Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Trumpin ja Kimin alle­kirjoittama sopimus oli ”floppien floppi”

Vierailija
12.06.2018 |

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005716541.html

Yllättävä näkökulma! Kuka olisi arvannut, että HS-lehti ei ole tyytyväinen?! (sarkasmi)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettynyt löytyykö Ylen tai Sanoman lehdistä YHTÄKÄÄN edes etäisesti positiivista uutista Trumpista? Eipä taida löytyä. Minusta on ikävää, että media pystyy tällä tavalla indoktrinoimaan tietyn ajattelumallin suureen osaan ihmisistä, ilman että he tajuavat sitä.

Ei tarvitse mikään Trump fani olla, vaan itse kaipaan neutraalia uutisointia eikä mitää manipuloivaa puolueellista sontaa. Trump on jo senkin takia hyvä pressa, että se ei ole valtamedian eikä kansainvälisen rahaeliitin taluutusnuorassa.

Vierailija
22/27 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettynyt löytyykö Ylen tai Sanoman lehdistä YHTÄKÄÄN edes etäisesti positiivista uutista Trumpista? Eipä taida löytyä. Minusta on ikävää, että media pystyy tällä tavalla indoktrinoimaan tietyn ajattelumallin suureen osaan ihmisistä, ilman että he tajuavat sitä.

Ei tarvitse mikään Trump fani olla, vaan itse kaipaan neutraalia uutisointia eikä mitää manipuloivaa puolueellista sontaa. Trump on jo senkin takia hyvä pressa, että se ei ole valtamedian eikä kansainvälisen rahaeliitin taluutusnuorassa.

Sehän siinä mättääkin, että mediakonsernit omistavat ja EU-johdon kanssa kaveeraavat miljardöörit eivät voi määräillä Trumpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle uutisoi: "Trumpin ja Kimin tapaaminen näytelmä".

Ei sanaakaan allekirjoitetusta sopimuksesta.

Vierailija
24/27 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarin toimittaja kyllä lainasi asiantuntijoiden näkemyksiä eikä ollut asiasta mitään mieltä itse.

Miten ne aina löytävätkin asiantuntijat ja kommentoijat, joilla on vain pahaa sanottavaa Trumpista? Muunlaisiakin kyllä on.

Niin, millä eväillä sinä olisit ollut kommentoija?

Vierailija
25/27 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle uutisoi: "Trumpin ja Kimin tapaaminen näytelmä".

Ei sanaakaan allekirjoitetusta sopimuksesta.

Onko Eero Mäntymaa päästetty kirjoittelemaan taas, ( ja veronmaksajien palkkaamia nämä satusedät.)

Vierailija
26/27 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarin toimittaja kyllä lainasi asiantuntijoiden näkemyksiä eikä ollut asiasta mitään mieltä itse.

Miten ne aina löytävätkin asiantuntijat ja kommentoijat, joilla on vain pahaa sanottavaa Trumpista? Muunlaisiakin kyllä on.

Niin, millä eväillä sinä olisit ollut kommentoija?

Sanoinko että minä olen asiantuntija? Mutta nyt kun kysyit, niin kyllä olisin tutkintoni, harrastuksieni ja älylliseen rehellisyyteen pyrkivän asenteeni ansiosta parempi kommentoija kun vaikka joku Ahtisaaren propagandapajan puhuva pää.

Vierailija
27/27 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkasin erästä toista hesarin toimittajaa joka mollaa Trumppia aivan kaikesta vaikka asia ei häneen liittyisikään. Yllätyin että asialla olikin joku toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi