisuhteen perusta. Myönnettäköön tosin, että minäkin tahtoisin kerran elämässä nähdä ja tuntea sellaisen jättimelan..

n35

Vierailija
4/13 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kiikarissa, mutta ei se munan koko todellakaan vaikuta puolison etsinnässä. Partnereidensa määrällä kehuva mies on todellinen turn-off oli sillä iso tai ei. Itselläni on pienenpieni pimppa, joten iso lähinnä sattuu, varsinkin jos se mies ei osaa sitä käyttää. Omalla miehellä on keskikokoinen ja olen todennut sen mulle parhaaksi. Isoja on kokeiltu ja pieniä myös.

Vierailija
5/13 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletuksena on aina, että isoa ei osata käyttää?

Vierailija:

Itselläni on pienenpieni pimppa, joten iso lähinnä sattuu, varsinkin jos se mies ei osaa sitä käyttää

Vierailija
6/13 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten puhetta. Minulla sama ONGELMA kuin ketjun aloittajalla.

Paljon on kilometrejä täkana ja suurin osa on ollut TODELLA haltioissaan kun vehkeen on nähnyt ja saanut tuntenut sisuksissaan.

Monelle antanut elämän ensinmäisen orgasmin ja nainen on voinut toteuttaa fantasioita esim setojen suhteen ym. Ennen sänkyyn menoa suurin osa naisista on sanonut ei sillä koolla ole väliä. Seksin jälkeen kyllä mieliala on muuttunut. Ne selittää mitkä ei tiedä. Ne jotka on kokenut ei selittele vaan tietää.

Vierailija
7/13 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset tykkää isosta, niin se vaan on. Ei kuulemma kaikki miehetkään tykkää tiukasta, liian tiukasta, pillusta. Liika on liikaa tässäkin asiassa.

Minäkin olen päässyt isoa kokeilemaan, olihan seksi hyvää ja tyydytys saatiin kumpainenkin, mutta ei siinä MUN mielestäni mitään NIIN ihmeellistä ollut, että jäisin sitä loppuelämäkseni miettimään. Niin se vaan on.

Ei silti, olkaa vaan ylpeitä isosta kalustanne, mutta älkää luulko, että kaikki naiset sen perässä juoksisivat.

Vierailija
8/13 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokaluisia on kohdalle sattunut ja olen nauttinut niistä tosi paljon. On aivan erilainen tunne kun sisällä on paksu kalu. Mutta en minä nyt koskaan ole miehen kalua kehunut. Minusta on mukava kun miehet kehuvat vartaloani yms., muttei minusta ole tuntunut, että miehet edes kaipaisivat vastaavia kehuja. Valeita on kyllä tullut viljeltyä, mutta vain oman miehen suuntaan. Välillä on hauska teeskennellä orkkua.

Vierailija
9/13 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkään jättimelan kanssa! Kokemusta on, ja se sattui pirusti. Mielummin liian pieni kuin liian iso. Kiitos!

N30

Vierailija
10/13 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkään jättimelan kanssa! Kokemusta on, ja se sattui pirusti. Mielummin liian pieni kuin liian iso. Kiitos!

N30

Vierailija
11/13 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30

Vierailija
12/13 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30

Vierailija
13/13 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai varsinkaan liian pitkistä. Pitkähkö ja paksu on mieleen. Tai ei ainakaan mikään pieni. No peppuseksiin en ison kanssa kyllä suostu et siinä mieles taas pieni on aika kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi