Kysy mitä vain bi-naiselta
Kommentit (6)
Alussa, kun ensimmäisen kerran ihastuin toiseen naiseen, eräs kumppanini ja minun väliseni tuttu oli sanonut että:”taitaa AP olla niin kauan naisiin päin kun housut pysyvät jalassa!” No eihän se niin mennyt. Puoliksi vitsillähän tuo oli heitetty, mutta muistan sen jostain syystä silti. Tuollainen voi tuntua vähättelyltä, mutta itse koin tilanteen niin, että minun ei kenellekkään tarvitse todistella ”lesbopuoltani”.
Miehen kanssa seurustellessa automaattinen hetero-oletus voi vähän harmittaa, sillä koen naisiin ihastumisen isona osana identiteettiäni.
Onko sinulla sellaista, että toisen sukupuolen kanssa on luontevinta romanttinen seurustelusuhde, toisen kanssa luontevinta lähinnä satunnainen seksi? Olen pikkasen bi-itsekin, ja naisten kanssa olen mieluiten lähinnä sekstannut, ja miesten kanssa sitten seurustellut. Mutta ei ole niin ehdoton tuo raja kuotenkaan, niin on vain sattunut menemään.
Eikö olekin rasittavaa, kun jotkut mieltää, että bi ei voi olla uskollinen, eli ei voi olla onnellinen yhden kumppanin kanssa, että olisi muka pakko olla samaan aikaan kumppani molemmista sukupuolista?
Koetko ihan sataprosenttisesti sinulle sopivaksi sen sukupuolen, johon olet syntynyt? Eli oletko (pikkasen) transsukupuolinen? Yhdessä vaiheessa luulin olevani transsukupuolinen, mutta enimmäkseen olisin mieluiten aika androgyyni. Ymmärrän kyllä, että oma sukupuoli ja seksuaalinen suntautuminen eivät liity toisiinsa, kunhan kysyin, ihan mielenkiinnosta.
Olen enemmän naisiin/transmiehiin päin. Itse olen myös melkoisen ”Demiseksuaalinen”, sillä en ole koskaan ollut kiinnostunut satunnaisesta seksistä ilman tunteita.
Tiedän myös muita bi:tä jotka nimenomaan mieluummin seurustelevat jomman kumman kanssa. Joillekkin sitten ei taas yksinkertaisesti ole mitään väliä.
Olen kyllä kuullut joidenkin suusta tuota bi:n uskollisuusjuttua. Jotkut ihmiset pettävät eivätkä koe siitä mitään mielipahaa, kun taas toisia pelkkä ajatus ällöttää. Tosiasiassahan se (harvoja tapauksia lukuunottamatta) ei liity seksuaalisuuteen, vaan yksilön luonteeseen ja tapoihin.
Olen pienestä pitäen ollut melkoisen ”tomboy”. Identiteettini on kyllä naisen jota on hieman maustettu tietyllä maskuliinisuudella. Uskon että seksuaalisuuden ”poikkeavuudet” sekä transsukupuolisuus ovat suurimmaksi osaksi kiinni aivoista, geeneistä/hormoneista ja niiden henkilökohtaisista eroista. Olen lukenut melko paljon terveystietoa, sekä keskustellut paljon lääkärien ja psykologien kanssa asiasta, ja he ovat usein todenneet, että esim. Lesbonaisilla on usein hieman korkeammat testotasot kuin esimerkiksi heteroilla etc... En koe sukupuolen olevan niin mustavalkoinen mitä useimmat ajattelevat, mutta en ajattele sillä tavalla, että ”tänään sataa joten tänään olen poika!” Tyyppisesti. Uskon myös että kaikki eivät koe olevansa juuri poika tai tyttö, ja mulle se on jees jutska, ei kaikki oo niin mustavalkoista
Kuulostat hyvältä tyypiltä! Toivotan kaikkea hyvää. T: tuo edellinen kyselijä.
Onko sinun koskaan väitetty "yhtäkkiä alkaneen lesboksi/heteroksi"? Harmittaako sellainen?