Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi helv.. tota vuokkosten puolukkamainosta.

Vierailija
31.08.2024 |

Häpeän kuinka naiset ovat niin irstaita ja siveettömiä. Eikä ole edes provo. Naiset eivät tajua kuinka alentavat omaa arvoaan heiluttelemalla persettään puolialasti. Kuukautisistakin on tullut normaalin asian sijasta joku hirveän hieno supervoima.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kiva kerätä ja syödä puolukoita tuollaisen kampanjan jälkeen. Hyi mikä mielleyhtymä.

Vierailija
2/10 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on nykyään lumihiutaleita, kun puolukatkin järkyttää. Nössöjä woke-miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutaisi konkkaan tuokin.

Vierailija
4/10 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoissa  paikallisjunissa on tekonahkaistumet jotka voi pestä. Niin pitäisi olla uusissakin. Iljettää katsoa niitä kangas penkkejä joissa on kuukautisveri tahroja. Unisex vessassa kuvotti kun istuin renkaassa oli verisiä sirmenjälkiä ja myös saippua telineessä🤮

Vierailija
5/10 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet eivät tajua kuinka alentavat arvoaan puhumalla naisista aina pskaa ja olemalla väkivaltaisia naisia kohtaan. ootteko te miehet sitten jollain tavalla siveellisiä vai onko se siveettömyys paha asia vain silloin kun on kyse naisista? irstaita olette tekin. ja samalla logiikalla menee sitten miestenkin arvo suoraan vessanpöntöstä alas kun kävelette ilman paitaa ulkona kesällä, eikö vain? käyttäkääs nyt vähän niitä aivojanne jos ne teiltä kerran muka löytyy

Vierailija
6/10 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittakoon että olen itsekin nainen. Vaikka moni heti oletti että olen mies. Siitä huolimatta olen sitä mieltä että naisten ei pidä esitellä itseään puolialastomana. Enkö ymmärrä twerkkausta enkä mitään muutakaan itsensä seksualisointia. Mautonta se vain on, ja huomion kerjäämistä. Ap 

Vierailija
7/10 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti jonkin aikaa ennen kuin tajusin, mitä siinä mainostetaan.

Vierailija
8/10 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainittakoon että olen itsekin nainen. Vaikka moni heti oletti että olen mies. Siitä huolimatta olen sitä mieltä että naisten ei pidä esitellä itseään puolialastomana. Enkö ymmärrä twerkkausta enkä mitään muutakaan itsensä seksualisointia. Mautonta se vain on, ja huomion kerjäämistä. Ap 

Höpö höpö. Luepa aloitustekstisi uudestaan ajatuksen kanssa, niin tajuat, ettet sen jälkeen voi enää esittää naista.

Vierailija
9/10 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää miksi nainen on taas ylipainoinen tuossakin mainoksessa, joku valas on ilmeisesti uusi normi.

Vierailija
10/10 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Luepa aloitustekstisi uudestaan ajatuksen kanssa, niin tajuat, ettet sen jälkeen voi enää esittää naista.

No kuvittele sinä sitten ihan keskenäsi että vain mies voi olla tätä mieltä. Kaikki naisethan rakastavat itsensä esittelyä, se on rohkeaa ja ihanaa, eikä kukaan nainen voi missään tapauksessa ajatella että se on naista halventavaa irstailua. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme