Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini kesätöissä kaupassa, työ 90% tavaran hyllytystä, pomo kielsi musiikin kuuntelun kuulokkeilla

Vierailija
12.06.2018 |

Ok vai ei, ja perustelut mukaan

Minun ja tytön mielestä outo sääntö, koska ketä se häiritsee kun musiikki ei kuulu ulospäin. Ja työ on tosiaan tavaran hyllytystä. Voisin itsekin kuvitella tylsistyväni jos mitään (muita häiritsemätöntä) oheisviihdykettä ei sallita.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on napit korvilla, kuulee silti ympäristön äänet.

Mutta olen myös sitä mieltä, ettei ne todellakaan sovi tuollaiselle työpaikalle.

Aha. Suomessa teineillä on teräsmiehen kuulo. No muualla maailmassa ei ole.

https://www.treehugger.com/health/new-study-confirms-pedestrians-wearin…

Vierailija
42/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok vai ei, ja perustelut mukaan

Minun ja tytön mielestä outo sääntö, koska ketä se häiritsee kun musiikki ei kuulu ulospäin. Ja työ on tosiaan tavaran hyllytystä. Voisin itsekin kuvitella tylsistyväni jos mitään (muita häiritsemätöntä) oheisviihdykettä ei sallita.

Ei näytä ammattimaiselta ulospäin. Työturvallisuus voi myös kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkineidillä oli henkilökohtainen kännykkä vieressä. Vaikka ei käyttänyt sitä, ei tullut ammattimainen vaikutelma.

Vierailija
44/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aivan normaalia, että työpaikalla ei olla mitkään kuulokkeet korvilla eristäydytä muusta maailmasta etenkään, jos kokoajan ympärillä pyörii asiakkaita ym ihmisiä.  

Vierailija
45/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelen, että tuo tyttö tulee hyllyttämään tavaroita kaupassa vielä 40 vuotiaanakin.

Olen ottanut työtehtävät vakavasti ja urakehitykseni on huonompaa kuin ap:n tyttären jos tämä hyllyttää vielä nelikymppisenäkin. Eläkettä on kertynyt hänelle silloin ja vakityöpaikka löytynyt. Työnantajat suosivat ap:n tyttären kaltaisia työntekijöitä.

Vierailija
46/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm...kummalta sinä kysyt apua kassalta vai hyllyttäjältä?

Hyllyttäjältä tietenkin, jos olen hyllyväleissä tavaraa etsimässä.

Vierailija
47/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakastiloissa ei näytä hyvältä jos samalla kuunnellaan musaa. Voi myös olla että joku asiakas haluaa kysyä jotain, jolloin työntekijän tulee kohdata asiakas vaikka vain ohjatakseen oikeaan paikkaan ja myyjän luo.

Veikkaisin.....

Vierailija
48/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske teinin näyttää pomolle, kuka on kuka ja ettei anna pomon hyppiä silmille.

Vierailija
49/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliasta asiakkaita kohtaan pitää kuulokkeita myymälässä. Takahuoneessa muuten ok, mutta siellä taas turvallisuuskysymys, jos vaikka trukki ajaa päälle tai lavallinen tavaraa kaatumassa päälle eikä kuule sitä.

Vierailija
50/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyllyttäjäkin on asiakaspalvelija ja tulee olla aina valppaana. Kaupoissa soi radio taustalla, joten kyllä sitä musiikkia saa.

Usein teineillä tuo "ei se kuulu ulospäin" kuuluu todellakin ulospäin, sillä volyymilla ettei teini tajua jos hälle puhutaan.

Toisinaan Prismassa hyllyjä täyttää hekilöitä jotka muistuttaa enemmän rekkakuskeja tai kiinteistöhuolto porukkaa. Eivät pidä Prisman uniformua. Tuskin on aspan velvoitteita.

Eivät siis henkilöt itse, vaan heidän vaatteet ovat "mallia" blåkläder. Mustat reisitaskuhousut, musta t-paita ja turvakengän tapaiset jalkineet...

Vierailija
51/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mää noiden teinihyllytäyttäjien työn lopputuloksen nähnyt.

Ketsupit ja oliiviöljyt hyllytetty siten että yksi laji oli rivinä syvällä hyllyssä ja laji toisena perässä kunnes viimeisin pajeista otti itselleen koko ekan rivin. Siitä sitten purkamaan koko helvetti 7 rivin verran että saa sitä haluttua.

Toista se oli kuin minä olin nuori 2005!

Vierailija
52/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyllyttäjäkin on asiakaspalvelija ja tulee olla aina valppaana. Kaupoissa soi radio taustalla, joten kyllä sitä musiikkia saa.

Usein teineillä tuo "ei se kuulu ulospäin" kuuluu todellakin ulospäin, sillä volyymilla ettei teini tajua jos hälle puhutaan.

Toisinaan Prismassa hyllyjä täyttää hekilöitä jotka muistuttaa enemmän rekkakuskeja tai kiinteistöhuolto porukkaa. Eivät pidä Prisman uniformua. Tuskin on aspan velvoitteita.

Eivät siis henkilöt itse, vaan heidän vaatteet ovat "mallia" blåkläder. Mustat reisitaskuhousut, musta t-paita ja turvakengän tapaiset jalkineet...

Varastoporukka oletettavasti

Vierailija
53/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyllyttäessä kuunnella musiikkia, silloin pitää olla valmiina auttamaan asiakasta. S-ryhmäläisillä on radiopuhelimet käytössä josta johtuu se että toisessa korvassa on kuuloke. Helpottaa huomattavasti viestintää kun voi puhua radiopuhelimeen kun on asiaa vaikka vastaavalle joka on talon toisessa päässä.

Vierailija
54/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna asiakkaalle hyvää kuvaa työntekijästä, jos kuuntelevat musiikkia napit korvilla.

Ja toisekseen, miten työntekijä voi reagoida asiakkaiden/pomon tai työkavereuden kommunikoitii, kun ei kuule mitään.

Vierailija
55/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kyseltiin keskimäärin 4-5krt tunnin aikana jonkin tuotteen sijaintia. Ei tullu mieleenkään kuunella musiikkia.

Vierailija
56/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään sun kullannupun ei tartte ikinä mitään mikä ei ole mieluista.

Vierailija
57/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja heilläkö on kuulokkeet korvilla? Vai tajuavatko keskittyä työntekoon myymälätiloissa ollessaan?

Vierailija
58/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ei sentään onneksi kaupoissa nää. Joku järki.

Vierailija
59/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ei vaan selvästi halua olla tekemisissä työkavereidensa kanssa. Surullista.

Vierailija
60/78 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toimii ns. Ulkopuolisena hyllyttäjänä ei oikeasti osaa sanoa missä oudossa kaupassa on myynnissä vaikka talouspaperit. Mutta silloinkin pitää olla sen henkilön saavutettavissa, jotta voi kertoa hänelle ettei ole kaupan henkilökuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme