Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi nettikiusaamisen muoto: painetaan tykkää nappia ja kun tiedetään, että toinen on nähnyt tykkäyksen olemassaolon, poistetaan tykkäys

Vierailija
12.06.2018 |

Monta kertaa olen huomannut, että joku tykkää ensin postauksestani, mutta sitten huomaan 30 minuutin päästä, että tykkääjien lukumäärä on laskenut! Tutkin asiaa ja huomaan, että tietty henkilö on poistanut tykkäyksen.

Miksi hän odotti 30 minuuttia? Ainoa syy on, että hän halusi varmistaa minun NÄHNEEN tykkäyksen olemassaolon. Sitten kun hän arvasi, että olen nähnyt tykkäyksen, esim. minun muun FB-toiminnan kautta, hän vetää tykkäyksen pois. Vain saadakseen kiusata minua tällä tavalla.

Suututtaa niin vietävästi tällaiset toisten tunteilla leikkijät! Olen ilmiantanut heidät FB:lle nettikiusauksesta, mutta kuitenkaan heidän profiileitaan ei ole poistettu. Mitä voisin tehdä?

Eräs 20+ nainen

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh.. nyt tuli sellaista vuodatusta että huhheijjaa. Olisiko aika hankkia somen ulkopuolista elämää?

Vierailija
22/26 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin provo, mutta kuitenkin. Mulla on epämääräinen muistikuva, että tästä olisi puhuttu täällä aiemmin ja siinä tuli esille, että jotkut tekee tota anonyymiyden takia eli poistaa tykkäyksen, jottei oma nimi näy siellä muille. Ehkä ne odottaa vähän aikaa, jotta toinen huomaa tykkäyksen (minkä on siis tarkoitus olla kiva juttu eikä kiusaamista). Itse en kyllä jaksaisi tykätä ensi alkuunkaan, jos kuitenkin vaan poistaisin sen hetken päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo voisi olla kiusaamista, kun eihän ketään kiinnosta.

Vierailija
24/26 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit ottaa kuvakaappauksen heti, kun näet tykkäyksen. Sitten kun tykkäys on poistunut, voit lähettää postauksen, että tämäkin tykkäsi. Jännä nähdä heidän reaktionsa, kun pistetään selkä seinää vastaan.

Vierailija
25/26 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voisit ottaa kuvakaappauksen heti, kun näet tykkäyksen. Sitten kun tykkäys on poistunut, voit lähettää postauksen, että tämäkin tykkäsi. Jännä nähdä heidän reaktionsa, kun pistetään selkä seinää vastaan.

Tämän aion tehdä. Suurkiitos loistavasta ideasta!

Ap

Vierailija
26/26 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mun täti tykkää "kiusata" minua ignooramalla kaikki postaukseni, mutta muiden sukulaistemme postauksiin kyllä tulee heti tykkäys. En tiedä mitä se yrittää tolla saavuttaa, mutta blokkasin sen viimein vuosia tota kateltuani, en jaksa kun aikuiset ihmiset leikkii jotain mentaalipelejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän