Menee niin hermo tuohon kaljaa kittaavaan ja minua haukkuvaan "mieheen" saanko mennä naarmuttamaan sen auton kyljet pas*aksi?
Taas olen ollut aamusta asti "v*tun läski emakko" ja tehnyt kaiken väärin, tiskauksesta imurointiin.
Auto on miehelle suunnilleen pyhä, menisinkö naarmuttamaan siitä kyljet pas kaksi?
Kommentit (22)
Kysy siltä että jos minä olen emakko, niin oletko sinä sitten sika?
Oikeesti, jätä se sika.
Ota imuri ilman letkua ja siitä kahvasta kiinni siis, ala moukaroida autoa minkä ehdit. Sitte sanot että hupsis, yritin tappaa hyttystä ettei se tee reikää sun herkkään ihoosi, rakas.
MITEN voit olla tommosen kans saman katon alla!!? Huhhuh jos mun mies noin sanois painuisin Saman tien muualle tai se!
Peiliin katsomisen paikka, sinä itse olet valitsemalla valinnut kaikista maailman miehistä juuri hänet.
Vierailija kirjoitti:
Käytä mieluummin aika paremmin ja järjestä asiat tänään niin, että pääset huomenna miehestä eroon lopullisesti. Tuohon suhteeseen ei kannata jäädä sekunniksikaan.
Sen jälkeen käy naarmuttamassa auto.
Aamusta asti? Oletteko te molemmat kotona koko päivän?
Miltä tavalla naarmuttaminen parantaa tilannetta?
Auton naarmuttaminen on pientä. Minäkin viime viikolla naarmutin jonku tuntemattoman autoa. Ota siitä väittää pelit irti tai ikkunat rikki.
Älä naarmuta. Minä kun v#ttuunnuin niin maalasin suhumaalilla ukon auton konepellille kirkkoveneen kuvan. Kadun sitä nyt.
Oikeasti kuuntelet tuollaista? Miksi?
treffit kirjoitti:
Kysy siltä että jos minä olen emakko, niin oletko sinä sitten sika?
Oikeesti, jätä se sika.
Kenen kanssa sulla on treffit?
Itse olet moisen ihanuuden valinnut. Pyöräytä pari mukeloa sen kanssa, ihana kun jokatapauksessa on. Ja menkää naimisiin, jos ette ole jo. Kyllä se muuttuu siitä vielä ihanammaksi.
Töki ennemmin kaljatölkkeihin reikiä, siihen nipsuttimen viereen. Tai sitten voit tiputella niitä lattialle, mutta sinähän sen sotkun joudut sitten siivoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä naarmuta. Minä kun v#ttuunnuin niin maalasin suhumaalilla ukon auton konepellille kirkkoveneen kuvan. Kadun sitä nyt.
Ymmärrän, se toinen kuva sopii miehelle paljon paremmin.
Tai jos olisit aikuinen ja vain lähtisit menemään?
Mikä ap estää sinua tekemästä asuntohakemuksia ja lähtemästä pois moisen sian luota?
Jos se on pahoja poikia no ei kannata ärsyttää vaa lähtee. Sit jos on tavallinen kiva jolla on vaa masennuksen alku tai muuten vaikeeta aikaa no ennemmin annat rauhottua ja sit ku on paremmalla tuulella no puhutte.
Sano se et tuntuu pahalta miten Haukuit. Ja sovitte miten yhdessä voisitte siivoa. Kyl se siitä.
Käytä mieluummin aika paremmin ja järjestä asiat tänään niin, että pääset huomenna miehestä eroon lopullisesti. Tuohon suhteeseen ei kannata jäädä sekunniksikaan.