Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos syön kesän aikana pelkkää lihaa, kanaa, juustoja ja salaatteja

Vierailija
13.06.2018 |

Ja jätän perunat, pastat ja leivät väliin. Laihdunko?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdut, jos kulutat enemmän kuin syöt. Aloituksen tiedoilla siis mahdoton vastata.

Vierailija
2/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee siitä, koostuuko ruokavaliosi pääasiassa noista.

Yleensä ihmiset kokevat olonsa paremmaksi jättämällä vaalean vehnän pois ja turvotukset lähtee.

Itsellä lähtee parissa päivässä aina pari kiloa nestettä ihan jättämällä maitotuotteet ja vehnän pois, vaikka normaalipainon alapäässä olen muutenkin. Mutta eniten se vaikuttaa oloon, on jotenkin skarpimpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti. Mutta muista käyttää myös rasvaa, niin mieliteot pysyvät kurissa. Paista kana voissa ja lisää salaattiin reilusti öljyä. Ja itseasiassa rasvainen lihakin on hyväksi... Itse pudotin viime kesänä näin melkein 20 kiloa ylipainoisesta normaalipainoon. Eikä kilot ole tulleet takaisin vaikka välillä herkuttelenkin :D

Vierailija
4/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja muista juoda reilusti vettä, syödä monivitamiinia ja alun pari päänsärkyistä päivää menevät buranalla :)

T: vastaaja nro 3

Vierailija
5/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdut hyvinkin nopeasti, varsinkin jos ylipainoa on. Mä lopetin noiden ja sokerin syömisen hiljattain, ja oon laihtunut useamman kilon lyhyessä ajassa. Muistathan kasvikset kuitenkin ja muutakin proteiinia kuin vain juusto ja liha 😊

Vierailija
6/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdut hyvinkin nopeasti, varsinkin jos ylipainoa on. Mä lopetin noiden ja sokerin syömisen hiljattain, ja oon laihtunut useamman kilon lyhyessä ajassa. Muistathan kasvikset kuitenkin ja muutakin proteiinia kuin vain juusto ja liha 😊

Yritän muistaa. Kalaa en voi syödä allergian takia.

Vierailija
7/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöjä. Laihtuminen riippuu ihan siitä, kuinka suuria määriä kokonaisuudessaan syö, eikä siitä mitä syö.

Vierailija
8/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on tyypillinen ihminen joka alkaa mielummin näihin ihmedieetteihin kuin että alkaisi laskemaan kaloreita.

Voit aivan hyvin syödä pizzaa, suklaata ja jäätelöä ja laihtua jos syöt niitä tarpeeksi vähän.

Perunaa pastaa ja leipää ei tarvitse jättää kokonaan pois mutta niiden annosmääriä on järkevää rajoittaa.

Miksi aina pitää ajatella noin mustavalkoisesti että joko hirveästi hiilihydraatteja tai ei ollenkaan..

Vierailija
9/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöjä. Laihtuminen riippuu ihan siitä, kuinka suuria määriä kokonaisuudessaan syö, eikä siitä mitä syö.

Kyllä se riippuu ihan siitä, mitä syö.  Se, mitä syö, vaikuttaa myös siihen, kuinka paljon syö.

Vierailija
10/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä se ole niinkään. Elimistöllä menee ihan eri tavalla energiaa eri lähteistä tulevan energian polttamiseen. Proteiinin hyötykäyttäminen kuluttaa eniten , höttöhiilarin vähiten. 

Vierailija
11/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä se ole niinkään. Elimistöllä menee ihan eri tavalla energiaa eri lähteistä tulevan energian polttamiseen. Proteiinin hyötykäyttäminen kuluttaa eniten , höttöhiilarin vähiten. 

Höpöjä. Ero on marginaalinen. Sillä ei käytännössä ole merkitystä.

Merkitystä on sillä, paljonko sitä kanaa ja juustoa syö.

Ja tokihan on selvää, että jos jättää jotain ruokavaliostaan pois (esimerkiksi viljatuotteet) ottamatta mitään tilalle, kokonaisenergian määrä laskee ja paino putoaa. Mutta jos vaikka perunan korvaa kanalla niin että energiamäärä pysyy samana, ei mitään muutosta painossa tapahdu.

Vierailija
12/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tokihan on selvää, että jos jättää jotain ruokavaliostaan pois (esimerkiksi viljatuotteet) ottamatta mitään tilalle, kokonaisenergian määrä laskee ja paino putoaa. Mutta jos vaikka perunan korvaa kanalla niin että energiamäärä pysyy samana, ei mitään muutosta painossa tapahdu.

Älä nyt viitsi vängätä.

Vierailija
13/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, niinpä se on. Itsekin otin hiilareiden tilalle melkein puoli pakettia voita päivässä. Taisivat kokonaisenergiat laskea ihan hurjasti ;) . Kummasti vaan paino tippui melkein 20kg 4 kuukauden aikana. 

Ehkä ne oli vaan nesteitä, niin kuin vastustajat aina väittävät :D

T: vastaaja nro 3

Vierailija
14/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jätän perunat, pastat ja leivät väliin. Laihdunko?

Syö mieluummin niitä salaatteja ja jätät lihatkin vähemmälle.

Vierailija
15/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdut, jos kulutat enemmän kuin syöt. Aloituksen tiedoilla siis mahdoton vastata.

Laihtuu riippumatta kaloreista, jos syö noin.

Vierailija
16/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole määrillä merkitystä, vaan sillä mitä syö. Avainsana on insuliini. Jos syö niin, ettei sitä juurikaan erity niin laihtuu kaloreista riippumatta. Insuliinia nostavat vain hiilihydraatti (suoraan) ja proteiini (muuntumalla hiilariksi, jos sitä tulee liikaa) ja rasva ei nosta lainkaan.

Vierailija
17/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en noilla eväillä laihtunut. Kaksi kiloa lähti, mutta se lienee ollut nestettä. Hyvää ruoka kyllä oli. Hitonmoinen ummetus vaivasi, kaikesta rehunpupeltamisesta huolimatta.

Sinusta en tiedä miten käy. Joiltakin lähtee ruokahalu tuolla menetelmällä, alkaa kuvottaa ajatuskin vielä yhdestä pihvistä, ja silloin voinee laihtuakin.

Vierailija
18/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmän tutkimuksen mukaan ihmiset, jotka syövät vähiten hiilihydraatteja, ovat eniten ylipainoisia. Kertoo todennäköisesti siitä, että näihin vähähiilihydraattisiin ihmekeinoihin hurahtavat ihmiset, jotka ovat lihavia, joilla on ruokasuhde lähtökohtaisesti pyllyllään, jotka kertakaikkisesti syövät liikaa ja ihan vääriä ruokia ja jotka ehkä hetkellisesti laihtuvat vähän valitsemmalla vippaskonstilla, mutta pysyvät silti edelleen ylipainoisina ja/tai lihovat takaisin, koska syövät liikaa ja luottavat, että se vippaskonsti hoitaa homman. Normaalisti/reilusti hiilihydraatteja syövät ihmiset, jotka eivät hurahda jokaiseen uuteen markkinamiehen diettiin, vaan joilla on normaali ruokasuhde ja jotka sen takia myös pysyvät hoikkina ja normaalipainoisina. Eli terve ruokasuhde ja ruokavalio, jossa ei turhaan mistään ruoasta tehdä kiellettyä tai erikseen keskitytä jonkun tietyn, ihmeitä tekevän ruoan syömiseen, on se paras keino pitää paino kurissa ja liikakilot loitolla.

Vierailija
19/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en noilla eväillä laihtunut. Kaksi kiloa lähti, mutta se lienee ollut nestettä. Hyvää ruoka kyllä oli. Hitonmoinen ummetus vaivasi, kaikesta rehunpupeltamisesta huolimatta.

Sinusta en tiedä miten käy. Joiltakin lähtee ruokahalu tuolla menetelmällä, alkaa kuvottaa ajatuskin vielä yhdestä pihvistä, ja silloin voinee laihtuakin.

Et kertonut, mitä söit, mutta liika proteiini aiheuttaa juurikin ummetusta ja myös estää laihtumisen. Söit ilmeisesti liikaa pihvejä, jos alkoi jo kuvottaa.

Vierailija
20/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmän tutkimuksen mukaan ihmiset, jotka syövät vähiten hiilihydraatteja, ovat eniten ylipainoisia. Kertoo todennäköisesti siitä, että näihin vähähiilihydraattisiin ihmekeinoihin hurahtavat ihmiset, jotka ovat lihavia, joilla on ruokasuhde lähtökohtaisesti pyllyllään, jotka kertakaikkisesti syövät liikaa ja ihan vääriä ruokia ja jotka ehkä hetkellisesti laihtuvat vähän valitsemmalla vippaskonstilla, mutta pysyvät silti edelleen ylipainoisina ja/tai lihovat takaisin, koska syövät liikaa ja luottavat, että se vippaskonsti hoitaa homman. Normaalisti/reilusti hiilihydraatteja syövät ihmiset, jotka eivät hurahda jokaiseen uuteen markkinamiehen diettiin, vaan joilla on normaali ruokasuhde ja jotka sen takia myös pysyvät hoikkina ja normaalipainoisina. Eli terve ruokasuhde ja ruokavalio, jossa ei turhaan mistään ruoasta tehdä kiellettyä tai erikseen keskitytä jonkun tietyn, ihmeitä tekevän ruoan syömiseen, on se paras keino pitää paino kurissa ja liikakilot loitolla.

Jospa nyt ensin tutustuisit kyseiseen "tutkimukseen"  ja kommentoisit vasta sitten. Näkisit, mitä on tutkittu ja miten :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi