Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko juhannus automaattisesti vapaata kesätöistä?

Vierailija
13.06.2018 |

Tuntuu hieman tyhmältä kysyä tätä, mutta olen 16-vuotias ja mulla on kahden viikon kesätyö niin, että juhannus sattuu osumaan juuri siihen. Kirjoitan työsopimuksen vasta töiden alkaessa, joten siitä en pysty asiaa vielä katsomaan. Voisin toki kysyä työnantajaltani asiaa sähköpostitse, mutta ajattelin nyt ensin kysyä, jos te sattuisitte tietämään tämän asian olevan ilmiselvästi ja varmasti jotain.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoitin tässä juhannuksella siis tietysti juhannusaattoa

Ap

Vierailija
2/6 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole automaattisesti vapaata. Omalla työpaikallani ainakin kesätyöläisellä on töitä normaalisti maanantaista perjantaihin juhannusviikolla, ja uskoakseni useimmissa muissakin työpaikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan töistäsi - jos teet ns. virka-aikaa vaikka jossain toimistossa, niin juhannusaatto on vapaa, mutta vaikkapa kaupassa sinulla voi olla silloin työvuoro.

Vierailija
4/6 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole automaattisesti vapaata. Omalla työpaikallani ainakin kesätyöläisellä on töitä normaalisti maanantaista perjantaihin juhannusviikolla, ja uskoakseni useimmissa muissakin työpaikoissa.

Kiitos!

Ap

Vierailija
5/6 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu hirveästi siitä työpaikasta mihin olet menossa. Esim joku kauppa tai huoltoasema on auki myös juhannusaattona niin silloin sulla voi hyvin olla töitä, mutta jos olet menossa sellaiseen firmaan töihin mikä on kiinni juhannusattona niin ei sulla tietenkään ole silloin työpäivä.

Vierailija
6/6 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Mulla ei ole ollut yksikään pyhä tai aatto vapaata viimeiseen 12 vuoteen. Oon vielä märkäkorva joka tekee kun muut on vapailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan