Käyttääkö joku muukin vielä terveyssiteitä?
Kuvittelenko vain vai onko niiden laatu huonontunut? Minkä merkkisiä käytät? Always omi ennen suosikkini, sitten siirryin Vuokkosiin ja Pirkkaan (Pirkka oli silloin Vuokkosten valmistajalta), sitten Vuokkosten laatu tuntui heikkenevän jolloin siirryin Libresseen. Nyt harkitsen taas vaihtoa. Mitä merkkiä suosittelet?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Ennen olin alwaysin käyttäjä, sitten me hahukyllästi kaikki, siis kaikki, siteensä jollain ainesosalla joten lopetin ne ja siirryin libresseen ja vuokkosiin. En ole uskaltanut ostaa iudelleen moisia sillä eivät lle oikeasti kertoneet miksi ennen hajuton tuote piti pilata ”hajua neutralisoivalla” haisevalla aineella.
Libressessä on paremmat teipit kuin vuokkosissa joten ison vuodon ainaan käytän niitä jotta varmasti pysyy oikealla paikallaan. Vuokkoset hiostamattomampia.
Oikoluku jäi,sori ...sitten ne hajukyllästi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen olin alwaysin käyttäjä, sitten me hahukyllästi kaikki, siis kaikki, siteensä jollain ainesosalla joten lopetin ne ja siirryin libresseen ja vuokkosiin. En ole uskaltanut ostaa iudelleen moisia sillä eivät lle oikeasti kertoneet miksi ennen hajuton tuote piti pilata ”hajua neutralisoivalla” haisevalla aineella.
Libressessä on paremmat teipit kuin vuokkosissa joten ison vuodon ainaan käytän niitä jotta varmasti pysyy oikealla paikallaan. Vuokkoset hiostamattomampia.Oikoluku jäi,sori ...sitten ne hajukyllästi..
Sori kirjoitusvirheistä, ehkä asia tulee selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vuokkosten biohajoavat. Ei hiosta :)
Olisivatkin sopivia runsaista kuukautisista kärsivälle...
Tällä hetkellä libresseä. Pahimpina päivinä tamponi+yöside, tämäkään yhdistelmä ei paria tuntia pidempään riitä.
Vuokkosen jotain halvimpia käytän runsaan vuodon aikaan tuplasuojana kuukupin kanssa, semmonen keltainen paketti.
En oo huomannut eroa, vasta muutaman vuoden käyttänyt näin..
En käytä. Siteet ovat aivan kamalia, etenkin yöllä. Lähtevät pois paikaltaan tai ryttääntyvät, sitten herään ohivuotoon...
Käytän Vuokkosia. Tärkeää on kotimaisuus ja se ettei ole mitään kamalia hajusteita. En ole huomannut laadussa heikkenemistä.
Always ultra- siteitä tykkään käyttää silloin kun kuukupin käyttö ei jostain syystä onnistu. Ne mukavasti imee veren itseensä eikä se jää siihen pinnalle, kuten muilla merkeillä.
Vuokkosten biohajoavia täälläkin. Mulla on paha tapa välillä vetää side vessasta alas ja parempi tuollainen kuin ihan muovinen.
Ainoastaan ne puuvillasiteet on mukavat. Vuokkonen taitaa olla merkki? Kaikkein mukavin pitää on kestoside, mutta niitä käytän vain kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vuokkosten biohajoavia täälläkin. Mulla on paha tapa välillä vetää side vessasta alas ja parempi tuollainen kuin ihan muovinen.
kun itsekin tiedät että paha tapa niin mikset lopeta?
Mä en ymmärrä, miksi tämäkin kaikkien naisten ongelma on näin huonosti hoidettu. Mennään kuuhun ja katsellaan telkkaria taskusta, mutta naisilla edelleen ongelmia pitää itsensä kuivina ja siisteinä kuukautisten aikana. Itsellä on joka kerta housuissa jotain ja aamulla lakanoissa, vaikka kuinka yrittää suojata ohivuodoilta. Mitkään tuotteet eivät takaa varmaa tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Always ultra- siteitä tykkään käyttää silloin kun kuukupin käyttö ei jostain syystä onnistu. Ne mukavasti imee veren itseensä eikä se jää siihen pinnalle, kuten muilla merkeillä.
Libressessä tuntuu olevan tämä ongelma ainakin ohuemmissa päiväksi tarkoitetuissa siteissä. Ei ole varma olo, tuntuvat välillä märiltä ja yöllä vuoto voi tulla ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Yöllä sidettä vaihtaessa joskus tulee heitettyä se pönttöön. Sinne ovat ongelmitta hävinneet.
Käytän vaihtelevasti mikä nyt siinä kaupassa lupaakin parhaan imutehon. Usein joudun silti käyttämään ainakin yhden päivän vauvan vaippaa siteenä että voi vaihtovälin pidentää 4h. (Ja sekin siis 2 koon kuukupin kanssa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Yöllä sidettä vaihtaessa joskus tulee heitettyä se pönttöön. Sinne ovat ongelmitta hävinneet.
Lopeta, ei se biohajoava tarkoita että hajoaa heti kun joutuu kosketuksiin veden kanssa. Biohajoavaksi muoviksi voi sanoa jos tuote hajoaa 6kk bakteerien/ kosteuden ja auringon/ilman kanssa tekemisissä oltuaan. Tukit viemärit! toivottavasti se on SINUN lattiasi, jotka lainehtivat veri ja paskavedessä.
Vuokkosia käytän.
Onko kuukuppi siis sellainen, että siitä ei voi tulla ohivuotoja? Tamponin kanssa pidän aina pientä sidettäkin, kun koskaan ne ei pidä runsaimpana vuotopäivänä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida ajatella muita kuin itseäsi ja miten helpoimmalla pääset? Pönttöön ei kuulu tuollaiset. Hanki pieni roskis pöntön viereen, niin ei tarvitse jännittää meneekö viemäri tukkoon.
On se aina niin vaikeaa tuon pimperon kanssa, kun se vuotaa.
Libressessä on paremmat teipit kuin vuokkosissa joten ison vuodon ainaan käytän niitä jotta varmasti pysyy oikealla paikallaan. Vuokkoset hiostamattomampia.