Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Burnout töissä -kouluttaudunko amiksessa uudestaan?

Työmyyrä
12.06.2018 |

Hyvät palstalaiset. Kysyn teiltä vähän neuvoa tilanteeseeni. Olen akateemisesti koulutettu henkilö, palkkani siinä kolmen tonnin paremmalla puolella. Olen kuitenkin jo pitkään ollut kuormittunut työssäni. Työtä on yksinkertaisesti liikaa, sitä on vaikea hallita (työmäärän takia), johtaminen organisaatiossa ei toimi. Olen huomannut että mietin tosi paljon työsasioita kotona. Viime viikolla yksinkertaisesti "jäädyin" töissä, eli ahdistuin silleen että en saanut tehtyä enää mitään, olin vaan tumput suorassa. Olen ruvennut haaveilemaan uudelleen kouluttautumista ammatilliselle alalle, jossa hyvä työtilanne "helpompi" työ, mutta palkka tonnnin huonompi. Läheiseni pitävät ajatusta tosi typeränä. Minua ajatus jotenkin helpottaa ja olenkin hakenut ks koulutukseen. Mitä olette mieltä tilanteesta, kellään samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehkä otan saikkua. Jotenkin vaan hävettää koko työ ja etten ole siinä onnistunut niin tulee sellainen pakoreaktio että äkkiä pois. En oikein tiedä mitä esimiehen kanssa keskustelisin, jotta työ onnistuisi niin tarvitsisin jatkuvaa ohjausta eikä niin että hän vaikka sanoo että laita sähköpostia jos jotain kysyttävää. Ei mulla muuta olekaan.

Hain nyt amikseen jatkuvassa haussa myös ja jännittää miten käy...

Vierailija
22/22 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda mieluummin firmaa kuin uudelleenkouluttaudu.... Ei mitään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla