Tinder on nykyään täynnä miehiä feikkiprofiililla. Miksi?
Jokin mielenterveyden ongelmahan heillä on, mutta miksi pitää pyrkiä kontaktiin ihmisten kanssa? Elävät hetken jonkun toisen elämää? En ymmärrä.
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudalle postaavat keskustelujaan näillä feikkiprofiileilla ja naureskelevat naisille.. Ei kiva jos oman naaman löytäisi sieltä.
Oikeastiko?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on paljon niitä jotka tekee uuden profiilin kahden päivän välein. Miksi? Samat naamat hyppää esiin, ei tee mieli selailla.
Ehkä siksi että se on ainut tapa saada mätsejä?
Itse olen ainakin huomannut että se on ihan sama swiippaatko 1000 profiilia oikealle niin mätsejä ei synny sillä tavalla vaan mätsejä syntyy ainoastaan sillä että naiset antaa tykkäyksen miehen profiilille ensin ja sitä varten sun pitää saada sun profiili näkyville ja ekan kahden päivän aikana profiilia näytetään eniten.
Tinder on kauniiden/komeiden ihmisten sovellus. Ei kannata muiden sinne mennä. Totuus.
Mäkin kirjoittelin jotain seksijuttuja jonkun feikin kanssa. Kiva jos kuvani ja viestini löytyy pilkattavina jostain netistä. MUTTA sillähän nämä surkimukset alleviivaavat, että jotkut miehet todella saavat sellaista kohtelua naisilta. Tunnustavat siis surkeutensa julkisesti. Miksi ihmeessä?
Ihan kiusanteon nimissä tein. Tympäisee se alfojen suosiminen ja kahdet eri pelisäännöt eri tason miehille alfa ja beta. Tein sellaisen alfa-profiilin ja hauska siellä testailla, kuinka paljon naisilla säännöt ja periaatteet venyy kun vastapelurina on komeamies. Venyyhän ne..
Vierailija kirjoitti:
Mulla tullut todella monta matchia naurettavan hyvännäköisten miesten kanssa että on ollut pakko kysyä onko kyseessä feikki. Ovat kyllä heti myöntäneet tämän. Jotkut laittaneet sitten pyynnöstäni oman kuvan ja ihan järkyttävän näköisiä olleet kaikki! Uskon etteivät yhtään matchia saisi omalla kuvallaan.
Kaksi kommenttia:
Kuvaavaa on, että nainen matchaa vain naurettavan komeiden kanssa ja toinen, tyhmää myöntää. Olisi voinut jututtaa muutaman päivän ehkä viikon ja sopia jonnekin treffit mihin ei mene.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiusanteon nimissä tein. Tympäisee se alfojen suosiminen ja kahdet eri pelisäännöt eri tason miehille alfa ja beta. Tein sellaisen alfa-profiilin ja hauska siellä testailla, kuinka paljon naisilla säännöt ja periaatteet venyy kun vastapelurina on komeamies. Venyyhän ne..
Eli ne naiset eivät tykkää sinusta vaan toisenlaisista miehistä. Miksi hierot sitä naamaasi ja kiusaat itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tullut todella monta matchia naurettavan hyvännäköisten miesten kanssa että on ollut pakko kysyä onko kyseessä feikki. Ovat kyllä heti myöntäneet tämän. Jotkut laittaneet sitten pyynnöstäni oman kuvan ja ihan järkyttävän näköisiä olleet kaikki! Uskon etteivät yhtään matchia saisi omalla kuvallaan.
Kaksi kommenttia:
Kuvaavaa on, että nainen matchaa vain naurettavan komeiden kanssa ja toinen, tyhmää myöntää. Olisi voinut jututtaa muutaman päivän ehkä viikon ja sopia jonnekin treffit mihin ei mene.
Lopputulos: joku muu olisi päässyt niillekin treffeille, ei tuo mies. Montako kertaa se pitää käydä läpi? Masokisti.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kirjoittelin jotain seksijuttuja jonkun feikin kanssa. Kiva jos kuvani ja viestini löytyy pilkattavina jostain netistä. MUTTA sillähän nämä surkimukset alleviivaavat, että jotkut miehet todella saavat sellaista kohtelua naisilta. Tunnustavat siis surkeutensa julkisesti. Miksi ihmeessä?
Eivtähän he mitään julkisesti itsestään tunnusta, jos feikkiprofiilin keskusteluja postaavat. Minusta on hauskaa, että naisten todellista käytöstä tuodaan ilmi, kun kerran naisilla ei puheet ja teot tunnu vastaavan toisiaan. Ovat olevinaan parempia kuin ovatkaan. Kieroja ja feikkejä.
Koko Tinder on niin turhaa nykyaikaa ja hieno kenttä huijauksille. Koettakaa hyvät ihmiset elää oikeasti eikä vain sen näytön kautta!
Siksi koska tavalliset naisetkin katselevat Tinderissä vain 9-10/miehiä, jotka kierrättävät naisia miten tehtovat.
Tavismiehet huomaavat etteivät saa mitään, ja osa sitten haluaa mielenkiinnosta testata millaista olisi tinderöidä komistuksena.
Jokunen saattaa trollana siellä tarkoituksena pilata komeiden playerien ja kaikkien naisten kohtauspaikka.
Joukosta varmasti löytyy muutama Auervaara ym tietojen kalastelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivtähän he mitään julkisesti itsestään tunnusta, jos feikkiprofiilin keskusteluja postaavat. Minusta on hauskaa, että naisten todellista käytöstä tuodaan ilmi, kun kerran naisilla ei puheet ja teot tunnu vastaavan toisiaan. Ovat olevinaan parempia kuin ovatkaan. Kieroja ja feikkejä.
Hölmö. Jokainen postaaja ilmoittaa samalla, että matcheja ja kivoja jutteluita tulee feikkiprofiililla. Ne jotka saavat niitä omallakin naamalla, eivät tee feikkiprofiileita. Kyllä, naisten todellista käytöstä on se, että joistakin tykätään ja joistakin ei. Oliko tämä uutta tietoa sinulle? Itse en ainakaan kohtele kaikkia miehiä samoin. Hyvät saavat hyvää, jotkut vähän jotain ja jotkut eivät yhtään mitään. Mitä kieroa siinä on? Sinä vain et ole kiinnostava. Kestä se.
Anders II kirjoitti:
Koko Tinder on niin turhaa nykyaikaa ja hieno kenttä huijauksille. Koettakaa hyvät ihmiset elää oikeasti eikä vain sen näytön kautta!
Tinder on todellisuutta, jos kukaan ei huijaa. Se on väline, joka nopeuttaa kohtaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudalle postaavat keskustelujaan näillä feikkiprofiileilla ja naureskelevat naisille.. Ei kiva jos oman naaman löytäisi sieltä.
Miksi naureskelevat? Itse olen parilta "liian" komealta mieheltä saanut suoria ja jopa törkeitä seksiehdotuksia ja olen lähtenyt leikkiin hieman provosoiden mukaan. Millä tavalla minä olen siis näiden ylilautalaisten mielestä naurettava? Kuvittelevatko ne poikarukat, että minä kirjoitan ne viestit tosissani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä puheet? En ole koskaan kuullut naisten tykkäävän sellaisista profiileista, joita he eivät pidä kiinnostavina ja siis myös hyvännäköisinä. Sehän sen tykkäämisen sanoma on; ilmaista kohteelle että on tästä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö. Jokainen postaaja ilmoittaa samalla, että matcheja ja kivoja jutteluita tulee feikkiprofiililla. Ne jotka saavat niitä omallakin naamalla, eivät tee feikkiprofiileita. Kyllä, naisten todellista käytöstä on se, että joistakin tykätään ja joistakin ei. Oliko tämä uutta tietoa sinulle? Itse en ainakaan kohtele kaikkia miehiä samoin. Hyvät saavat hyvää, jotkut vähän jotain ja jotkut eivät yhtään mitään. Mitä kieroa siinä on? Sinä vain et ole kiinnostava. Kestä se.
Naisten todellista käytöstä on se, että komea mies saa sanoa ja kohdella naista miten vaan, ja nainen on silti kiinnostunut hänestä. Eli juurikin päinvastoin kuin mitä naiset yrittävät selittää "Mä haluun kivan miehen, joka kohtelee mua hyvin jne." Tämä on kieroa ja osoittaa miten epärehellisiä naiset ovat. Kestä se.
Vierailija kirjoitti:
On se hauskaa leikkiä feikkiprofiileillä koska:
Jotkut 3-6 arvosanan lihavat kanatkin oikeasti luulevat että heillä olisi saumaa johonkin ysin tai kympin nuoreen komeaan robin-lauri tilkkaiseen. Jotkut vannovat rakastuneensa jo parin päivän keskustelun jälkeen mutta vaan sen takia koska miehellä on niin ihana luonne. Se että mies on 188cm ja sillä on komea naama on vaan sattumaa. Sanoisin että n. 60-80% naisista luulevat että kelpaavat parhaimmalle prosentille miehistä.
On huvittavaa miten se moraali heiltä unohtuu heti. Jollekin tavis miehelle ei helposti heru, ja sitten taas kun joku komistus aloittaa "moi, mä haluaisin panna sinua. pääsisitkö tänään?" niin vastaus on joo kyllä se sopii. Joku tavis kun heittää tuollaista niin ollaan olevinaan niin loukkaantuneita ja itketään meetoo. Ei väliä vaikka muija on naimisissa ja lapsia, kyllä ne pettää jos tarpeeksi hyvä tarjous lyödään pöytään. (Tosin tuskin se "vanha" tinder profiili olisi jäänyt päälle jos ei olisi taipumuksia pettämiseen)
Ovat todella ystävällisiä komeille miehille, mutta vain kaikista parhaimmille. Jopa semikomeat joutuvat kaikenlaisten paskatestien kohteeksi. Jotkut jopa yrittävät myös tehdä paskatestejä kaikista komeimmille mutta perääntyvät heti kun huomaavat ettei toimi. Kaikista komeimmat voivat sanoa ihan mitä tahansa paskaa tahansa ja naiset vaan ottavat sen huumorimielellä vastaan. Myös suoranaista loukkaavaa herjaa.
Kehottaisin jokaista miestä tekemään kyseisen harjoituksen. Siinä oppii naisten todellisen luonteen. Se että naiset olisivat se siveellisempi tai moraalisempi sukupuoli on vain niitten luoma mielikuva. Ihan omien intressien mukaan ne toimii antaen pilluuu salassa kaikille komeille miehille ja samalla valehtelevat ja vähättelevät seksikokemuksiaan jotta maine ei menisi lauman silmissä.
On sullakin elämä. Teet "3-6 tason lihaville kanoille" törkeitä ehdotuksia feikkiprofiililla ja kehut sillä. Mahdat olla onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naureskelevat? Itse olen parilta "liian" komealta mieheltä saanut suoria ja jopa törkeitä seksiehdotuksia ja olen lähtenyt leikkiin hieman provosoiden mukaan. Millä tavalla minä olen siis näiden ylilautalaisten mielestä naurettava? Kuvittelevatko ne poikarukat, että minä kirjoitan ne viestit tosissani?
Niin, sehän on se veruke sitten kun jäädään kiinni. "En minä tosissani ollut". Eipä sitä kuitenkaan tehnyt mieliä "leikkiä" kun tavismiehet ehdottelivat samaa. Ja kummasti sitä vihastutaan kun komea mies ei ilmestynytkään treffeille.
"Feikkiprofiileja tekevät ne jotka eivät saa omalla naamallaan Tinderistä seuraa"
Ja mitä yllättävää tässä oli?
Tiesittekö että siellä on myös naisfeikkiprofiileja? Tiedän palstan kautta parikin (todella rankasti ylipainoista) naista jotka feikkaavat komeana miehenä.
Ero on vain siinä että naisista tuohon ryhmään kuuluu lähinnä muutama valtavan ylipainoinen, kun taas miehistä ilman mätsejä jää normaalipainoisia ja ihan tavallisen näköisiäkin. Tinderin sekottaa ihan täysin seksi - tavisnainen kelpaa jopa komealle miehelle seksiin, suhteeseen haetaan jotain parempaa. Mutta koska niistä komistuksista saa mätsejä, niitä yritetään vaikka 99% todennäköisyydellä mies ghoustaa siinä vaiheessa kun nainen kärttää sitoutumista.
Siksi miesfeikkiprofiileja on enemmän.
Ja 121212 osui taas kerran oikeaan listatessaan motiivit.
Monestako olet itse tykännyt? Ehkä Tinder on enemmän kauniiden ihmisten sovellus, mutta onhan muitakin.