Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ennenvanhaan maksoivat treffeillä mutta nykyään naiset ja miehet maksavat oman osansa treffeistä?

Vierailija
12.06.2018 |

Niin miksi? Ovatko vanhoilliset sitä mieltä että miesten pitäisi vieläkin maksaa naisenkin osa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ennenvanhaan olleet yhtä usein töissä kuin miehe. Nykyään ovat. On nykyäänkin työttömiä naisia. Nykyajan köyhät työttömät naiset ovat perinteiseen tapaan "naisellisia".

Vierailija
2/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tapaillut vääriä miehiä. Meillähän mies maksaa ja nainen keskittyy olemaan kaunis. Tosin meillä mies avaa myös esimerkiksi autonoven aina ensin naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ennenvanhaan olleet yhtä usein töissä kuin miehe. Nykyään ovat. On nykyäänkin työttömiä naisia. Nykyajan köyhät työttömät naiset ovat perinteiseen tapaan "naisellisia".

hah!

osaavat edelleen erota ja valittaa jos aviomies raiskaa vaikkei moista kun avioliiton sisäistä raiskausta tunnettu siihen aikaan kun miehet maksoi.

Vierailija
4/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei nykypäivänä elätä naista, joten nainen saa puolestani maksaa omat ruokansa treffeillä.

Vierailija
5/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomessa tykätään teeskennellä, että sukupuolet ovat samanarvoisia.

Vierailija
6/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniköhän ennen myös niin, että mies hoiti sen tilaamisen ja nainen sitten vaan kiltisti tyytyi siihen mitä tilattiin? Kun ei ollut paksua lompakkoa mitä levitellä kun kotoa asti opetettiin vaan olemaan hyvä vaimo ja etsimään hyvä mies, juuri niin kuin äitikin oli tehnyt?

Maailma muuttuu. Luulisin, että jos eläisin ns. kädestä suuhun, eikä minulla olisi mahdollisuuksia ansaita omaa rahaa, todennäköisesti olettaisin miehen maksavan viulut, enkä vinkuisi jos ne viulut nyt eivät sattuisikaan miellyttämään. Onneksi näin ei ole. Voin valita mitä haluan, ja kustantaa valintani itse.

Vierailija
7/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei nykypäivänä elätä naista, joten nainen saa puolestani maksaa omat ruokansa treffeillä.

Entä jos on perinteisen naisellinen nainen eli työtön ja miehen turvaa ja elatusta kaipaava? Ei kaikki naiset nykyään ole muuttuneet perinteisen miehekkäiksi ja itsellisiksi taloudellisesti. Vain sun punavihreässä kuplassas ehkä muttei muuten.

Vierailija
8/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on alkanut urakalla sarjadeittailla, treffeille mennään vaan nautiskellaan mahdollisesta hemmottelusta ja miehet koittaa välttää hyväksikäytön.

Naiset jotka ymmärtää tämän maksaa oman osuutensa mielellään.

Vierailija
9/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sukupuolien välinen tasa-arvo ollut nykypäivänä tärkeä asia?

Vierailija
10/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vasta treffeillä, ja mies tuli hakemaan minut toiselta puolen kaupunkia taksilla ja sitten mentiin yhdessä ravintolaan. Hän maksoi kaiken ja ei tullut edes mieleen tarjota maksaa omaa osuuttani, koska hän oli sen verran määrätietoinen otteissaan. Mutta tämä tapahtui kylläkin ulkomailla eikä Suomessa. 

Oikein kivat treffit oli.

Vierailija
11/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan viittaat tuolla "ennen miehet maksoivat"?

Itse en muista koskaan nuorena olleeni suomalaisen miehen kanssa treffeillä niin että mies olisi maksanut minut. Ja olen 50-vuotias.

Vierailija
12/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tasa-arvo.

Vierailija
13/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on miehet kyllä aina tarjonneet, tarpeeksi tasokasta ei haluta päästää karkuun olemalla pihi ja tympeä ;)

Vierailija
14/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain täällä haukut kun kerroin tarjoavani naiselle, jos olen itse pyytänyt syömään.

M35

Vierailija
15/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on perinteisen naisellinen nainen eli työtön ja miehen turvaa ja elatusta kaipaava? Ei kaikki naiset nykyään ole muuttuneet perinteisen miehekkäiksi ja itsellisiksi taloudellisesti. Vain sun punavihreässä kuplassas ehkä muttei muuten.

Pitäisi kyllä olla. Kuka hullu haluaa olla turvaa ja elatusta kaipaavassa asemassa? Mikä ihmeen oikeus kenelläkään on tulla elätetyksi?

Vierailija
16/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tasa-arvo.

Lähinnä varsin valikoivaa -rusinat pullasta- tasa-arvoa.

Vierailija
17/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut pienituloinen, nytkin päätoiminen opiskelija. Olen silti tottunut maksamaan itse oman osuuteni. Jos mies väen vängällä haluaa maksaa, niin siitä vaan. Mutta teen kyllä taloudellisen tilanteeni selväksi siinä vaiheessa kun mietitään mitä treffeillä tehdään. Ehdotan aina jotain halpaa tekemistä, esim kävelyllä käymistä jne. 

Yksi mies jota tapailin halusi jatkuvasti tarjota minulle ruokaa yms, maksoi kuluni jos mentiin johonkin syömään. No, ei meille romanssia tullut mutta ystäviä ollaan edelleen. Ja hän on edelleen meistä kahdesta se hyvätuloisempi ja saattaa tarjota ruoan jos käydään jossain syömässä tms. Mutta toisaalta olen itsekin joskus työssäkäyvänä maksanut köyhemmän kaverin ruoat jne, en pidä tätä asiaa sukupuoliasiana.  

Vierailija
18/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu maksaa treffeillä. Sanoi kuka mitä tahansa.

Vierailija
19/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen seura on erikseen. Samoin pelkästä ystävällisyydestä tarjoaminen.

Nämä tässäkin ketjussa esiintyvät "mulle pitää maksaa"-kirjottelijat ovat halveksuttavia.

Vierailija
20/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ennenvanhaan kosijan oli vakuutettava nainen ja erityisesti naisen isä elatuskyvystään. Ei siinä sen suurempaa romantiikkaa taustalla ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi