Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua aikuiseen naiseen joka puhuu pahaa ja juoruaa selän takana?

Vierailija
13.06.2018 |

Saat muilta tietää että toimii niin, miten toimit sinä? Naaman edessä on yhtä hymyä ja puhuu kauniilla sanoilla kuten tämmöisillä myrkyllisillä ihmisillä on jostain syystä usein tapana. Korostaa omaa kiltteyttään ja hyväntahtoisuuttaan mikä ei käytännössä näy hänen toiminnassaan vaan jää omien sanojensa asteelle.

En haluaisi olla tyly ja töykeä mutta en osaa teeskennellä kunnoitusta. Itse kun arvostan sitä että asioista puhutaan suoraan ja eteen tulevat ristiriidat käsitellään reilusti ja avoimesti. Toinen matelee vastaan tullessa ja tietää miten myrkkykieli kalkattaa selän takana, alan välttelemään ja kohtelemaan torjuvasti vaikka haluaisin pystyä olemaan neutraali. Kyse on työkaverista.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuommoinen puolison sukulainen. Pyrki aina kaikessa esittämään minut huonossa valossa. En ole juuri lainkaan enää tekemisissä. Näin on paras ja olen onnellinen.

Vierailija
42/42 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen oppinut, että työpaikalla ei kannata puhua itsestään mitään. Vain työasioista voi puhua . Ja niistäkin rajoitetusti. Ei mitään semmoista, mitä voi käyttää joku itseä vastaan. Lörpöttely, juoruilu ym ei sovi työpaikalla. Työssä ollaan sikai, että saa  palkkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi