Etsin henkilöitä kirjoittamaan eri pituisia tekstejä. Töitä, josta saa hyvät sivutulot!
Mulla on projekti, johon etsin suomenkielisiä kirjoittajia. Tarvitsen henkilöitä kirjoittamaan tekstejä annetusta aiheesta, tyyliin "Kirjoita 500 sanaa aiheesta X". Ne voivat olla vaikkapa ihan yleisiä aiheita kuten Suomen historia tai vaikka joku peliarvostelu. Tekstien pitäisi olla uniikkeja, mutta vapaasti saa käyttää netistä löytyviä muita tekstejä, kuten vaikkapa englanninkielisiä tekstejä, inspiraation lähteenä! Mahdollisimman selkeää ja oikein kirjoitettua tekstiä.
Tämä on oiva mahdollisuus pieniin lisätienesteihin ja työtä voi tehdä kotoa käsin netissä. Omaan tahtiin saa kirjoitella, mutta mitä enemmän kirjoittaa, sitä enemmän tienaa. Maksu jokaista kirjoitettua sanaa kohden.
Laita sähköpostilla mulle viestiä merikarhulainen(at)gmail.com niin kerron lisää.
Kommentit (6)
Missäs näitä tekstejä käytetään? Tuleeko kirjoittajan nimi esiin vai voiko kirjoittaa pseudonyyminä? Mites työnantajamaksut eli hoidatko ne vai pitääkö kirjoittajalla olla toiminimi tms?
Kuinka kuranttia tiedon pitää olla? Esim jos aihe on Suomen historia, niin kuinka paljon pitää tehdä taustatyötä? Itse olen historioitsija ja tuosta aiheesta syntyisi teksti lonkalta ja asiatiedot olisi oikein. Mutta jos pitäisi kirjoittaa vaikka Golf-virran vaikutuksesta Fennosskandian ilmastoon, niin ilman tietojen tarkistusta voisi syntyä aika soopaa.
Täytyykö historiasta kirjoittaa niin kuin ns. virallinen versio menee vai saako kirjoittaa miten asiat on oikeasti mennyt? Esim. ensimmäisen ja toisen maailmansodan sekä talvisodan salatut dokumentit?
Huhuu, merikarhulainen? Vastaa nyt jotain, että tiedämme, ettei tämä ollut vaan joku feikkijuttu. Itse en ainakaan ala laittaa sähköpostia, jos tämä oli vaan vitsi
Minkä verran palkkio on per sana? Missä tekstejä käytetään, säilyykö kirjoittajalla oikeudet omaan tekstiinsä?