Miksei nainen saa olla ruma? Mieskin saa olla
Kysyin tätä jo eilen myöhään, mutta näemmä se on poistettu. En kyllä tiedä miksi, ei luulisi olevan asiaton aloitus millään tasolla.
Minä aion olla niin ruma kuin huvittaa, en jaksa osallistua siihen puunauskulttuuriin mitä naistenlehdet ja tv syöttävät. Naisen pitäisi olla huoliteltu ja kaunis. Miksi. No minä olen nainen ja olen juuri niin ruma kuin olen. Söpöstelyt ja kaunis on jo nähty, se on tylsää.
"Ruma on uusi musta" voisi olla tulevaisuuden motto naisille jotka juoksevat trendien perässä. Harmi ettei sellaista trendiä keksitä, koska se ei tuo rahaa meikki- ja vaateteollisuudelle. Rumuus ei vaadi pynttäytymistä. Ruma ihminen osaa käyttää samoja vaatteita vuosia, eikä se ole mikään ongelma.
Aikaa säästyy elämälle.
Rumuudessa on asennetta.
Kommentit (81)
Monesti ns. kaunis nainen on niin ärsyttävän näköinen "höyhenissään". Etenkin inhoan törröhuulia, yleensä suun korostusta, silikonitiissejä, överiripsiä ja perseen korostusta.
Vierailija kirjoitti:
Monesti ns. kaunis nainen on niin ärsyttävän näköinen "höyhenissään". Etenkin inhoan törröhuulia, yleensä suun korostusta, silikonitiissejä, överiripsiä ja perseen korostusta.
Kaikenlisäksi tuo ei edes ole kaunista, vaan erittäin ikävän näköistä.
Tulin melkein surulliseksi kun kaupan kanssa, todella nuori tyttö ja varmasti täydellisen näköinen luonnostaan, oli laitattanut sellaiset irvokkaat kumihuulet ja metrin mittaiset tekoripset. Mutta hymyilin toki ja olin ystävällinen, herttainen tyttö mutta minun kävi sääliksi ja nousi äidilliset vaistot pintaan. Ois tehnyt mieli pelastaa se jotenkin.
Onneksi Suomessa ei tarvitse pynttäytyä yhtä paljon kuin joissain muissa maissa. Ulkonäköpaineita toki on, mutta täällä saa olla rauhassa melko tavis ja epätrendikäs, ainakin aikuisena ja keski-iän kynnyksellä. Nuorten paineet ovat toki ihan omaa luokkaansa.
Asiaa!
Musta ei saa kaunista tekemälläkään, onneks oon huomannut että juuri se tekee mut tyytyväiseksi, miehet ei ahdistele ja niiden kanssa voi olla ihan kaveria, sopii myös jotenkin tähän "rock imagoon", ruma keski-ikänen nainen mustassa hupparissa, heti katu-uskottavuus nousee metallipiireissä. :D
Miten niin ei saa olla? Kyllä kukin saa olla juuri sen näköinen kuin haluaa, kunhan nyt jonkinlaiset vaatteet on päällä.
Naimaikäisissä miehiä on sitä paitsi yhteensä melkein satatuhatta enemmän, joten ihan jokaiselle naiselle löytyy puoliso. Ja se nyt on tiedossa, että seksiin miehet ovat valmiita kenen kanssa tahansa.
Eli mitään syytä olla olematta ruma ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei saa olla? Kyllä kukin saa olla juuri sen näköinen kuin haluaa, kunhan nyt jonkinlaiset vaatteet on päällä.
Naimaikäisissä miehiä on sitä paitsi yhteensä melkein satatuhatta enemmän, joten ihan jokaiselle naiselle löytyy puoliso. Ja se nyt on tiedossa, että seksiin miehet ovat valmiita kenen kanssa tahansa.
Ei mulle oo löytynyt.
Toki viimeksi annoin pakit yhdelle miehelle. Hän oli heroiinin korvaushoidossa eikä oikeastaan ole tehnyt elämässään mitään muuta. Mutta palstamiesten mielestä mun pitäisi laskea tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä täytyy painoindeksi olla 15 ja ikä kans.
Painoindeksini oli vielä muutama viikko sitten 15, jonka seurauksena jouduin tai pääsin osastohoitoon. En ole painoindeksin 17 jälkeen saanut muuta kun huolestuneita katseita ja pyyntöjä yrittää syödä edes vähän. Painoindeksin mentyä alle 19 sain pelkkää vittuilua muodottomuudestani (joka ei ole painosta vaan suorasta vartalosta kiinni). Painoindeksi 15 ei ole mitenkään haluttu, kenenkään silmissä vaan usein merkki vakavasta sairaudesta.
Mediassa tunnutaan nykyään ihailtavan terveen painoista silikonilla tisseistä ja perseestä täytettyä vartaloa eikä alipainoa, eikä pitäisikään..
Saat olla ihan omissa oloissasi niin ruma kuin haluat.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle oo löytynyt.
Toki viimeksi annoin pakit yhdelle miehelle. Hän oli heroiinin korvaushoidossa eikä oikeastaan ole tehnyt elämässään mitään muuta. Mutta palstamiesten mielestä mun pitäisi laskea tasoa.
Olisi kiinnostavaa arvioida, mistä huono menestyksesi voisi johtua, mutta valitettavasti se ei palstan välityksellä taida onnistua. Kertoimet ovat kuitenkin niin voimakkaasti puolellasi.
Vierailija kirjoitti:
Et ole paljon tainnut seurata, miten naisille toitotetaan jo pienestä asti kauneuden arvoa.
Taidat olla mies, jos et ymmärrä aloituksen pointtia.
Toki SAA OLLA, ei siitä vankilaan joudu, mutta kyllä se vaan niin on, että naisessa arvostetaan vain ulkonäköä, ja jos mietitään vaikka naisjulkkiksia, eipä heistä somessa näe kuin ulkonäköön keskittyviä puheita (haukkumista yleensä), mutta suohirviöiltä näyttävät julkkismiehet saavat elää naamansa kanssa ihan rauhassa, ei mitään ongelmaa, haukkumisessakin keksitytään asioihin, ei naamaan.
Näin se vaan menee. Rumuus on miesten etuoikeus edelleen.
Tulisi edes yksi naishahmo tv-sarjaan, joka olisi helvetin ruma ja cool.
Mutta ei, aina pitää olla nukkenaamaisia misukoita.
Vierailija kirjoitti:
Paska puhetta, rumaa naista ei kukaan jaksa katsoa, persettä ja tissejä kannattaa aina korostaa.
Lähikaupan tyttö esittelee aina tissivakoa ja tänään näin sen ekan kerran pyllistelemässä hyllyillä ja täytyy sanoa sitä tarakkaa kannattaa esitellä.
Voi tulla sinulle yllätyksenä, useimmat naiset ei halua että miehet heitä tölläävät.
Onneksi rumana ei ole tätä pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole paljon tainnut seurata, miten naisille toitotetaan jo pienestä asti kauneuden arvoa.
Taidat olla mies, jos et ymmärrä aloituksen pointtia.Toki SAA OLLA, ei siitä vankilaan joudu, mutta kyllä se vaan niin on, että naisessa arvostetaan vain ulkonäköä, ja jos mietitään vaikka naisjulkkiksia, eipä heistä somessa näe kuin ulkonäköön keskittyviä puheita (haukkumista yleensä), mutta suohirviöiltä näyttävät julkkismiehet saavat elää naamansa kanssa ihan rauhassa, ei mitään ongelmaa, haukkumisessakin keksitytään asioihin, ei naamaan.
Juuri näin.
Voi kun tulis oikein ruma ja rosoinen rikosetsivä hahmo, siis nainen. Miehille on jo monta. Sais nuoret tytötkin jotain esikuvia ja ihailtavaa.
Misseistä ei oikein ole esikuviksi kellekään, jos haluaa elämältä jotain muutakin kuin meikki- ja trendivinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla mies, jos et ymmärrä aloituksen pointtia.Toki SAA OLLA, ei siitä vankilaan joudu, mutta kyllä se vaan niin on, että naisessa arvostetaan vain ulkonäköä, ja jos mietitään vaikka naisjulkkiksia, eipä heistä somessa näe kuin ulkonäköön keskittyviä puheita (haukkumista yleensä), mutta suohirviöiltä näyttävät julkkismiehet saavat elää naamansa kanssa ihan rauhassa, ei mitään ongelmaa, haukkumisessakin keksitytään asioihin, ei naamaan.
Olen kyllä mies, enkä tosiaan ymmärrä. Miehenkin pitää olla vahva ja itsevarma supliikkimenestyjä, joka voittaa muut ja vie elokuvan naiset. No, en ole sellainen, eikä asia kiinnosta minua pätkääkään.
Ainoa asia, missä sillä on oikeasti minulle ollut merkitystä on, että puolison löytäminen oli pirullisen vaikea ja piinaavan pitkä prosessi. "Olet tosi kiva ja ihana, mutta..." tuli kuultua vuosikymmenen aikana niin monta kertaa, että sormien ja varpaiden lisäksi pitää ottaa laskutikkukin käyttöön. Ymmärtääkseni naisilla tätä ongelmaa ei ole, joten en näe, mitä merkitystä rumuudella olisi tosiasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tätä jo eilen myöhään, mutta näemmä se on poistettu. En kyllä tiedä miksi, ei luulisi olevan asiaton aloitus millään tasolla.
Ei sitä ole poistettu.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3194826/miksei-nainen-saa-olla-ruma-mie…
Nyt alan käsittää, miksi täällä jatkuvasti itketään "poistettujen" aloituksien perään. Ihmiset ilmeisesti luulevat, että jos heidän aiheensa ei näy etusivulla, se on poistettu. Ei ole. Etusivulla näkyvät vain uusimmat viestit ketjuineen.
Vierailija kirjoitti:
Minä aion olla niin ruma kuin huvittaa, en jaksa osallistua siihen puunauskulttuuriin mitä naistenlehdet ja tv syöttävät. Naisen pitäisi olla huoliteltu ja kaunis. Miksi. No minä olen nainen ja olen juuri niin ruma kuin olen. Söpöstelyt ja kaunis on jo nähty, se on tylsää.
"Ruma on uusi musta" voisi olla tulevaisuuden motto naisille jotka juoksevat trendien perässä. Harmi ettei sellaista trendiä keksitä, koska se ei tuo rahaa meikki- ja vaateteollisuudelle. Rumuus ei vaadi pynttäytymistä. Ruma ihminen osaa käyttää samoja vaatteita vuosia, eikä se ole mikään ongelma.
Aikaa säästyy elämälle.
Rumuudessa on asennetta.
Jotain pitää pystyä tarjoamaan jos haluaa kelvata, ei miehetkään ryhdy suhteeseen puhtaasta hyväntekeväisyydestä yhtään sen enempää kuin naisetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska puhetta, rumaa naista ei kukaan jaksa katsoa, persettä ja tissejä kannattaa aina korostaa.
Lähikaupan tyttö esittelee aina tissivakoa ja tänään näin sen ekan kerran pyllistelemässä hyllyillä ja täytyy sanoa sitä tarakkaa kannattaa esitellä.Voi tulla sinulle yllätyksenä, useimmat naiset ei halua että miehet heitä tölläävät.
Onneksi rumana ei ole tätä pelkoa.
Mistä tuon keksit, palstan ulkopuolella suurin osa naisista haluaa positiivista huomiota miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa säästyy elämälle.
Rumuudessa on asennetta.
Jotain pitää pystyä tarjoamaan jos haluaa kelvata, ei miehetkään ryhdy suhteeseen puhtaasta hyväntekeväisyydestä yhtään sen enempää kuin naisetkaan.
Nyt oli kyse elämästä, ei parisuhteista.
Toisekseen, miksi naisen pitäisi olla kaunis parisuhteessakaan? Miehet hokevat palstalla jatkuvasti, että jokainen nainen saa seksiä ja suhteen.
Ei kyllä täytyy painoindeksi olla 15 ja ikä kans.