Ihan sairaan kylmä taas
Mökin terassilla istun viltin alla ja paksu villatakki lisänä. Näpit ihan jäässä. Tuuli on aika hyytävä. No, ei ainakaan hyttyset vaivaa.
Kommentit (12)
Jotain 11-13 astetta ja jäädyn tuonne ulos. Missä se kesä luuraa?
Jännä ilmiö, auringossa kuuma ja varjossa ei pysty olemaan ilman hupparia?
Miten ilma voi olla kylmä vaikka aurinko porottaa pilvettömältä taivaalta eikä edes tuule?
Vierailija kirjoitti:
Jotain 11-13 astetta ja jäädyn tuonne ulos. Missä se kesä luuraa?
Kesä alkaa normaalisti aina vasta juhannuksen jälkeen.
Liikuttele sitä lihavaa ruhoasi vaikka pihatöiden tahtiin niin tulee lämmin.
Onneksi viikonlopusta alkaen lämpenee taas. Pk seudulla joka päivä yli 22 astetta :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin ilkeä vastaus? Ihan normivartaloinen olen. Tänään ei huvita tehdä pihatöitä. Ollaan tehty muutama päivä polttopuita ja nyt aion pari päivää ihan laiskotella. Ap
Kanta-Hämeessä varjon puolella mittarini näyttää nyt 19,3 astetta, eli kyllä on niin hirveän kauhean kylmä että voi kirosana sentään.
Ilmastonmuutoksesta johtuu, säät jo monta vuotta olleet tällaisia. Nyt kyllä kaivattaisiin jo sadetta, sadot menevät pilalle jo kuivuuden takia...Onhan tää aika p-seestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin ilkeä vastaus? Ihan normivartaloinen olen. Tänään ei huvita tehdä pihatöitä. Ollaan tehty muutama päivä polttopuita ja nyt aion pari päivää ihan laiskotella. Ap
Mä pidän myös oikein sohvapäivän. Lämmitän mikrossa eilistä ruokaa ja mussutan herkkuja telkkarin äärellä.
Onhan tuossa muutama maksullinen elokuvakanava. En ala turhaan palelemaan ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Siis kokemuksesta tiedän.
T. Lihava lyllerö
Vierailija kirjoitti:
Kanta-Hämeessä varjon puolella mittarini näyttää nyt 19,3 astetta, eli kyllä on niin hirveän kauhean kylmä että voi kirosana sentään.
Niin, harmi että täällä ei ole samanlaista keliä. Täällä näyttää mittari 15 ja raaka tuuli käy mereltä. Ap
19 astetta varjossa, auringossa tarkenee ihan hyvin